https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011810476.html
Konkurssihan siitä sitten tuli niinkuin sanoin jo silloin kun velkasaneeraus alkoi, kukaan ei kuunnellut.
Mielenkiintoinen tämä varsin pirstaleinen yhtiörakenne himoksessa.
Pirstalainen yhtiörakenne tuo himokselle mielestäni sekä etuja että riskejä. Se rajaa riskit juridisesti niin, että vaikka yksi yhtiö, kuten himos resort, kaatuu, rinteet ja palvelut voivat jatkaa normaaliin tapaan.
Toisaalta rakenne lisää bisnesriskejä, koska eri yhtiöiden omistajuus, velat ja kassavirrat ovat hajallaan, mikä voi hidastaa investointeja, vaikeuttaa rahoituksen saamista ja heikentää alueen mainetta sijoittajien silmissä.
En ihmettelesi vaikka näitä uutisia kuultaisiin lisää.
Himos resorts konkurssi
29
253
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei muuta ku jämpsän porttiin pitämään hätäkokous ja puremaan munkkia
- Anonyymi00002UUSI
Ja sinä Jämpsän apteekkiin puremaan hokemisenesto-pillereitä! 🚑🥯 Yeah!
- Anonyymi00004UUSI
on teillä sekaisin olevaa sakkia. tämäkin on munkkia purrut jo vuosikaudet
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niinhän tuota teet mokoma
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olisko toi munkinpurija kumminkin syntynyt alahuoneen "munkki mellakoiden" tiimellyksessä?
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olisko toi munkinpurija kumminkin syntynyt alahuoneen "munkki mellakoiden" tiimellyksessä?
No ei tämä pöselö ole voinut siitä normaalista reijästä syntyä. Epäilen vahvasti, että siitä tuuman päässä olevasta toisesta reijästä? On se reppana niin sekaisin, 7-vuotiaan tasolla!
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
No ei tämä pöselö ole voinut siitä normaalista reijästä syntyä. Epäilen vahvasti, että siitä tuuman päässä olevasta toisesta reijästä? On se reppana niin sekaisin, 7-vuotiaan tasolla!
Kertoo itse munkin purija jälleen kerran
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kertoo itse munkin purija jälleen kerran
Nii ja munkinhokijan, eli sinun syntyhistoriaahan se siinä jahkailee. Kerroppas nyt onko asia juuri näin kun on arveltu?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Nii ja munkinhokijan, eli sinun syntyhistoriaahan se siinä jahkailee. Kerroppas nyt onko asia juuri näin kun on arveltu?
Juurikin näin kertoo itse munkin purija
- Anonyymi00009UUSI
Se on jännä homma, että lasten koulukiusaamisesta nostetaan aina hirveä "haloo", mutta kun "aikuinen" pöselö kiusaa ja trollaa vuositolkulla keskustelupalstoja älyttömillä munkki/jämpsänportti- jankutuksillaan, niin siihen ei ylläpitokaan reagoi vaikka sinne ilmoittaa?
- Anonyymi00012UUSI
No jos joku tuosta hokijasta vetää noin kauheat kilarit....
Eihän se loppupelissä ketään uhkaile itse en kiinnitä huomiota koko tyyppiin.
Hokekekoon vaikka maailman tappiin asti... - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
No jos joku tuosta hokijasta vetää noin kauheat kilarit....
Eihän se loppupelissä ketään uhkaile itse en kiinnitä huomiota koko tyyppiin.
Hokekekoon vaikka maailman tappiin asti...Munkinhokijan omaishoitajako?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Munkinhokijan omaishoitajako?
Kertoo itse munkin purija
- Anonyymi00013UUSI
Mikähän järki on ylläpitää tälläistä jämsä palstaa? jos joka hommaan vastataan vain että mene puremaan munkkia?
muiden kaupunkien keskusteluissa ei sentään ihan näin yksinkertaista menoa ole. - Anonyymi00014UUSI
Minäkin olen vieraillut toisten paikkakunnan sivuilla ja ihan asiallisia keskusteluja on ollut. Paikkakunnan keskustelupalsta on kuin paikkakunnan "peili", josta saa yleiskuvan alueen asukkaista.
Jämsä on kyllä näillä em hokemillaan keskustelupaikkakuntien pohjasakkaa ja kirkkaasti. Jämsässä yksi trollaaja (Jämsän matkailumainos) kyttää yöt ja päivät keskusteluja, vain laittaakseen niihin varmasti jo miljoonannen kerran tämän munkkinsa ja jämpsän portin. Varmasti yhtään asiallista kommenttia, paitsi vitt*iluja hän ei ole keskusteluihin laittanut.- Anonyymi00019UUSI
Kertoo itse palsta kyyläri
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kertoo itse palsta kyyläri
Sinähän se varsinainen munkkikyyläri olet, päivystät jopa yötkin kyttäämässä mihinkä väliin ne vit*n munkkis taas laitat!
- Anonyymi00016UUSI
Hyvä vaan. Yx kusetuslafka vähemmän.
- Anonyymi00017UUSI
Himoksen maine aikuisviihdekeskuksena ei innosta investoimaan mökkeihin.
- Anonyymi00020UUSI
Bordelli sinne pitää perustaa alkaa sekin lafka tuottamaan
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Bordelli sinne pitää perustaa alkaa sekin lafka tuottamaan
Se tulee sinne kanavan päähän! Vesiliukumäki balss pesuineen patajoen kanavaan
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Se tulee sinne kanavan päähän! Vesiliukumäki balss pesuineen patajoen kanavaan
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi00025UUSI
Iso hotelli rakennettiin ja toinen vielä tulossa. Mökkien suosio laskussa.
- Anonyymi00026UUSI
Yeah! Kohta on kylänkin nimi himos
- Anonyymi00027UUSI
Mätiä pas*oja rupee oleen ne ensimmäiset mökin hökkelit centterin kupeessa 🤫
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mätiä pas*oja rupee oleen ne ensimmäiset mökin hökkelit centterin kupeessa 🤫
Varsinkin sinä ja sun äitis aasi
- Anonyymi00029UUSI
Montako kymmentä miljoonaa Himokseen on veronmaksajien rahaa upotettu ja kaavoituksella toimintaa tuettu?
- Anonyymi00030UUSI
Tulevaisuuden konkurssikertymän alue . Velkasaneeraus missä nussitaan velkojien varat ja saadaan jatkoaikaa kohti uutta konkkaa . Bisnestähän tuo on .
- Anonyymi00031UUSI
Seksijä ja muavikalusteita lisää?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2646586SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p795218Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.984150SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2683612Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat633374Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1463139Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur2412743Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2752071SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden441594Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo491485