Kannattaisko Käppyrän opetella säännöt tai edes lukea valitusohjeet ensin ennenkuin alkaa runoilemaan Hallinto-oikeudelle 😂
Hallintovalitus
44
474
Vastaukset
- Anonyymi00001
TOM of Orimattila haluaa päteä kun ei päässyt valtuustoon
- Anonyymi00002
On monta tapaa munata itsensä.
- Anonyymi00003
Kuuluu kokoomuksen nouseviin tähtiin Orimattilassa.
- Anonyymi00004
Jos kyseinen henkilö on seuraavissa vaaleissa kokoomuksen ehdokkaana, niin äänestän Keskustaa.
- Anonyymi00007
Winston uskaltaa tarttua asioihin ja katsoa että ne menee oikein.
- Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jos kyseinen henkilö on seuraavissa vaaleissa kokoomuksen ehdokkaana, niin äänestän Keskustaa.
Olisi pysynyt persuissa, kaltaisiensa öyhöttäjien porukoissa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Oli liian älykkö persuihin.
- Anonyymi00022
Anonyymi00011 kirjoitti:
ei ikinä, meillä on JE
- Anonyymi00023
Anonyymi00012 kirjoitti:
Oli liian älykkö persuihin.
onhan siellä tää korkeakoulutettu hevoshoitaja Egman
- Anonyymi00005
OA = Ojasta Allikkoon.
- Anonyymi00006
Kyllähän sen kaupungin hallinto jo alkuun munasi kun laittoi valitusoikeuden kyseiselle pykälälle. Ja kuulemma uus valitus on tekeillä kun asia on käsitelty.
- Anonyymi00008
Siitä vaan hölmöys jatkumaan. 🤣
- Anonyymi00009
Pistää miettimään kuinka paljon täällä on asiat huonosti ihan vain, kun ei ole osattu täyttää kaavaketta? Lahdesahan katujen kunnossapidosta oli tulossa miljoonien lasku, kun ei osattu täyttää kaavaketta.
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Pistää miettimään kuinka paljon täällä on asiat huonosti ihan vain, kun ei ole osattu täyttää kaavaketta? Lahdesahan katujen kunnossapidosta oli tulossa miljoonien lasku, kun ei osattu täyttää kaavaketta.
Täällä ei osata kaupungilla kuntalakia ja annetaan valitusoikeus asialle jossa sitä ei ole. On kuulemma alkanut hallinnon ammattilaiset kaupungilla vetelemään omia linjauksia ja vääriä neuvoja satelee...
- Anonyymi00030
Käy kuin sille Marttisen 10%-jutulle.
"Työministeri Matias Marttisen (kok.) tiedotustilaisuus hankintalain uudistamisesta peruttiin tänään yllättäen. Peruminen tehtiin alle tunti ennen tilaisuuden alkua."
"Ennen viimeviikkoista lykkäystä käydystä, oikeuskanslerin ja työministeriön välisestä viestinvaihdosta ilmenee, että hallituksen esityksessä oli viitattu oikeuskanslerin lausuntoon, jota ei ollut olemassa." - Anonyymi00031
Anonyymi00009 kirjoitti:
...Piti ihan etsiä että mistä olikaan kyse. Koska en itsekään meinannut äsken löytää, niin laitan tähän tiivistelmää. Ei tuosta muuten tajua mistä on kyse.
18.10.2024
"Lahti teki kalliin virheen katukiveyksien hoitourakan hankinnassa – seurauksena menot kasvavat 3,5 miljoonaa euroa
Viranhaltijoiden virhe sapettaa poliitikkoja. Hinta saatiin soviteltua urakoitsijan kanssa, mutta on edelleen reilusti tavanomaista hintaa korkeampi."
"Kaupunki kilpailutti pari vuotta sitten katujen hoitourakan, jonka yksi osa oli kiveysten hoito ja putsaus.
Virhe johtui siitä, että urakkaa koskevasta Excel-taulukosta puuttui yksi luku, eivätkä kaupungin viranhaltijat huomanneet sitä. Kaupunki oli unohtanut ilmoittaa tarjouspyyntöaineiston lomakkeeseen viherhoitoalueen pinta-alan.
