Olin 16v nuorimies ja koko kevään yrittänyt saada itselleni kesätyöpaikkaa siinä kuitenkaan onnistumatta. Äitini oli valitellut tätä minun kesätyö-asiaa myös naapurillemme, n 50v leskirouvalle. Tämä naapurinrouva kysyi äidiltäni olisiko minusta maalaamaan hänen mökkinsä joka oli jäänyt pari kesää aiemmin tekemättä hänen miehensä kuoltua yllättäen. Äitini kysyi minulta asiaa ja lupasin harkita. Naapuri lupasi minulle 1500€ ja täyden ylöspidon urakan ajalta ja hän itse lupautui hanslankariksi. Suostuin koska muutakaan ei ollut.
Naapurinrouvan kesäloma alkoi ja maalausurakan aika koitti. Maanantaiaamuna ajoimme K-rautaan josta nostimme homeenpoistoaineet ja muut pintakäsittelyaineet ja tarvikkeet kyytiin. Ajelimme n tunnin matkan mökille varsin helteisessä säässä. Mökille päästyämme Marjo; tuo naapurinrouva näytti minulle paikat ja kertoi mitä olisi tarkoitus tehdä. Mökki n 50m2 yksikerroksinen kahden makuuhuoneen tuvallinen perinteinen mökki. Totesin, että parasta aloittaa heti mökin ulkoseinien pesu homeenpoistoaineella.
Vaihdon jalkaan vanhat urheilushortsit ja ryhdyin toimeen. Olin pesemässä mökin takaseinää jolta oli näkymä myös Marjon käyttämään makuuhuoneeseen, jonne hän tuli ilmeisesti huomaamatta minua, veti kesämekkonsa pään yli ja pelkissä pikkareissa ja rintsikoissa selin minuun. En voinut olla katsomatta ja siinä samassa hän avasi rintsikkansa ja laski pikkarinsa, otti kassista bikinit ja puki bikinit päälleen. Itselläni alkoi mielikuvitus laukkaamaan ja adidasin urheilushortsien etuosa kiristi.
Sain heti ensimmäisenä päivänä mökin seinät pestyä ja lähdin peseytymään rantasaunalle. Marjo huikkasi minulle, että laita samalla sauna lämpenemään niin saadaan pestyä aurinkorasvat kunnolla pois. Laitoin saunan pesään tulet ja kannoin pataan lisää vettä. Istuskelin saunan terassilla ja odottelin saunan lämpenemistä ja mietin , että turvallisinta olisi masturboida saunassa. Olin työn ohessa saanut katsella sinänsä varsin näyttävän Marjon auringonottoa mökin terassilla ja ihailla rintavan ja hiukan pyylevän Marjon rintoja ja lantion seutua. Oloni oli levoton.
Huikkasin, että sauna on valmis. Marjo kysyi, että mennäänkö yhdessä vaiko erikseen. Vastasin, että ihan sama ja ajattelin että jos yhdessä niin niin silloin ainakin uikkarit päällä ja lähdin hakemaan niitä ylämökistä. Palasin saunalle ja Marjo oli jo saunassa, vedin oven auki ja mitä näinkään: Marjo istui lauteilla alasti. Hämmennyin ja suljin oven ja palasin pukuhuoneeseen. Marjo huusi minulle että voin pitää uikkarit jos haluan tai tulla hänen jälkeensä jos ujostuttaa. Mietin hetken ja riisui uikkarini, avasin oven ja siirryin saunaan, suojasin siinä vaiheessa vielä puolijäykkää kaluani käsillä ja kiipesin ylälauteelle.
Saunassa huomasin, että Marjo oli hiukan päihtynyt eli pari siideriä ja valkoviini oli tehnyt tehtävänsä. Itselläni oli täysi työ piilotella jäykistyvää kaluani. Marjo huomasi tämän ja ojensi minulle löylyvesi ämpärin ja pyysi ottamaan lisää vettä. Peli oli pelattu, koska jouduin nousemaan ylös ja kaluni napsahti osoittamaan yläviistoon. Ennenkuin ehdin sanoa mitään niin Marjo kysyi, ettei kai tämmöinen vanha akka saanut tuota aikaan. Sanoin, että kyllä sai. Kaluni seisoi niin kovaa että se tuntui kiveksissä asti. Marjo kysyi onko minulla mitään kokemuksia, sanoin että vain itseni kanssa. Hän sanoi, ettei hänelläkään ole ollut mitään miehensä kuoleman jälkeen ja ainut ilo on ollut hieromasauva. Olin hämmentynyt ja en oikein saanut sanaa suustani. Marjo sanoi lähtevänsä pesemään ja poistuessaan lauteilta hän "horjahti" ja ohimennen kosketti seisovaa kaluani. Saunan pesutila oli samassa tilassa ja sanoin meneväni jäähdyttelemään. Marjo sanoi, että älä mene ennen kuin pesisin hänen selkänsä ja sulki minulta tien ulos saunasta. Marjo antoi minulle pesusienen ja käänsi selkänsä minulle ja työnsi takapuoltaan taaksepäin siten että peppu osui kovaan kaluuni. Aloin pesemään selkää ja yritin siirtyä taaksepäin mutta Marjo työnsi peppuaan kiinni kaluuni ja samalla otti kiinni kädestäni ja ohjasi sen rinnoileen. Sen jälkeen se oli menoa ja aloin puristelemaan rintoja hullun lailla ja samalla painoin kaluani peppua vasten. Jostain Marjon käsi ohjautui kalulleni ja painoi sitä alaspäin ja tunsin sen olevan hänen kosteaa häpyään vasten Ja siinä samassa hän työnsi itseään taaksepäin ja kaluni liukui hänen sisäänsä kosteaan syleilyyn. Siinä samassa hetkessä tulivuori alkoi purkautumaan ja laukesin Marjon sisään ensimmäisellä työnnöllä. Hävetti ja sain sanottua vain "anteeksi", johon Marjo tokaisi että hänen se anteeksi pitäisi pyytää. Marjo kääntyi ja otti kaluni hellään hoivaan ja alko runkkaamaan kaluani joka alkoi jäykistyä uudestaan. Marjo painoi minut istumaan alalauteelle, meni polvilleen ja otti kaluni suuhunsa. Marjo otti kalun suustaan ja sanoi, ettei meillä ole mitään kiirettä ja meillä on koko viikko aikaa jos haluan tätä...
Se loppuviikko onkin sitten iha oma tarinansa!
Maalarin palkka
Anonyymi-ap
2
615
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kiihottava tarina, jossa voin samaistaa itseni tuon leskirouvan asemaan.
Terveisin: Leskirouva 58v - Anonyymi00002UUSI
Oli hyvin kirjoitettu..seisoo kyllä 🫣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1173882SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763225Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.621816SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2181282Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171212Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee198966Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49755- 62696
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall18696Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?
Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,6680