ÄIDIN LELUT

Anonyymi-ap

Oli maanantai aamu ja koulupäivä. ”En mene tänään kouluun, on hirveä päänsärky” sanoin äidilleni sängystä ja käänsin selkäni hänelle. ”Ota Buranaa ja soita jos olo pahenee; mun on nyt pakko mennä etten myöhästy” sanoi äitini.

Olin yläasteella, 15v teinityttö joka oli heräämässä seksuaalisuuteen ja kaikki aiheeseen liittyvä kiinnosti. Asuin äitini kanssa kahden ja äitini oli eronnut isästäni muutama vuosi aiemmin. Isälläni oli uusi naisystävä, jonka kanssa en oikein tullut toimeen ja hänen takiaan olin harvoin isän luona Porissa. Äitini kanssa asuimme Raumalla joten näin isääni aika harvoin.

Edellis viikonloppuna äitini oli ollut kaverinsa kanssa baarissa ja tullut kotiin puolenyön jälkeen hiukan humalassa. Äitini luuli minun nukkuvan kun kävi vilkaisemassa huoneeseeni ja unohti huoneeni oven auki. Luulin hänenkin menevän nukkumaan, mutta aistini valpastuivat kun näin valon kajossa äitini hipsivän kylpyhuoneesta alasti omaan makuuhuoneeseen ja aloin kuuntelemaan ääniä äitini makuuhuoneesta. Pian kuulin kuinka jokin surahti ja äitini huokaisi kuuluvasti. Arvelin ymmärtäväni mistä on kysymys kun kuulin tasaista hiljaista surinaa joka aina välillä lakkasi kuulumasta tai peittyi äitini huokausten ja ynähdysten alle. Äitini masturboi ja hänellä oli siihen jokin väline; näin päättelin. Tunsin kuinka nännini kovenivat ja alapäässä alkoi tuntua pientä kihelmöintiä; tilanne kiihotti, ei äitini. Olinhan minäkin ottanut ensiaskeleita masturboinnin iloihin mutta vain sormin tai nuorempana hieromalla pimppiä vasten nallea mahallaan maatessa. Tilanne oli uusi, en ollut koskaan aiemmin kuullut äitini masturboivan. Käteni menivät pikkareiteni sisään ja koetin etusormella pimppiäni, olin kiihotuksesta märkänä. Kuuntelin ja äitini piti enemmän ääntä, ynähteli ja huokaili kunnes muutaman kerran ulvahti kovemmin ja samassa myös surina lakkasi. Olin jotenkin hämmentynyt, kiihottunut ja kiinnostunut millä äiti tyydytti itsensä. Koskettelin itseäni hetken mutta sitten uni voitti.

Sunnuntaina iltapäivällä äitini sanoi lähtevänsä käymään kirpparilla. Hän pyysi minua mukaan mutta valehtelin lukevani kokeisiin. Kun ovi sulkeutui ja näin ikkunasta äitini kävelevän parkkipaikalle niin minä aloitin tutkimusmatkan. Äidin yöpöydän laatikossa se oli: vaaleanpunainen vibraattori jossa oli päällä pieni jänöjussi jonka korvat värähtelevät kun sen laittoi päälle. Jo pelkkä vibraattorin käynnistäminen sai veren virtaamaan pimpin seudulla ja nännini kovettuivat. Otin vibran huoneeseeni, suljin oven ja menin sängylleni ja laskin collarit ja pikkuhousut alas. Käynnistin vibraattorin ja sen pää värisi kovin. Laitoin sen pään häpyhuulten päälle ja nautin värinästä. Tunsin kostuvani lisää. Kosketin sauvan värisevällä päällä klitoristani ja kiljaisin; sen verran hyvältä se tuntui. Työnsin vibraattorin päätä myös hiukan sisääni mutta en uskaltanut työntää kovin syvälle. Jatkoin klitoriksen koskettelua sauvalla ja tunsin että laukeamiseni lähestyi. Jatkoi koskettelua ja orgasmi tuli kovempana kuin koskaan ennen ja kuinka nopeasti! Olin vaikuttunut ja siinä samassa päätin että maanantai uhraan uusiin kokeiluihin ja laitteeseen tutustumiseen, kun äiti on töissä.