Koska määräala puuttui, kilpailutukseen osallistunut urakoitsija YIT Road löi lomakkeeseen poskettoman neliöhinnan, 1 000 euroa neliömetriltä. Lahden kaupungininsinöörin Mika Lastikan mukaan viheralueiden vastaavasta urakasta maksetaan tavallisesti noin 20 senttiä neliömetriltä.
YIT Roadin tarjous meni kuitenkin kaupungilta läpi."
"Jos kaupunki olisi huomannut, että 7 000 neliömetrin viheralueen hoito maksaa seitsemän miljoonaa euroa, ei YIT olisi voittanut kilpailutusta."
"– Jos ei kerta kaikkiaan osata, voidaanko jatkaa kaupunkiorganisaation palveluksessa? Koko prosessi perustuu siihen, että viranhaltijat valmistelevat virkavastuulla asioita, ja meidän tehtävänä on luottaa siihen. Tämä on iso lommo luottamukseen." - Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
...Piti ihan etsiä että mistä olikaan kyse. Koska en itsekään meinannut äsken löytää, niin laitan tähän tiivistelmää. Ei tuosta muuten tajua mistä on kyse.
18.10.2024
"Lahti teki kalliin virheen katukiveyksien hoitourakan hankinnassa – seurauksena menot kasvavat 3,5 miljoonaa euroa
Viranhaltijoiden virhe sapettaa poliitikkoja. Hinta saatiin soviteltua urakoitsijan kanssa, mutta on edelleen reilusti tavanomaista hintaa korkeampi."
"Kaupunki kilpailutti pari vuotta sitten katujen hoitourakan, jonka yksi osa oli kiveysten hoito ja putsaus.
Virhe johtui siitä, että urakkaa koskevasta Excel-taulukosta puuttui yksi luku, eivätkä kaupungin viranhaltijat huomanneet sitä. Kaupunki oli unohtanut ilmoittaa tarjouspyyntöaineiston lomakkeeseen viherhoitoalueen pinta-alan.
Koska määräala puuttui, kilpailutukseen osallistunut urakoitsija YIT Road löi lomakkeeseen poskettoman neliöhinnan, 1 000 euroa neliömetriltä. Lahden kaupungininsinöörin Mika Lastikan mukaan viheralueiden vastaavasta urakasta maksetaan tavallisesti noin 20 senttiä neliömetriltä.
YIT Roadin tarjous meni kuitenkin kaupungilta läpi."
"Jos kaupunki olisi huomannut, että 7 000 neliömetrin viheralueen hoito maksaa seitsemän miljoonaa euroa, ei YIT olisi voittanut kilpailutusta."
"– Jos ei kerta kaikkiaan osata, voidaanko jatkaa kaupunkiorganisaation palveluksessa? Koko prosessi perustuu siihen, että viranhaltijat valmistelevat virkavastuulla asioita, ja meidän tehtävänä on luottaa siihen. Tämä on iso lommo luottamukseen.""urakoitsija YIT Road löi lomakkeeseen poskettoman neliöhinnan"
...Hyvää mainosta firmalla :D No, mutta ei taida rehellisiä firmoja olla olemassakaan?
Mietin taas tätä maailmaa ja synkältä näyttää. Miten ihmiset on niin alhaisia? Miksi te edes haluatte pysyä elossa, kun te ette ole minkään arvoisia?
Olen miettinyt monia juttuja enkä nyt osaa tähän tiivistää mitään. Vaikka mä vihaan tekoälyä, niin kaikki toi tiedostomeininki on silti ihan kivasti näyttänyt kaikkea rikollista. Eli vaikka ne joo saa ensin huijattua, niin jälkikäteen just näistä tilastoista niitä sitten bongaillaan ja hyvä niin :) Ilmeisesti siellä voi aika hyvin vain pelkällä hakusanalla katsella ja sitten huomaa, kun joku onkin siellä poikkeavasti. Papereita läpi käydessä ei moista helpoutta olisikaan.
Siinäpä se oikeastaan mitä vain halusin sanoa.
