Pirjo Nuotio

Kyselijä

Mahtaako kolmosen uutisankkuri Pirjo Nuotio olla Kipparikvartetin loistavan tenorin Auvo Nuotion tytär? Joku sitä minulle vakavissaan väitti.

35

15385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • flamez

Nuotio taitaa olla pelkkä avionimi, jäänne a-liitosta Kurt Nuotion kanssa. Sen muijan oikee sukunimi on jotain muuta.

• kjnkjnnjn

Tuskinpa Kurt Nuotion kanssa, joka on Epun mies. Joku toinen Nuotio, luulisin että Vesa.

• Muisteleva
        kjnkjnnjn kirjoitti:

Tuskinpa Kurt Nuotion kanssa, joka on Epun mies. Joku toinen Nuotio, luulisin että Vesa.

Mutta miehen nimi taisi olla Korhonen, en tosin ole aivan varma, minusta vain tuntuu, että hän käytti joskus nimeä Nuotio-Korhonen. Nuotio lienee Pirjon tyttönimi.

• Jyrgen

Vai oisko hän tyttönimeltään Palo? Muistaakseni käytti joskus nimeä Nuotio-Palo.
        Ja myös Kokko-Nuotio oli jossain vaiheessa.

• kjnkjnnjn kirjoitti:

Oikea sukunimi on tuuhea-tussu

• Anonyymi

Noh, voin kertoa teille miten asia menee. Itse olen Auvon tytär Heli Nuotio ja Pirjo Nuotio on Auvon veljen pojan Pertti Nuotion tytär.😃

• Dxsz

Oopperalaulaja Pekka Nuotio on Pirjo Nuotion isä. Pirjo oli aikoinaan naimisissa Kari Korhosen kanssa, mutta avioliitto päättyi aikanaan.

• Rinkelinmäki

Ei ole isä vaan eno.

• Anonyymi

Ei ole Pekka

• Anonyymi

Pirjo on Pekka Nuotion veljen Pertti Nuotion tytär. Kertoo Auvon tytär Heli täällä. Veljeni on Vesa Nuotio.

• Turuntientyttö

Pirjo asui lapsuuden ja nuoruuden Hämeenlinnassa. Oli aika raikulityttö,muistan. Kaunis oli ja on. Isänsä oli tosiaankin oopperalaulaja.

• Anonyymi

Pirjon isä ei oluut oopperalaulaja, vaan Pirjon setä eli isän veli oli oopperalaulaja Pekka Nuotio, jonka setä oli Auvo Nuotio. T. Heli Auvon tytär Nuotio

• Anonyymi

Paniko raikulityttö paljon, vai pantiinko häntä? Pantiinko halvalla, vai hinnoitteliko tavaransa pilviin?

• Myllymäen.tyttöjä

Minäkin muistan Pirjon, hän asui hämeenlinnassa myllymäessä tanhukadulla.
      Itse asuin samalla kadulla lapsena.

• Xdez

Pirjo oli vuosia kuuluttajana MTV'ssä Leena Rousek'in tapaan, josta siirtyi uutisankkuriksi ja on nyt eläkkeellä, Lukee edelleen uutisia, mutta freelancerina. Ei malta ilmeisesti lopettaa !?!

• Nuooootio

Hämeenlinnassa oli, ainakin nuoruuden. Tyttölyseon kasvatteja, lähes ikätoveri. En päässyt koskaan suosioon vaikka yritystä oli. Sigh.

• Uhkauksenkohde

Hämeenlinnassa asui ent. Peltokadulla ja kaverinsa kassa lupasi antaa turpiin kun tuli vastaan samalla puolella katua. Lapsena sai pelätä tätä tyyppiä ja juosta karkuun. Ei tarvinnut tuntea häntä, sanoa tai tehdä mitään saadakseen uhkauksen. Itse olen juossut karkuun kauhuissani. Kauhukakara. Hyvä kun häipyy!

• Rinkelinmäki

Tuntuu oudolta tuo muistosi koska hän muutti 10 vuotiaana pois tuolta kadulta.

• nätti.daami

Muistan Pirjon ensimmäisen juonnon Kymmenen uutisten ankkurina. Neiti taisi jännittää aikalailla ja puhui erittäin nasaalimaisella, korkealla äänellä. Ajattelin että voi kauhistus, miten tuota voi kuunnella, mutta hän korjasikin virheen itse varsin nopeasti. Ääni on muuttunut vuosien mittaan matalammaksi ja rautainen ammattilainen - pilke silmäkulmassa - hän on.

• saanaureskellajalujaa
    • violatähtinen

Nuotio on ollut äm teeveen iljettävin akka jonka on tunnistanut lähinnä hölkäsen pölähtäneistä kevennyksistä ja imelästä äänestä mikä sellainen vähiten soveltuisi uutisen lukijalle

• tähtinenviola

Mene nyt violatähtinen ja ota vaikka pari lasia punaviiniä, kyllä se olo siitä rentoutuu ja maailma tuntuu helpommalta paikalta elää! Hyvää Joulua vaan sullekin!

• Svs

Ei ole! Auvo Nuotiolla yksi poika. Googlen kautta löysin tiedon.

• Anonyymi

Itse olen Auvon tytär ja kyllä minulla on kaksi veljeä ollut ja molemmat ihan Auvon poikia.

• upppp

.....

• Nuooootio

Niin, kun asiaa tämän säikeen innoittamana olen muistellut, oli Pirjo silloisen ihastukseni kanssa samalla luokalla. Jossain häneen törmäsin, hän ei varmaan kiinnittänyt meikäläiseen maalaispoikaan yhtään huomiota, enkä minäkään ujona uskaltanut tehdä itseäni tykö. Tämänkin tappion elämässäni selätin. Mutta siis hämeenlinnalainen on, Tyttölyseon kasvatteja, itse kävin Yhteiskoulua.

• Anonyymi

Ei ole

• Anonyymi

Olisin valmis intiimiin suhteeseen Pirjon kanssa.

• Anonyymi

Tä?

• Anonyymi

Seurustelee

• Anonyymi

Kyllä ällistyin, kun luin jutun jossa Pirjo kertoo että punnitsee itsensä jopa kolme kertaa päivässä. Yhtään ei saa tulla lisää kiloja. Kyse täytyy olla OCD:sta tai ortoreksiasta. Ortoreksia on sairaalloinen ruokien ja kilojen tarkkailu.

• Anonyymi

Pakkomielle naisella.

• Anonyymi

Oli uusi kuva lehdessä. On rupsahtanut nopeasti. Oli nuorekas aina uutisissa, nyt rupsahtanut mummeli.

• Anonyymi

Kyllä sinäkin rupsahdat , kun täytät 72 v , tuo Pirjo täyttää kohta 72 v.

• Anonyymi

Harvoin jos koskaan näkee yli 70 vuotiaita ,jotka näyttävät kolmekymppisiltä, ehkä sinä olet sellainen ihme.😂😂

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3364
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      360
      2435
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      16
      2415
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      80
      1688
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1375
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1060
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      69
      956
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      73
      896
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      25
      732
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      684
    Aihe