Huoneistoon tehtiin vesijohto remontti jota valvoi taloyhtiön hallituksen valitsema valvoja.
Valvoja hyväksyi työn. Tosin jätti tekemättä hyväksyntä "pöytäkirjan"
Nyt isännöitsijä kertoo työn olleen väärin tehdyn ja vaatii huoneiston haltijan kustantamaan muutostyö.
Onko huoneiston haltijalla mitään suojaa tämmösiä kohdin.
Onko rakennusvalvoja esitys pätevä
4
169
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi tästä piti avata uusi ketju?
- Anonyymi00002
En löytänyt toista vaikka tiedän sen jossain olevan, oli helpompi.
Anteeksi - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
En löytänyt toista vaikka tiedän sen jossain olevan, oli helpompi.
AnteeksiKuten sinulle aiemmin kerrottiin, taloyhtiön vaatimus vaikuttaa perusteettomalta. Taloyhtiö itse on hyväksynyt vastuulleen kuuluvan rakennuksen osan remontin, joten sen virheellisyys erityisesti, kun aikaa on jo kulunut, on taloyhtiön vastuulla. Toki remontin teettäjä voi kenties vaatia työn tehnyttä korjaamaan virheensä.
- Anonyymi00004
Onko isarvo isännöitsijänä
Vastuu virheistä ei kuulu asunnon haltijalle vaan talonyhtiön hallitukselle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 50959
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että368791- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän121684- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594