Tuli silti tässä kirjoittaessa mieleen se outous että FIRMOILLA on kaikenlaisia liikesalaisuuksia eikä voi muka kertoa. Sitten IHMISELTÄ on viety täysin KAIKKI yksityisyys ja oikeus omaan itseensä. Joku tässä siis mättää. Ei firmalla edes voi olla mitään oikeutta yksityisyyteen. On vähän eri asia että firmat raha-asiat paljastetaan kuin että naisen alaston vartalo! - Anonyymi00036
Anonyymi00030 kirjoitti:
Käy kuin sille Marttisen 10%-jutulle.
"Työministeri Matias Marttisen (kok.) tiedotustilaisuus hankintalain uudistamisesta peruttiin tänään yllättäen. Peruminen tehtiin alle tunti ennen tilaisuuden alkua."
"Ennen viimeviikkoista lykkäystä käydystä, oikeuskanslerin ja työministeriön välisestä viestinvaihdosta ilmenee, että hallituksen esityksessä oli viitattu oikeuskanslerin lausuntoon, jota ei ollut olemassa."...Mä en lähtökohtaisestikaan ymmärrä sitä kilpailuttamista. Just sitä haettiin tällä. En ymmärrä. Se on kuin... se on kuin että on joku 20 vuotta naimissa ollut pariskunta ja se hajotetaan ihan vain, jotta hommat SIIRTYISI. Miksi ihmeessä asioiden täytyisi siirtyi ihan kuin se on muka joku itseisarvo?
Ja kun seurailee noita ÄLYTTÖMIÄ ongelmia, niin siellä aina ollut ollut taustalla kilpailuttaminen eli PAKKO ottaa halvin ja tämä on vääjäämättä johtanut RIKOLLISIIN. Ihan oikeasti! Kuten vaatteet, niin se halpa hinta on HUONO merkki. Siinä jää ilman työpaikkaa kaikki rehelliset. Ja Marttinen sitten haluaa sellaista lisää? Häh?
Kävin autokoulun Orimattilassa ja sitten tuli joku uusi kilpailija. En muista mitä siitä ajattelin, mutta muistan miten mun (huumeitakäyttävä) kaveri tuhahti mulle että sehän on HYVÄ asia! On muka nyt kilpailua. Se sen sanoi ja tää on eka kerta kun muistan mistään tuollaisesta kuulleeni. Mä en silloin tajunnut enkä nyt 20 vuotta myöhemminkään. Miksi se on joku itseisarvo että on kilpailua, kun itseisarvo olisi se että se on HYVÄ. Nykyään on se että on joo valittavaa, aina saa valita p*skasta. Kaikki ne on p*skaa eikä toinen toistaan juuri parempi. Valinnan iloa???
Enkä minä ainakaan ollut yllättynyt, kun se kilpailija tuli, polki hintoja ja aiempi (laadukkaampi?) joutui lopettaa. Niin... ja sitten jäi vain tää yksi? Eli MISSÄ KILPAILU? Autokoulusta en tiedä, ei mulla ole sille tarvetta, mutta kaikki on todellakin nykyään tasaisen p*skaa, vain huonoa ja laadutonta. Ei tässä siis ole mitään mistä valita, ei ainakaan jos haluaa jotain muuta kuin p*skaa, arvotonta p*skaa. - Anonyymi00037
Anonyymi00014 kirjoitti:
Täällä ei osata kaupungilla kuntalakia ja annetaan valitusoikeus asialle jossa sitä ei ole. On kuulemma alkanut hallinnon ammattilaiset kaupungilla vetelemään omia linjauksia ja vääriä neuvoja satelee...
"alkanut"? Miten musta tuntuu ettei täällä kukaan ole ennenkään mitään LAKIA noudattanut.
Meikä aidosti niinku on noudattanut lakia ja ehkä silleen tehnyt sen minimin että jos ei ole laitonta, niin sitten se ei ole ongelma. No, mä kierrätän tietämättä miten se LAKI nyt menee, mutta en mä niinku mitään sääntöjä ole rikkonut. Jos joku sääntö on jossain ollut, niin mä olen sitä noudattanut.
...ja ei p*rkele minun elämästä sitä kyllä uskoisi!!!!
