Ketä murtautui Bistro Fiilikseen

Anonyymi-ap

Onko silminnäkijähavaintoja, eikö ollut kameravalvontaa? Alkoholia ja rahaa oli tarttunut rosmojen mukaan.
Aika villin lännen meininkiä alkaa olemaan Keuruullakin, kannattaa suojata ja vakuuttaa omaisuus. Myös koditurvalaitteet kannattaa harkita.

21

999

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Erikoista jos ei kameravalvontaa ole

• Anonyymi00002

Viina- , pikkuraha-, ja makkaravarkaita on ollut maalaiskylissä aina. Tarpeeseensa rosmoavat ja jäävät aina kiinni. Ei syytä vauhkoontua.

• Anonyymi00003

Kuka eikä ketä, muutenkin kirjoitusasusi on epämääräinen. Keskity seuraavalla kerralla oikeinkirjoituksen ja lauserakenteisiin, kiitos.

• Anonyymi00006

Sinä olet epämääräinen. Tulet tänne viisastelee vaikka vakavasta asiasta kyse. Häpeisit!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sinä olet epämääräinen. Tulet tänne viisastelee vaikka vakavasta asiasta kyse. Häpeisit!

Mistä vakavasta asiasta, tämän takia on vakuutukset. Häpeä itse, olet varmasti tylsää seuraa bileissä.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mistä vakavasta asiasta, tämän takia on vakuutukset. Häpeä itse, olet varmasti tylsää seuraa bileissä.

Aa minä juttelen jonkun "bile" ihmisen kanssa, joka ei yritysasioista tiedä mitään...

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tuskin sua kukaan bileisiin ottaa edes. Kuokkimalla sinne menet huomauttelemaan ihmisten virheistä. Olet selvästi nuori, tyhmä, ja yksinäinen. Nyt katkeruuksissa nimettömänä pyörit palstoilla huomauttelemassa kirjoitusvirheistä. Kannattaisiko joskus ymmärtää, kannustaa ja olla ihminen ihmiselle? Saattaisit saada ystäviä...

• Anonyymi00012

Miksi? Saadaanko tekijät sitten kiinni vai?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Aa minä juttelen jonkun "bile" ihmisen kanssa, joka ei yritysasioista tiedä mitään...

Oletpa sinä hölmö, tämä on kirjoittamista ei juttelua.
        Taidat olla aromaan oppilaita tai kukkopillitehtaan porukkaa, no onhan vammaisillakin oikeus mielipiteisiinsä. Vastaisuudessa ja oppina sinulle, kirjoittaminen ja juttelu on kuitenkin täysin eri asia.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Häpeäisit. kirjoita paremmin.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Häpeäisit. kirjoita paremmin.

Hahahahahaha

• Anonyymi00004

Teleskooppipatukkatyttö lienee tekijä.

• Anonyymi00005

Jaa, no eipä yllättänyt tämä.

• Anonyymi00007

Mikä se sellainen on?

• Anonyymi00013

Kohta kun poliisi asemakin loppuu Keuruulta, sitten se villilänsi vasta alkaakin...

• Anonyymi00015

Miten perustelet väitteesi poliisiaseman loppumisesta?

• Anonyymi00018

Toivottavasti tekijät jäävät kiinni. Kepillä sormille vain!

• Anonyymi00019

joku demari, ku nehän on aina muiden taskuilla...

• Anonyymi00020

Muistakaa 2000-l ensimmäisen vuosikymmenen huumehommia Keuruun talousalueella. Tarkatkaa josko voroilta jäänyt saalista pakomatkan varrelle. Muistan aikoinaan keikkamiesten jääneen ruuhka-Suomessa kiinni kun sivullinen löysi polttoleikkausvehkeet metsästä, Ei mahtunut kuorma kyytiin ja pitänyt valita joko saalis tai hitsipillit.

• Anonyymi00021

No kumman valitsi?

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

No kumman valitsi?

Aina voi seuraavalla keikalla hankkia uudet kaasuvehkeet vanhojen jäädessä jonnekin teollisuushallin pihaan kun siihen aikaan ei oikein tohtineet viedä varastettuja vuokrapulloja täytettäväksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3898
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      352
      3015
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      13
      1937
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1655
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1109
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      964
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      811
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      779
    Aihe