Rivoja kirjoitelleen kunnanjohtaja Esko Rautiaisen lähtö Rääkkylästä hoidettiin välikäsien avulla
Rääkkylän kunnanjohtaja Esko Rautiainen irtisanoutui tehtävästään vapaaehtoisesti neuvottelujen jälkeen. Yle ei tavoittanut Rautiaista kommentoimaan asiaa.
https://yle.fi/a/74-20209293
Nyt Esko on vapaa muuttamaan kotikonnuilleen Ristijärvelle. Kunta voisi lahjoittaa järvenrantatontin jos Esko suostuu Ristijärven sometähdeksi kirjoittelemaan pikkutuhmia juttuja joista naiset pitävät. Voisi alkaa myös tubettamaan. Mentäisiin näkyvyydessä edelle Puolankaa.
Esko houkuteltava Ristijärvelle sometähdeksi
10
528
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Se Puolangan mitä se hyvejää on jo niin loppuun kaluttu luu. Voipi olla ettei enää muuta Suomea kiinnosta. Milloin ite tajunnevat.
- Anonyymi00002
"Kunta korvaa Rautiaiselle normaaliin työsuhteeseen liittyvät edut sekä irtisanomisajan suuruisen korvauksen yhden kuukauden ajalta."
Halvalla lähti? Vai onko tuo kuukausi normisopparin päälle? - Anonyymi00003
No eivät voi haukkua että taas tyhjensi kassan. Soap nähä alkaako vielä hakea johtajan paikkoja, vaikkei sillä tavalla painetta ole kun eläkettä ainakin voi nostaa halutessaan. Voan rupeisikohan eduskuntaan ehdolle, siinä vois Kettusen ja Polvisen puntit alkaa tutista.
- Anonyymi00004
Ei kai eläkeikäistä kovin helpolla oteta? Nyt olisi aika nauttia harrastuksista. Ja voi huoletta kehua kauniita naisia.
- Anonyymi00005
Onhan eläkeläisiä pyydetty johtajiksi kuntiin mihin hakee näitä vasta koulusta päässeitä, hakevat vain kannukset. Eskolla vuosia kokemusta eri kunnista.
- Anonyymi00006
Mitähän Eskolle kuulunee, tuli mieleen. Siitä saisi puheliaan sometähden tälle kunnalle kun ei näistä tämän kylän päättäistä ole siihen. Ainakin seuraaville Matkamessuille Esko eikä mykkiä seisojia.
- Anonyymi00007
Eskon lisäksi pitää kunnan elätettäväksi hommata myös KikkeliKärnä Rautavaaralta. Kun tämä voimakaksikko saadaan vauhtiin alkaa kunnassa tapahtumaan.
- Anonyymi00008
Kuvista olen vaan nähnyt tämän naiskunnanjohtajan kovin totisen näkönen, eikä ulostuloja kunnan visioista ole ollut lehdissä. Vähän mielikuvitusta saisi olla.
- Anonyymi00009
Kuvista tosiaan tuttu, olisikohan juustoleipämessuilla?
Mutta tarvitsisimme jonkun räväkän sometähden joka pitää Ristijärveä tunnettuna. Jos joku tuntee Eskon niin voisi vinkata. Ehkä käy kotikonnuillaan kesällä?
- Anonyymi00010
Näkymätön kunnanjohtaja oli viime vuonna vielä näkyvä juustoleipämessuilla. Kävi avaamassa ja kiitti talkoolaisia, eipä tunnistaisi naista ehkä hajujälki leijailee jos on muuttunut näkymättömäksi.
Esko oisi sellainen joka kerää porukkaa ympärilleen ja järjestää ohjelmaa. Marttana teki piirakoita. Pohjosessa opetteli kampanisut ja äidin perinnettä kunnioittaen juustoleipää tietysti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1551428Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281150Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64772
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58648- 47572
- 34564
- 52562
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187548En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29542