Ihan joka v*tun firma on rikkonut lakia minua vastaan. Kaikki. Kukaan... täällä ei noudata lakia. Ja sitten jeesustellaan SÄÄNNÖILLÄ, kun kukaan täällä ei noudata SUOMEN LAKIA. Meillä ON JO säännöt ja ne on pitävät. Ei ole tarvetta luoda mitään uusia. Ja kun ei täällä kerran kiinnosta noidattaa sääntöjä, niin varmaan lähtevät jonnekin pois Suomesta, missä on sitten vastaavampi toi oma oikeudentaju. - Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
"alkanut"? Miten musta tuntuu ettei täällä kukaan ole ennenkään mitään LAKIA noudattanut.
Meikä aidosti niinku on noudattanut lakia ja ehkä silleen tehnyt sen minimin että jos ei ole laitonta, niin sitten se ei ole ongelma. No, mä kierrätän tietämättä miten se LAKI nyt menee, mutta en mä niinku mitään sääntöjä ole rikkonut. Jos joku sääntö on jossain ollut, niin mä olen sitä noudattanut.
...ja ei p*rkele minun elämästä sitä kyllä uskoisi!!!!
Ihan joka v*tun firma on rikkonut lakia minua vastaan. Kaikki. Kukaan... täällä ei noudata lakia. Ja sitten jeesustellaan SÄÄNNÖILLÄ, kun kukaan täällä ei noudata SUOMEN LAKIA. Meillä ON JO säännöt ja ne on pitävät. Ei ole tarvetta luoda mitään uusia. Ja kun ei täällä kerran kiinnosta noidattaa sääntöjä, niin varmaan lähtevät jonnekin pois Suomesta, missä on sitten vastaavampi toi oma oikeudentaju.Hmmm. Mielenkiintoista.
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Hmmm. Mielenkiintoista.
Ai, kui? Meikä on samaa sanonut jo ennenkin?
Muo vain ärsyttää se että täällä nillitetään säännöistä. Lakien mukaan kun menee AINA, niin ne menee hyvin. Ja sitten on niitä valitusoikeuksia ja niitä on tullut käytettyä ja toisessa päässä myönnetty että NE teki väärin. Kiitos. Noitakaan tilanteita ei tulisi, kun noudatettaisiin niitä OHJEITA, SÄÄNTÖJÄ ja LAKEJA. Noudattaisitte, niin ei tarvitsisi itkeä myöhemmin, kun ... no te nyt aika rikotte lakia.
Ja todellakin siellä JOKA firmassa on rikollisia ja tulee sellainen olo että jossain ehkä oltaisiin oltu nätisti, mutta selkeästi JOKU PAKOTTI. En mä silti tuollaista symppaa ollenkaan. Niinhän ne minuakin painostaa ja kostaa jatkuvasti, mutten mä SILTI rupea heille mitään duunia tekemään tai rikkomaan lakia. Ne mun asiat on ok ja mä pidän ne ok. Mulla on asiat hoidettu kaikki hyvin ja aina ennenkin, sitten esim. Vuokratalot yritti jatkuvasti sotkea kun raha-asiat. HEILLÄ ne on selkeästi päin h*lvettiä, mutta ei minun tarvitse pilata mun rekisteriä. Sitten nää väkisin yrittää, ja TOSI väkisin, että saa tapella KKV:n kautta ja senkin jälkeen ne yrittää neuvotella, vaikkei siinä ollut mitään neuvoteltavaa. Asia on äärimmäisen selkeä.
Tänään tuli mietittyä että tuolla kehoitettiin muuttamaan pois Orimattilasta, mutta MIKSI pitäisi. Se on vähän kuin että joku ei maksa laskujaan, niin vaatii että toiset lopettaisi lähettämästä niitä hänelle. wtf? Ei se noin toimi. - Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Ai, kui? Meikä on samaa sanonut jo ennenkin?
Muo vain ärsyttää se että täällä nillitetään säännöistä. Lakien mukaan kun menee AINA, niin ne menee hyvin. Ja sitten on niitä valitusoikeuksia ja niitä on tullut käytettyä ja toisessa päässä myönnetty että NE teki väärin. Kiitos. Noitakaan tilanteita ei tulisi, kun noudatettaisiin niitä OHJEITA, SÄÄNTÖJÄ ja LAKEJA. Noudattaisitte, niin ei tarvitsisi itkeä myöhemmin, kun ... no te nyt aika rikotte lakia.
