Onko siellä epäpäteviä työllistettyjä räpläämässä kännykää kun joka viikko kuolee ikä ihminen laitoksissa ei hyvä heilu
F
Viikko per vanhus kuolee laitoshoidoissa
14
205
Vastaukset
- Anonyymi00001
Juu, raatoja tulee kovaa tahtia.
- Anonyymi00003
Varsinkin sinä
- Anonyymi00002
Räplää sinä äitis aasia
- Anonyymi00004
Tolloja lähäreitä, joten ei ihme.
- Anonyymi00005
Niin päihdetaustaa monellakin ,sit pätee nimellä lähis arvostan hoitotyötä mutta palkataan työllistettyjä halpa työläisiä Bahamalta
- Anonyymi00008
Johonkin sitä on kuoltava tavalla tai toisella ei auta maamme laulu
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Johonkin sitä on kuoltava tavalla tai toisella ei auta maamme laulu
Nih
- Anonyymi00010
Ukraina tarvitsee nyt hyvinvointi alueiden rahoituksen. Voi moni Suomalainen hyvällä omallatunnolla ajatella, "että,kun on pakko, ettei ryzzä tule". Ei siinä mummot mitään merkitse.
- Anonyymi00011
Ja lisäksi vähintään kaksi rekkakolarointia viikossa. Työttömyys ja rahahuolet niittävät tulosta,kun sosiaaliturvaa leikattu.
- Anonyymi00012
Koko hallituksen voisi laittaa heti ihmiskilveksi sinne Ukrainaan!
- Anonyymi00013
Mitä joku toinen hallitus tekisi paremmin? Ei mitään!
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mitä joku toinen hallitus tekisi paremmin? Ei mitään!
Tyttöhallitus petasi niin kovat tuhlauspohjat, että siitä ei selvitä millään.
- Anonyymi00015
Ei enää kiila sukka housu tätejä ,eikä persoja eikä edes kokkareita rkp ulos oitis lokkeilemasta.
- Anonyymi00016
Kouluttamattomia mamuja ja laiskoja taaskaan muista kynsiään viilamassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2182498Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32109Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3171847- 951605
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831495Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001240- 671170
- 251121
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731006