MITÄ SERKUMPI SITÄ HERKUMPI

Anonyymi-ap

Ensimmäinen kerta milloin vastakkaisen sukupuolen edustaja on koskenut kaluani tapahtui serkkuni kesämökillä ollessani 13v. Olimme juhannuksen vietossa isäni siskon perheen mökillä, minä 13v pojankoltiaisena olin pakotettu mukaan samoin kuin 14v serkkutyttö.

Vanhemmat viettivät varsin alkoholihuuruista juhannusta, kun minä ja serkutyttöni päätimme lähteä pelaamaan korttia alamökkiin jonne meidän majoitus oli tehty. Serkullani oli nupullaan olevat teinitytön rinnat ja itse koin olevani heräämässä teini-ikään. Vastakkainen sukupuoli kiinnosti ja olin jo ottanut ensiaskeleet masturboinnin ihmeelliseen maailmaan.

Ehdotin serkulleni, että pelataan räsypokkaa. Aluksi hän vastusteli ettei osaa, mutta sanoin opettavani. Peli lähti käyntiin ja hävisin tahallani pari kierrosta ja vähensin itseltäni sukat. "Onneni" kääntyi ja serkkutyttö hävisi kolme kierrosta ja joutui luopumaan sukistaan. Lisäksi hän luopui verkkareistaan koska halusi pitää yöäosan verhottuna. Taas hävisin ja päälläni oli enää bokserit.

Huomasin, että poskiani kuumotti ja kaluni jöpötti kovana boksereissani, mutta onneksi pöytä suojasi näkymän serkultani. Huomasin serkkutyttöni nännien nöpöttävän ja poskien punoittavan. Hänellä oli päällään enää toppi ja pikkarit, minulla bokserit. Hän hävisi seuraavan jaon ja nyt lähti toppi, hänen riisuessa toppiaan huomasin vaaleissa pikkareissa tummemman läikän ja nyt näin ensi kertaa myös hänen nupullaan olevat rintansa ja nöpöttävät nännit. Itselläni kaluni oli kiimaliman liukastama.

Hävisin ja nyt menetin viimeisen vaatekappaleeni eli bokserit. Nousin seisomaan ja riisuin bokserini jolloin teinipojan kivikova kalu napsahti vaakasuoraan, samalla serkkuni huulilta purkautui huokaus ja hän tuijotti kivikovaa kaluani. Olin itse myös hämmentynyt enkä tehnyt mitään, ainoastaan seisoin metrin etäisyydellä serkustani ja tuijotin häntä.

Serkkuni avasi pelin ja kysyi saako hän koskea kaluuni. Vastasin, että saa jos saan koskea häntä. Hän nousi, otti kädestäni kiinni ja veti perässään omalle sängylleen ja riisui pikkarinsa. Kaksi kokematonta teiniä otti ensiaskeleitaan seksin saralla. Sängyllä menimme rinnakkain makuulle ja annoin hänelle kömpelön suudelman. Serkkuni otti kädestäni kiinni ja vei sen liukaalle pimpilleen ja painoi etusormeani liukkaiden häpyhuulten väliin ja sanoi että vedä sormea ylöspäin. Tein työtä käskettyä ja hän huokaisi. Samalla hän tarttui kaluuni ja teki pari runkkausliikettä ja samassa tunsin selkärangastani asti lähtevän hyvänolon tunteen ja laukesin hänen vatsalleen. Etusormeni oli edelleen hänen pimpissään ja siinä samassa hän alkoi ynisemään, selkä ja reidet jännittyivät ja huulilta purkautui huokaus.

Seuraavassa hetkessä kaikki oli ohi, serkkuni pomppasi ylös ja sanoi kiitos ja heti seuraavaksi että tästä ei sitten puhuta. Korttipelissä himo voitti häpeän mutta heti laukeamisen jälkeen tuli häpeän tunne. Itselleni juhannuksesta 2000 jäi hyvä muisto.

10

1071

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

IHANA KOKEMUS OLIS VOINU KOKEA YHDYNNÄN VIELÄ

• Anonyymi00002

Spede se päästelee aivopieruja

• Anonyymi00003

KERROPPA SPEDE MILLAISIA OVAT AIVOPIERUT,,EN AINAKAAN ITSE TIEDÄ MILLAISIA NE ON SÄ KAI KU NIISTÄ AINA SANOT

• Anonyymi00004

Hmmm, kiihottavaa teiniseksiä.

• Anonyymi00006

nimpä

• Anonyymi00005

Tuossa iässä tuli useaan kertaan imeskeltyä serkun teinitissit. Muistan vieläkin ensimmäisen kerran suuhuni hänen pienet tissinsä. Niissä oli suuret vaaleanpunaiset nännipihat. Nänni kovettuu vähitellen suussa ja kalu samaa tahtia housuissa.

• Anonyymi00010
        UUSI

Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki

• Anonyymi00007

Oma kokemukseni on melkein samanlainen, tosin olin 15 v ja tyttöystäväni 14v. Olimme koulun jälkeen tyttöystäväni luona ja suukottelimme ja koskettelimme toisiamme.

Collegehousujeni etumus pullotti ja tyttöystäväni legginsien haaroväli tuntui kuumalta ja hiukan jopa kostealta. Makasin selälläni ja tyttöystäväni makasi päälläni, työnsin käteni tyttöystävän legginsien ja pikkareiden sisään pakaroiden päälle ja vedin tyttöystävääni ylöspäin. Ja siinä samassa tunsin sormissani liukkautta kun sormeni tavoittivat tyttöystäni liukaan pimpin takaapäin.

Tyttöystäväni pyörähti viereeni ja veti collegehousuni ja bokserit alas ja kaluni ponnahti vapauteen. Oma käteni vaelsi legginsien ja pikkarien sisään liukkaalle pimpille. Tyttöystäväni ohjasi sormeni klitorikselleen ja pyysi koskettelemaan sitä hellästi samalla minua runkaten. En kestänyt montaa vetoa kun lasti lähti liikkeelle ja ruiskin sperman päiväpeitolle ja tyttöystäväni paidalle. Tyttöystäväni pyysi minua jatkamaan ja alkoi huohottamaan ja uikuttamaan kunnes koko vartalo jäykistyi. Tämä oli meidän yhteine ensimmäinnen laukeaminen. Yhdyntää me emme koskaan kokeneet keskenämme.

• Anonyymi00008
      UUSI

Serkku tyttö tykkäsi ottaa aina teininä suihin missä milloin. Muutaman kerran päästiin panemaankin

• Anonyymi00011
        UUSI

Spedellä taas pukkaa aivopieruja buaahaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      264
      6586
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      79
      5218
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      98
      4150
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      268
      3612
    5. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      63
      3374
    6. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      146
      3139
    7. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      241
      2743
    8. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      275
      2071
    9. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      44
      1594
    10. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      1485
    Aihe