Uusi iPhonen käyttis on iso moka. Se tekee lopun iPhonen helppokäyttöisyydestä. Uusi käyttis tekee lopun myös Applesta. Enää ei ole mitään syytä ostaa Applen puhelimia. Vertaansa vailla oleva selkeys ja helppokäyttöisyys olivat syitä hankkia iPhone. Apple oli arjen kuningas. Nyt uusi käyttis pilaa kaiken. Apple alkaa olla samanlainen kaoottinen paska kuin Windows. Vielä 15 oli ok. Nyt saa toimintoja saa räplätä ja etsiä valikoista monen mutkan kautta. Selaushistoriaakaan ei saa enää poistettua helposti. Se tarkoitaa, että kone täyttyy nettitöhnällä ja hidastuu mopeasti. Kusipäät pääsytetty valtaan Applella. Ostoboikotti ja romahdus odottaa Applea. 26:n jälkeen se ei sureta.
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Mitä apple edellä sitä google perästä...
- Anonyymi00002
Suunnittelijat eivät muista enää sanontaa yksinkertainen on kaunista
- Anonyymi00003
Tarkoitat kai että yhtäsekava kuin Android?
Ainut syy oli iOs käyttiksessä aikanaan itselle oli ettei se ollut sillisalaatti, ei onneksi vieläkään Androdin kaltainen sekamelska mutta pahasti siihen suuntaan ollaan menossa. - Anonyymi00004
Iphonen ostaminen on äärimmäisen megalomaaninen moka.
- Anonyymi00005
Iphone 26 käyttis puhelimessani, eikä mitään ongelmaa!
Lieneekö aloittaja jälleen Trolli, voisi täsmätä.
Päivityksiä näihin uusiin Iphone puhelimiin tulee n 1-2 kk välein.
Uusimmassa päivityksessä "Pride väri taustakuva"!, sehän tästä vielä puuttuiukin, vaan ei näin heterona tarpeenkaan:). Toki päivityksessä myös tietoturvaan tehostuksia yms. oikeasti tarpeellista. - Anonyymi00006
Mulla on viisi vuotta ollut iphone 12. Kun sain sen, niin siinä oli ios 14. En tiedä osaisinko tai haluaisinko käyttää jotain 14-18 ios versiota. 12 on vielä niiden mallien joukossa jotka saavat 27 ios päivityksen. Mutta kyllä mä budjetin salliessa päivittäisin tuon jo nyt johonkin 17 versioon. 900€ on vain suolainen hinta ja huippumalli on vieläkin suolaisempi. Mutta eipä tarvitse joka toinen vuosi uusia puhelinta.
- Anonyymi00007
Kaikkea tulee lisää on joka koneessa siis autoista lähtien ongelma. Itse kyllä ostan taas uuden iphonen kun tulee lippulaiva myyntiin.
Tykkään helpoista vaikka sitten jotain ominaisuutta puuttuisikin mitä kaipaan niin suoraviivainen nopea käyttö on ja jälleen kone kuin kone.
Pidän vanhoista koneista ylipäätään paitsi iphone on aina uusin. Työpuhelin on puhelimena android ja inhoinnut suunnattomasti vuodesta toiseen ja on siis pakollinen työnantajan järjestämä hinta poliittisista syistä.- Anonyymi00008
Ne ostaa joilla on liitua. Se on muuten vale sanoa ostansa, jos saa 36 kk osarin jossa erä on luokkaa 45€ kk ja sen ajan saa syödä kynsiään. Mulla on mahdollissus ja ehkä vähän kädet märkänä hankkia 1650€ maksava 18 pro max, mutta silti en laita rahaa ykkösellä siihen. Elokuussa olisi saanut 17 pro maxin 1300€ ja mietin kovasti sitäkin, jos olisin saanut jostain esim. 1000€ rahaa ja puuttuvan osan sitten nyt olevista rahoista. 18 mallien tulon myötä perustason 17 hintakin nousi 250€. Veikko Venemies kommentoi tavallista 17 mallia, että se riittää aika monelle, Veikko saattaa olla tuossa aika oikeassa.
Mutta suhteellisen pitkällä osamaksulla ei kannata hankkia reilusti yli tonnin puhelinta. Opraattorin puhelinkauppa myy osamaksuun yli 20€ kuukaudessa maksavan vakuutuksen, joka ei todellakaan ole edullinen, vakuutus on kuin korottoman osamaksukaupan korko. Heti kun laite on maksettu, niin AVG ehdottaa irtisanomista. Laaja kotivakuutus kattaa myös puhelimen. Kun ostaa kalliin puhelimen, niin sitä myös haluaa suojella vahingoilta.
- Anonyymi00009
Kärkäinen luokittelee peruspuhelin. Myynti
Apple tominto viestit eivät lähetä niitä kysyvät, pankin tilit kohta väärin käyttö valvonta , pitää selittää jos pyytää asikasn salasanas tietokone ei apple
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.135785Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48642- 70619
- 81571
- 39529
- 46510
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä36475- 21468
- 94452
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja261449Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko36401Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.25397Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.86396Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80395- 13385
- 21382
Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U32376- 29374
Kangasluoman kirjoitus Lapuan Sanomissa
Ei voi kun nauraa. Nyt tämä henkilö ajaa säästöjä lakkauttamalla kouluja ja sitä myöten tapetaan sivukyliä. Kyseinen h49365