ÄIDIN LELUT

Anonyymi-ap

Oli maanantai aamu ja koulupäivä. ”En mene tänään kouluun, on hirveä päänsärky” sanoin äidilleni sängystä ja käänsin selkäni hänelle. ”Ota Buranaa ja soita jos olo pahenee; mun on nyt pakko mennä etten myöhästy” sanoi äitini.

Olin yläasteella, 15v teinityttö joka oli heräämässä seksuaalisuuteen ja kaikki aiheeseen liittyvä kiinnosti. Asuin äitini kanssa kahden ja äitini oli eronnut isästäni muutama vuosi aiemmin. Isälläni oli uusi naisystävä, jonka kanssa en oikein tullut toimeen ja hänen takiaan olin harvoin isän luona Porissa. Äitini kanssa asuimme Raumalla joten näin isääni aika harvoin.

Edellis viikonloppuna äitini oli ollut kaverinsa kanssa baarissa ja tullut kotiin puolenyön jälkeen hiukan humalassa. Äitini luuli minun nukkuvan kun kävi vilkaisemassa huoneeseeni ja unohti huoneeni oven auki. Luulin hänenkin menevän nukkumaan, mutta aistini valpastuivat kun näin valon kajossa äitini hipsivän kylpyhuoneesta alasti omaan makuuhuoneeseen ja aloin kuuntelemaan ääniä äitini makuuhuoneesta. Pian kuulin kuinka jokin surahti ja äitini huokaisi kuuluvasti. Arvelin ymmärtäväni mistä on kysymys kun kuulin tasaista hiljaista surinaa joka aina välillä lakkasi kuulumasta tai peittyi äitini huokausten ja ynähdysten alle. Äitini masturboi ja hänellä oli siihen jokin väline; näin päättelin. Tunsin kuinka nännini kovenivat ja alapäässä alkoi tuntua pientä kihelmöintiä; tilanne kiihotti, ei äitini. Olinhan minäkin ottanut ensiaskeleita masturboinnin iloihin mutta vain sormin tai nuorempana hieromalla pimppiä vasten nallea mahallaan maatessa. Tilanne oli uusi, en ollut koskaan aiemmin kuullut äitini masturboivan. Käteni menivät pikkareiteni sisään ja koetin etusormella pimppiäni, olin kiihotuksesta märkänä. Kuuntelin ja äitini piti enemmän ääntä, ynähteli ja huokaili kunnes muutaman kerran ulvahti kovemmin ja samassa myös surina lakkasi. Olin jotenkin hämmentynyt, kiihottunut ja kiinnostunut millä äiti tyydytti itsensä. Koskettelin itseäni hetken mutta sitten uni voitti.

Sunnuntaina iltapäivällä äitini sanoi lähtevänsä käymään kirpparilla. Hän pyysi minua mukaan mutta valehtelin lukevani kokeisiin. Kun ovi sulkeutui ja näin ikkunasta äitini kävelevän parkkipaikalle niin minä aloitin tutkimusmatkan. Äidin yöpöydän laatikossa se oli: vaaleanpunainen vibraattori jossa oli päällä pieni jänöjussi jonka korvat värähtelevät kun sen laittoi päälle. Jo pelkkä vibraattorin käynnistäminen sai veren virtaamaan pimpin seudulla ja nännini kovettuivat. Otin vibran huoneeseeni, suljin oven ja menin sängylleni ja laskin collarit ja pikkuhousut alas. Käynnistin vibraattorin ja sen pää värisi kovin. Laitoin sen pään häpyhuulten päälle ja nautin värinästä. Tunsin kostuvani lisää. Kosketin sauvan värisevällä päällä klitoristani ja kiljaisin; sen verran hyvältä se tuntui. Työnsin vibraattorin päätä myös hiukan sisääni mutta en uskaltanut työntää kovin syvälle. Jatkoin klitoriksen koskettelua sauvalla ja tunsin että laukeamiseni lähestyi. Jatkoi koskettelua ja orgasmi tuli kovempana kuin koskaan ennen ja kuinka nopeasti! Olin vaikuttunut ja siinä samassa päätin että maanantai uhraan uusiin kokeiluihin ja laitteeseen tutustumiseen, kun äiti on töissä.

Ovi sulkeutui ja minä ryntäsin äidin laatikolle. Ennen puolta päivää olin lauennut kahdesti ja selvittänyt myös pupun korvien merkityksen. Ennen kuin äiti oli palannut töistä olin lauennut neljä kertaa ja klitorikseni oli kosketusarka. Eka kerta vibraattorilla sai minut ihan hulluksi ja eipä mennyt kuin tovi niin minulla oli kaksi omaa sauvaa oman yöpöytäni laatikossa…

2

1241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hyvän kuuloista, annoit pikkusormen ja vei käden selvästi. 🤭

• Anonyymi00002

Huh, hienosti kirjoitettu ja niin kiihottava. Pystyin pääsemään tunnelmaan ja tilanteeseen mukaan. Toivottavasti jatkoa seuraa tältä kirjoittajalta? Kivaa makuuhuonelukemista näin heräämisen jälkeen ja jokin muukin alkoi heräilemään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      25
      7515
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      98
      6176
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      119
      4276
    4. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      155
      4224
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      163
      1971
    6. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      51
      1893
    7. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      63
      1852
    8. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      146
      1759
    9. Mitä sä musta oikein haluat?!

Anna olla jo.
      Ikävä
      45
      1564
    10. Hei kuule nainen

Seuraavan kerran kun nähdään, puhu minulle jooko! Näin toivoo mies
      Ikävä
      40