Uusi iPhonen käyttis on iso moka. Se tekee lopun iPhonen helppokäyttöisyydestä. Uusi käyttis tekee lopun myös Applesta. Enää ei ole mitään syytä ostaa Applen puhelimia. Vertaansa vailla oleva selkeys ja helppokäyttöisyys olivat syitä hankkia iPhone. Apple oli arjen kuningas. Nyt uusi käyttis pilaa kaiken. Apple alkaa olla samanlainen kaoottinen paska kuin Windows. Vielä 15 oli ok. Nyt saa toimintoja saa räplätä ja etsiä valikoista monen mutkan kautta. Selaushistoriaakaan ei saa enää poistettua helposti. Se tarkoitaa, että kone täyttyy nettitöhnällä ja hidastuu mopeasti. Kusipäät pääsytetty valtaan Applella. Ostoboikotti ja romahdus odottaa Applea. 26:n jälkeen se ei sureta.
Uusi 26-käyttis on iso moka
6
413
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitä apple edellä sitä google perästä...
- Anonyymi00002
Suunnittelijat eivät muista enää sanontaa yksinkertainen on kaunista
- Anonyymi00003
Tarkoitat kai että yhtäsekava kuin Android?
Ainut syy oli iOs käyttiksessä aikanaan itselle oli ettei se ollut sillisalaatti, ei onneksi vieläkään Androdin kaltainen sekamelska mutta pahasti siihen suuntaan ollaan menossa. - Anonyymi00004
Iphonen ostaminen on äärimmäisen megalomaaninen moka.
- Anonyymi00005
Iphone 26 käyttis puhelimessani, eikä mitään ongelmaa!
Lieneekö aloittaja jälleen Trolli, voisi täsmätä.
Päivityksiä näihin uusiin Iphone puhelimiin tulee n 1-2 kk välein.
Uusimmassa päivityksessä "Pride väri taustakuva"!, sehän tästä vielä puuttuiukin, vaan ei näin heterona tarpeenkaan:). Toki päivityksessä myös tietoturvaan tehostuksia yms. oikeasti tarpeellista. - Anonyymi00006
Mulla on viisi vuotta ollut iphone 12. Kun sain sen, niin siinä oli ios 14. En tiedä osaisinko tai haluaisinko käyttää jotain 14-18 ios versiota. 12 on vielä niiden mallien joukossa jotka saavat 27 ios päivityksen. Mutta kyllä mä budjetin salliessa päivittäisin tuon jo nyt johonkin 17 versioon. 900€ on vain suolainen hinta ja huippumalli on vieläkin suolaisempi. Mutta eipä tarvitse joka toinen vuosi uusia puhelinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt312883Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431491Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19941Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32909Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22894- 51868
Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37807Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36773Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os172762- 48679