Ja todellakin siellä JOKA firmassa on rikollisia ja tulee sellainen olo että jossain ehkä oltaisiin oltu nätisti, mutta selkeästi JOKU PAKOTTI. En mä silti tuollaista symppaa ollenkaan. Niinhän ne minuakin painostaa ja kostaa jatkuvasti, mutten mä SILTI rupea heille mitään duunia tekemään tai rikkomaan lakia. Ne mun asiat on ok ja mä pidän ne ok. Mulla on asiat hoidettu kaikki hyvin ja aina ennenkin, sitten esim. Vuokratalot yritti jatkuvasti sotkea kun raha-asiat. HEILLÄ ne on selkeästi päin h*lvettiä, mutta ei minun tarvitse pilata mun rekisteriä. Sitten nää väkisin yrittää, ja TOSI väkisin, että saa tapella KKV:n kautta ja senkin jälkeen ne yrittää neuvotella, vaikkei siinä ollut mitään neuvoteltavaa. Asia on äärimmäisen selkeä.
Tänään tuli mietittyä että tuolla kehoitettiin muuttamaan pois Orimattilasta, mutta MIKSI pitäisi. Se on vähän kuin että joku ei maksa laskujaan, niin vaatii että toiset lopettaisi lähettämästä niitä hänelle. wtf? Ei se noin toimi.Todella mielenkiintoista. Mukavaa luettavaa.
- Anonyymi00041
Anonyymi00035 kirjoitti:
"urakoitsija YIT Road löi lomakkeeseen poskettoman neliöhinnan"
...Hyvää mainosta firmalla :D No, mutta ei taida rehellisiä firmoja olla olemassakaan?
Mietin taas tätä maailmaa ja synkältä näyttää. Miten ihmiset on niin alhaisia? Miksi te edes haluatte pysyä elossa, kun te ette ole minkään arvoisia?
Olen miettinyt monia juttuja enkä nyt osaa tähän tiivistää mitään. Vaikka mä vihaan tekoälyä, niin kaikki toi tiedostomeininki on silti ihan kivasti näyttänyt kaikkea rikollista. Eli vaikka ne joo saa ensin huijattua, niin jälkikäteen just näistä tilastoista niitä sitten bongaillaan ja hyvä niin :) Ilmeisesti siellä voi aika hyvin vain pelkällä hakusanalla katsella ja sitten huomaa, kun joku onkin siellä poikkeavasti. Papereita läpi käydessä ei moista helpoutta olisikaan.
Siinäpä se oikeastaan mitä vain halusin sanoa.
Tuli silti tässä kirjoittaessa mieleen se outous että FIRMOILLA on kaikenlaisia liikesalaisuuksia eikä voi muka kertoa. Sitten IHMISELTÄ on viety täysin KAIKKI yksityisyys ja oikeus omaan itseensä. Joku tässä siis mättää. Ei firmalla edes voi olla mitään oikeutta yksityisyyteen. On vähän eri asia että firmat raha-asiat paljastetaan kuin että naisen alaston vartalo!"vihaan tekoälyä"
...No, tänään Etlarin otsikko on "Tekoäly alkaa selostaa hiihtokisoja Lahdessa - Voidaan antaa selostajalle helposti vessatauko". Siitä vain heti mietin että eikö sen vain voisi antaa käydä vessassa? Onko se todella niin vaikeaa? Jotenkin te kyllä osaatte vääntää asiat ihan käsittämättömällä tavassa perustellessanne tekoälyä.
Mitä enemmän sitä on missään, sitä vähemmän mikään on missään toiminut. - Anonyymi00044
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sitä on liikkeellä....
- Anonyymi00010
Onko tällä valittajalla kaikki kotona?
- Anonyymi00013
Vihervassarit uskaltaa huudella nimettömänä. Säälittävää!
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Vihervassarit uskaltaa huudella nimettömänä. Säälittävää!
Olen viimeksi äänestänyt Kokoomusta.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Olen viimeksi äänestänyt Kokoomusta.
Kokoomuslaiset uskaltaa huudella nimettömänä! Säälittävää!
