Onko totuudet liian vaarallisia.Olisi kansalaisille hyvä tietää jos joku poliitikko fantasioi lasten ampumisesta lähijunassa tai homon ampumisesta puistossa
Olen kuullut tällaisista ja onhan se aivan järkyttävää jos meillä on tällaisia päättäjiä.
Miksi poistetaan kysymys poliitikoista?
6
216
Vastaukset 6
- Anonyymi00002
Persut ovat hyvin herkkähipiäistä väkeä.Vaikka syytävät valheita ja solvauksia muista niin eivät kestä totuuksia omistaan.
- Anonyymi00004
Höh! Ei kai Persut nyt tuollaista suustaan voi päästää.
- Anonyymi00006
Äärioikeiston poliitikot odottavat vieläkin kieli pitkällä oman brei*ikin löytymistä ja nostavat kierroksia vihapuheillaan.Sairaaksi on mennyt muutenkin oikeiston touhut.Trumpin jalan jäljissä Putinin rahoituksella nilkuttaa persut kohti vaaleja.
- Anonyymi00007
Terrorismi voidaan jakaa ryhmittäin ja ideologioittain seuraavasti:Jihadistinen terrorismi: 24 iskua. Vaikka määrä on verrattain pieni, nämä iskut olivat kuolettavimpia ja aiheuttivat valtaosan kaikista terrorismin aiheuttamista kuolonuhreista ja loukkaantumisista. Iskuja tekivät pääosin yksinäiset toimijat.Vasemmistolainen ja anarkistinen terrorismi: 21 iskua. Valtaosa näistä tehtiin Italiassa ja Kreikassa, ja niissä kohdistettiin iskuja usein teollisuudenaloihin ja yksityisyrityksiin.Etnonationalistinen ja separatistinen terrorismi: 4 iskua. Nämä tapahtuivat pääasiassa Ranskassa ja Italiassa.Äärioikeistolainen terrorismi: 1 toteutunut isku raportoitiin.
https://eucrim.eu/news/europol-te-sat-2025/
https://en.wikipedia.org/wiki/2026_Modena_car-ramming_attack
Tälläiset auto iskut eivät ilmeisesti tilastoidu terrorismiin, mutta niitä tekevät pääosin islamilaiset toimijat
>Putinin rahoituksella nilkuttaa persut kohti vaaleja.
Tämä taas on täysin valheellinen väite. Perussuomalaiset on ollut kautta aikain Suomen Venäjävastaisin puolue, siinä missä Venäjä todellisuudessa rahoittaa vihervasemmistolaista liikehdintää (vihaavat kotimaataan, rotuaan ja edistävät maahanmuuttoa, kaikki toimet epävakauttavat valtiota). Venäjä on tehnyt tarkoituksella perussuomalaisiin erittäin avointa vaikuttamispyrkimystä heikentääkseen perussuomalaisten kannatusta. Todellisuus on silti ihan toinen, pääasiassa vihervasemmistolaiset puolueet ovat läpi Euroopan Venäjämielisiä
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010456637.html
Hyvä muistaa myös, ennen Ukrainan sotaa mitkä puolueet olivat venäjävastaisia (perussuomalaiset) ja ketkä venäjämyönteisiä (Sdp, vasemmistoliitto, vihreät, keskusta). Sdp on puolueista likaisin sillä sen ainoa tarkoitus kautta aikain on ollut alistaa Suomen valtio osaksi suurvaltaa tai sen vasalliksi, eikä väliä onko suurvalta ollut Neuvostoliitto, EU tai Yhdysvallat.
Hyvä myös muistaa, että maahanmuuttomyönteiset vihervasemmistolaiset ovat (vähintään ideologialtaan ja tavoiltaan) punaisten jälkeläisiä joiden tavoite oli ajaa Suomi osaksi neuvostoliittoa terrorisoimalla isänmaallisia (myös väkivalloin), propagoimalla isänmaallisia vastaan ja lopulta säälittävällä vallankaappausyrityksellä ja sisällissodalla.
- Anonyymi00008
Oikeisto-vasemmisto jako on nykyisin enemmän luonne kuin ideologinen kysymys.Vasemmistolaisilla on vielä aivot ja selkäranka jotka ovat oikeistolaisilla menneen talven lumia
- Anonyymi00009
Juuri näin.Vastarannan kiisket ovat aina vieneet asioita parempaan suuntaan kuin keitetyt lampaan päät.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa721457Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää921087- 164957
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as28941Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105894Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30893Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks55817Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201792Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu128768- 27744
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93717Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.177703- 64654
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa48648Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12595- 85558
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo189541On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75507- 55507