Uusi 26-käyttis on iso moka

Anonyymi-ap

Uusi iPhonen käyttis on iso moka. Se tekee lopun iPhonen helppokäyttöisyydestä. Uusi käyttis tekee lopun myös Applesta. Enää ei ole mitään syytä ostaa Applen puhelimia. Vertaansa vailla oleva selkeys ja helppokäyttöisyys olivat syitä hankkia iPhone. Apple oli arjen kuningas. Nyt uusi käyttis pilaa kaiken. Apple alkaa olla samanlainen kaoottinen paska kuin Windows. Vielä 15 oli ok. Nyt saa toimintoja saa räplätä ja etsiä valikoista monen mutkan kautta. Selaushistoriaakaan ei saa enää poistettua helposti. Se tarkoitaa, että kone täyttyy nettitöhnällä ja hidastuu mopeasti. Kusipäät pääsytetty valtaan Applella. Ostoboikotti ja romahdus odottaa Applea. 26:n jälkeen se ei sureta.

7

462

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mitä apple edellä sitä google perästä...

• Anonyymi00002

Suunnittelijat eivät muista enää sanontaa yksinkertainen on kaunista

• Anonyymi00003

Tarkoitat kai että yhtäsekava kuin Android?
      Ainut syy oli iOs käyttiksessä aikanaan itselle oli ettei se ollut sillisalaatti, ei onneksi vieläkään Androdin kaltainen sekamelska mutta pahasti siihen suuntaan ollaan menossa.

• Anonyymi00004

Iphonen ostaminen on äärimmäisen megalomaaninen moka.

• Anonyymi00005

Iphone 26 käyttis puhelimessani, eikä mitään ongelmaa!
      Lieneekö aloittaja jälleen Trolli, voisi täsmätä.

Päivityksiä näihin uusiin Iphone puhelimiin tulee n 1-2 kk välein.
      Uusimmassa päivityksessä "Pride väri taustakuva"!, sehän tästä vielä puuttuiukin, vaan ei näin heterona tarpeenkaan:). Toki päivityksessä myös tietoturvaan tehostuksia yms. oikeasti tarpeellista.

• Anonyymi00006

Mulla on viisi vuotta ollut iphone 12. Kun sain sen, niin siinä oli ios 14. En tiedä osaisinko tai haluaisinko käyttää jotain 14-18 ios versiota. 12 on vielä niiden mallien joukossa jotka saavat 27 ios päivityksen. Mutta kyllä mä budjetin salliessa päivittäisin tuon jo nyt johonkin 17 versioon. 900€ on vain suolainen hinta ja huippumalli on vieläkin suolaisempi. Mutta eipä tarvitse joka toinen vuosi uusia puhelinta.

• Anonyymi00007
      UUSI

Kaikkea tulee lisää on joka koneessa siis autoista lähtien ongelma. Itse kyllä ostan taas uuden iphonen kun tulee lippulaiva myyntiin.
      Tykkään helpoista vaikka sitten jotain ominaisuutta puuttuisikin mitä kaipaan niin suoraviivainen nopea käyttö on ja jälleen kone kuin kone.
      Pidän vanhoista koneista ylipäätään paitsi iphone on aina uusin. Työpuhelin on puhelimena android ja inhoinnut suunnattomasti vuodesta toiseen ja on siis pakollinen työnantajan järjestämä hinta poliittisista syistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1399
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      821
    3. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      780
    4. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      66
      755
    5. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      92
      755
    6. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      157
      693
    7. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      679
    8. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53