Hetkinen! Sehän näyttäis olevan ite vanha huonostikäyttäytyvä valtuutettu? - Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kokoomuslaiset uskaltaa huudella nimettömänä! Säälittävää!
Hetkinen! Sehän näyttäis olevan ite vanha huonostikäyttäytyvä valtuutettu?Ehei, olen vuosia ollut Kokoomuksen äänestäjä. Ryynästä kannatin aina.
- Anonyymi00017
Aloittaja voisi perustella kirjoitteluaan.
Vai onko jo lapsiparlamentin jäsenellä jo hinku siihen tyhjäpäiseen valiokuntaan?- Anonyymi00019
Älä ole turhan katkera, persu.
Asiat selviää kyllä ja hallinnon tarkastus palkitaan.
- Anonyymi00020
naurun remakkaa 😅😅😅😅 vali vali vali 🙉🙉🙉olen valmis valittamaan aina.
- Anonyymi00029
En edes tiedä tästä poliittisesta ongelmasta, mutta kyllä minäkin olen AINA valmis. Teillä on vissiin joku jännä juttu että ette PYSTY, vaikka tahtoisitte tai tietäisitte että jossain on joku ongelma. Kovin outo ongelma teillä siis? Miksi ETTE valittaisi?
Sama kun täällä järkytytään siitä että teen rikosilmoituksen. No hui!! Näköjään teitä pelottaa. Ei ne teidän asiat ihan hirveän vakaasti ole, kun pelkällä tahdon voimalla ja ihmisiä vaientamalla niitä pidetään pystyssä. Minä nauran SILLE :DDD
- Anonyymi00021
Kyttyrä on valittamassa nyt jo uudelleen ennen kun valiokynta on edes esittänyt mitään. huutonaurua 😂😂
- Anonyymi00024
Joo farssin on saanu jo aikaan. Kokoomuslaisena olen hämmästynyt.
- Anonyymi00025
hyvä pimpstön
kyäsää valittamal viel itestäs ressan teet - Anonyymi00028
Minusta olisi omituista, jos mieli muuttuisi. Ihanko luulette että... no jotain? Jos on jotain mieltä, niin sitten on. Miksi se siitä muuttuisi?
Enemmän niitä ahdistaa, jotke teki väärin (ja vaikka tekisin oikeinkin), niin joku pystyy sun päätöksesi KUMOAMAAN. Ja jos sitä nyt pelkää, niin ei ne päätökset sitten hirveän hyvin ole tehty, jos ne ei kestä tarkempaa tarkastelua... ja teillä on aito stressi pelätä... mitä?
- Anonyymi00026
Huomaa että täällä on viinapäissään kommentteja suoltavaa sakkaa avautumassa. Vihervassareiden kermaa? Ottakaa selvää mistä puhutaan niin ymmärrätte jokupäivä. Mutta tosihan on, että eihän sitä voi paljoa vaatia jos ei ole paljoa annettu.
- Anonyymi00027
Kiitos samoin. Edustat persujen älämölystöä.
- Anonyymi00032
Kuvitteletko että mä äänestän? Nää herrat jo kouluajoilta tuttuja ja en ikinä äänestäis näitä , tai no ehkä jos ois itsetuhoajatuksia… kovaa ääntä pitää ja osaavat haukkua tai ’vihervassari’ nimitellä mut hyvä et on lukutaitoo itellä…..
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kuvitteletko että mä äänestän? Nää herrat jo kouluajoilta tuttuja ja en ikinä äänestäis näitä , tai no ehkä jos ois itsetuhoajatuksia… kovaa ääntä pitää ja osaavat haukkua tai ’vihervassari’ nimitellä mut hyvä et on lukutaitoo itellä…..
Kiva että myönsit että sinulla ei ole lukutaitoo.
- Anonyymi00033
Vihervammaiset on nyt alkanut kirjoittamaan.
- Anonyymi00042
Jep. Onko Winston vihreä?
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Jep. Onko Winston vihreä?
Ei ole hän on entinen persu ja nykynen kokkkari ja seuraavaksi kepu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1794280Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4413243Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142128Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141790Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51178- 741023
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691015Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24931- 54906
- 73896