Olimme tutustuneet Jutan kanssa deittisovelluksessa jo kuukausia aiemmin, mutta emme olleet saaneet aikataulujamme sopimaan yhteen. Jutta toisessa kaupungissa ja välimatka loi omat haasteensa tapaamisen järjestämiselle. Keskustelumme olivat alusta asti jo hyvin suoria ja molemmille selkeää se, että tarkoitus olisi tavata seksitreffien merkeissä. Vaihdoimme ajatuksiamme ja koitimme saada sovittua sopivaa aikataulua, mutta se ei ollutkaan niin helppoa. Aikaa kului ja laitoimme välillä viestiä toisillemme, kunnes minulle oli tulossa työreissu kaupunkiin, jossa Jutta asui. Ilmoitin tästä Jutalle, mutta harmikseni jouduin ilmoittamaan myös sen, että aikatauluni on tosi tiukka ja olemme kollegoiden kanssa yhteismajoituksessa joten sinne häntä en valitettavasti voinut kutsua. Juttakaan ei voinut minua kutsua kotiinsa, sillä hän on varattu perheellinen nainen. Hänellä oli kuitenkin lupa käydä vieraissa, joten ilmoitin hänelle, että mikäli jotain keksittäisiin niin voisimme yrittää saada aikatauluja soviteltua. Tilanne näytti todella hankalalta, mutta sitten Jutta ehdotti seksiä autossa hiukan huumorillakin. Tartuin tähän ideaan heti ja kerroin, että minulla olisi iltapäivästä ja alkuillasta kyllä hetki aikaa mikäli hän vain saa omat aikataulunsa järjestettyä. Näytti hyvin vahvasti siltä, että aikataulu tulisi olemaan liian tiukka, sillä Jutalla oli omat velvollisuutensa. Lopulta iltapäivän edetessä Jutalta tuli kuitenkin viesti: "Mulla menis puoli tuntia, että olisin siellä? Ei siihen hirveästi aikaa jää, mutta jos nyt lähden ajelemaan niin keretään. Miten on?" Onneksi huomasin viestin nopeasti, sillä omakin aikatauluni alkoi olemaan tosi tiukka. Ilmoitin Jutalle tämän sopivan ja aloin valmistautumaan. Kollegani ihmetteli mihin olin lähdössä, johon keksin tarinan, että lähden käymään pienellä kävelyllä sillä oli loppukesä ja oikein kaunis keli. Tämä tarina tuntui menevän oikein mainiosti läpi.
Olin tehnyt taustatutkimusta ja arvioin lähellä olevan paikan tarpeeksi rauhalliseksi. Kävelin rauhalliseen tahtiin paikalle ja tutkiskelin aluetta hiukan lisää. Kävelin hiukan pidemmälle, josta löysin tosi syrjäisen parkkipaikan ja ilmoitin Jutalle odottavani siellä. Paikallisena hän sanoi arvelevansa missä olen. No kaikki ei kuitenkaan mennyt täysin suunnitelmien mukaan, sillä Jutta oli nyt siellä mihin olin alunperin mennyt. Jaoimme sijaintimme ja lähdin kävelemään takaisin tuonne alkuperäiselle paikalle. Huomasin Jutan auton ja hän sanoi näkevänsä minut. Tuolla paikalla oli toinenkin auto ja joku näytti kävelevän koiransa kanssa vähän matkan päässä. Hän ei näyttänyt kuitenkaan tulevan meidän suuntaamme ja huomasin samalla Jutan parkkeeraavan autoaan paremmin. Päästessäni auton viereen Jutta hyppäsi ulos autosta ja tuli minua kohti hiukan naureskellen. Tartuin Jutan pakaroista kiinni, halasin ja suutelin häntä. Tämän enempää miettimättä Jutta avasi auton takaoven ja kömpi sisään minun mennessä perässä. Jutta pahoitteli, ettei ollut kerennyt ottaa lupaamanansa patjaa mukaan, mutta jokin makuupussi oli llevitettynä kaadettuen penkkien päälle pehmentämässä kovaa alustaa.
Makasimme vastakkain auton takaosassa ja aloimme suutelemaan kiihkeästi. Jutta alkoi hieromaan etumustani, jossa kaluni alkoi kovettumaan. Tämä spontaani ja kiihkeä tilanne kiihotti minua erittäin paljon. Kourin Jutan jalkoväliä hänen kiiltävien mustien nahkahousujen läpi ja puristelin hänen pakaroitaan. Jutta hymyili erittäin söpösti ja innostuneen oloisesti. Häntä selvästi kiihotti tämä tilanne yhtä paljon kuin minuakin. Olihan se erittäin kuumaa kohdata hänet näin spontaanisti kesken työreissun ja ottaa kiihkeä nautinnollinen hetki autossa. En malttanut enää mieltäni vaan riisuin itseltäni paidan ja revin Jutan housut pois jalasta hänen aviattessaan minua. Alta paljastui stringit jotka jäi vielä jalkaan, sillä siirsin niitä vaan sivuun ja painoin suuni Jutan kauniille täysin paljaaksi sheivatulle pillulle. Aloin nuolla häntä himokkaasti ja Jutta alkoi voihkimaan edessäni. Jutta hiukan naurahti ja sanoi, että minä en ainakaan jännitä, aikaile tai häpeile, mutta se tuntui kelpaavan hänelle. Jutan pillu maistui ihanan kiimaiselle ja huomasin kuinka märkä hän olikin jo. Levitin jalkoja, nuolin pillua maistellen sitä ja välillä klitorista paremmin stimuloiden. Jutta voihki ja tarjosi pilluaan nuoltavaksi. Otin sormeni mukaan ja sormetin samalla, kun jatkoin nuolemista. Jutan voihkinta voimistui ja tunsin, että Jutan pillussa alkoi paine kasvamaan. Hiljensin tahtia, otin sormeni pois ja jatkoin nuolemista. Maistelin Jutan kiimaista pillua antaumuksella.
Tarina jatkuu osoitteessa:
https://seksipaivakirja2016.blogspot.com/2026/02/tyoreissulla.html
Työreissulla
Anonyymi-ap
0
530
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-257515Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite986176Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1194276- 1554224
- 1631971
Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.511893- 631852
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1461759- 451564
- 401539