Myin viime kesän alussa mopon pois ja olin ilman. Ajattelin nyt alkukesästä hankkia uuden menopelin ja ajattelun jatkaa samalla linjalla että pienet kuutiot saa kelvata. En ole koheltaja enkä aja matkaa. Joku 500cc CB tai vastaava. Bandit 600 voisi olla myös hyvä. Kehtaako kokenut motoristi ajaa enää sellaisella?
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Jos itsetunto on siitä kiinni, että mitä muut ajattelevat, niin ei varmaan kannata ottaa riskiä (vaikka ketään ei oikeasti kiinnosta, että millä vehkeellä muut liikkuu).
Mutta jos itse päätät omista asioistasi ja rahoistasi, niin ajat just sellaisella kun ITSE haluat, ei siihen mitkään kehtaamiset liity mitenkään.
Oma valintasi 😎- Anonyymi00002
Et oikeesti oo tota mieltä??
- Anonyymi00003
Kyllähän kokeneena jo tiedät että voimavaroja on kiva olla riittävästi reservissä , eikä se ole kuutioista aina kiinni , mutta yleisesti 1000cc ja yli ovat moottoripyöriä .
- Anonyymi00004
Ei se ole siitä kiinni. Tykkään pienemmistä pyöristä. Kävin katselemassa isompia mutta ei ne ole hienoja. Joku iso customi tai matkamopo on typerän näköinen ja huono kaupungilla. Alle 200 kiloinen on ketterä.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei se ole siitä kiinni. Tykkään pienemmistä pyöristä. Kävin katselemassa isompia mutta ei ne ole hienoja. Joku iso customi tai matkamopo on typerän näköinen ja huono kaupungilla. Alle 200 kiloinen on ketterä.
Olet varmasti nainen ja se on ihan ok sitten!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1452136Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210954Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91917Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37858- 60840
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49784Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat51746- 73721
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö285711Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol35660