Ovi sulkeutui ja minä ryntäsin äidin laatikolle. Ennen puolta päivää olin lauennut kahdesti ja selvittänyt myös pupun korvien merkityksen. Ennen kuin äiti oli palannut töistä olin lauennut neljä kertaa ja klitorikseni oli kosketusarka. Eka kerta vibraattorilla sai minut ihan hulluksi ja eipä mennyt kuin tovi niin minulla oli kaksi omaa sauvaa oman yöpöytäni laatikossa…

16

4300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hyvän kuuloista, annoit pikkusormen ja vei käden selvästi. 🤭

• Anonyymi00002

Huh, hienosti kirjoitettu ja niin kiihottava. Pystyin pääsemään tunnelmaan ja tilanteeseen mukaan. Toivottavasti jatkoa seuraa tältä kirjoittajalta? Kivaa makuuhuonelukemista näin heräämisen jälkeen ja jokin muukin alkoi heräilemään...

• Anonyymi00003

Itse jouduin piilottamaan omat leluni, kun syntyi epäilys että niillä oli toinenkin käyttäjä eli oma tyttäreni. Tämä tapahtui muutama vuosi sitten jolloin hän oli 17v.

• Anonyymi00004

Mistä tämä epäily?🤭

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mistä tämä epäily?🤭

Lelut olivat laatikossa hujan hajan, kun taas itse laitoin ne tietyllä tavalla. Myös liukkarin kulutus oli lisääntynyt "rajusti" :)

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Lelut olivat laatikossa hujan hajan, kun taas itse laitoin ne tietyllä tavalla. Myös liukkarin kulutus oli lisääntynyt "rajusti" :)

Kuulostaa kiinnostavalta. Näin ulkopuolisena. 🤭

• Anonyymi00007

Puhuitteko tyttärenne kanssa koskaan asiasta tai vaikuttiko tyttäresi sen jälkeen kun oli tajunnut, että olet siirtänyt lelut toiseen piiloon, että tyttäresi on jäänyt kiinni?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Puhuitteko tyttärenne kanssa koskaan asiasta tai vaikuttiko tyttäresi sen jälkeen kun oli tajunnut, että olet siirtänyt lelut toiseen piiloon, että tyttäresi on jäänyt kiinni?

Varmasti hän tajusi, että lelut oli siirretty parempaan talteen sen takia että hän oli niitä käyttänyt. Seksilelut kuitenkin ovat vain henkilökohtaiseen käyttöön.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Varmasti hän tajusi, että lelut oli siirretty parempaan talteen sen takia että hän oli niitä käyttänyt. Seksilelut kuitenkin ovat vain henkilökohtaiseen käyttöön.

Tuntuiko miltä, kun tajusit että tyttäresi on käyttänyt niitä, oudolta, häiritsevältä, ahdistavalta vai millaiselta?

• Anonyymi00015

Oliko se eka piilo mistä tyttäresi löysi seksileluai,,niin sellaisessa paikassa, että hän on etsinyt jotain muuta, esim laturia taikka huulirasvaa, vai sellainen että on tarkoituksella tutkinut sun laatikoita, ja kaivanut ne välistä/pohjalta?

• Anonyymi00008

Kuulitko jälkeen päin lisää ääniä äitisi huoneesta, jos kuulit niin hiivitkö ovenrakoon tai oven taakse kuuntelemaan lähempää? Jäitkö itse ikinä kiinni äidillesi, kun käytit omia leluja, jos kyllä niin mitä äitisi sanoi?

• Anonyymi00009

Tarina on osin fiktiivinen, pääosin faktaa ja omakohtaista. Tapahtumat tapahtuivat juuri ennen koronaa talvella 2020. Tapahtumalla oli itseeni se vaikutus, että nykyään olen ennakkoluuloton lelujen suhteen ja niitä on kertynyt. Opiskelijasolussa arvostaa hiljaisia laitteita ja satisfyer ei todellakaan ole hiljaisemmasta päästä.

En salukkuunnellut tai -katsellut äitiäni eikä hän minua (tietääkseni). Tosin arvelen hänen tienneen että minullakin oli lelu.

• Anonyymi00011

Ei malta rajoittaa. Anna sinäkin tulla vaan. Älä ole noin tiukkapipoinen aina.

• Anonyymi00012

Ongelmia mielenterveyden kanssa?

• Anonyymi00016

Kävikö äitisi luona koskaan yövieraita, jos kyllä niin kuulitko niiden seksiääniå koskaan? Jos kyllä niin tuntuiko tilanne ahdistavalta vai millaiselta ja sanoitko niille asiasta koskaan?

• Anonyymi00017

Löysin aikoinaan äidin laatikosta seksileluja. Alkoi kiinnostamaan milloin ja miten äiti niitä käyttää. Muutamn kerran näin salaa, kun äiti käytti leluja ja kuulin useasti myös. Oli aktiivisessa käytössä ja minä kuuntelin kyrpä kovana huoneessani ja runkkasin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11427
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9830
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      146
      5574
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2593
    Aihe