Kertokaa!!

katri91^^

kertokaa kuka kuolee harry potter ja puoliverinen prinssi!!
olis pakko saada tietää

8

1124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harry Potter and the Half-Blood Prince kirjassa kuolee Albus Dumbledore, Tylypahkan noitien ja velhojen koulun rehtori.

      • katri91^^

        ei kai?? miten se kuolee??jossain kaksintaistelussa??


      • potteri
        katri91^^ kirjoitti:

        ei kai?? miten se kuolee??jossain kaksintaistelussa??

        Tää sit spoilaa pahasti!!!






        dumbledore ja harry tulevat vaaralliselta reissulta takaisin tylypahkaan päin, D on huonossa kunnossa taistelujen jne jäljiltä eikä pysty tekemään mitään, kun kalkaros tappaa D:n kun malfoy ei siihen pysty, kuolon syöjä tulikasteessaan.. about tollain se kuolee, toi oli nopeesti selitetty, on se aika paljon monimutkasempaa :)


      • potteri kirjoitti:

        Tää sit spoilaa pahasti!!!






        dumbledore ja harry tulevat vaaralliselta reissulta takaisin tylypahkaan päin, D on huonossa kunnossa taistelujen jne jäljiltä eikä pysty tekemään mitään, kun kalkaros tappaa D:n kun malfoy ei siihen pysty, kuolon syöjä tulikasteessaan.. about tollain se kuolee, toi oli nopeesti selitetty, on se aika paljon monimutkasempaa :)

        Noin se on.
        Kalkaros tappaa sen Avada Kedavra nimisellä loitsulla.
        Albuksella ei muistaakseni ollut sauvaa. (?)


      • emiliaon
        blue-tree kirjoitti:

        Noin se on.
        Kalkaros tappaa sen Avada Kedavra nimisellä loitsulla.
        Albuksella ei muistaakseni ollut sauvaa. (?)

        Albuksella ei ollut sauvaa.

        Muistaakseni Draco teki 'Karkotaseet'-loitsun hänelle.


      • potteri
        emiliaon kirjoitti:

        Albuksella ei ollut sauvaa.

        Muistaakseni Draco teki 'Karkotaseet'-loitsun hänelle.

        mut se d:n severus...please.. meinaa kyl mun mielestä sitä että se pyys sitä tappaan sen, ettei kalkaros paljastu.. vaikka se ei siltä hirveesti vaikuttanu.. mut ei d ikinä kerjäis että älä tapa.. sekin tuli ilmi että viimesessä kirjassa ei pakosti tylypahkassa olla, vaikka se olisikin auki niin harry sano että ei aio sinne mennä vaan ettii volden ja tappaa sen ja kalkaroksen jos se tulee tielle. sit sen pitää ettiä 6 volden sielun osaa, joista 2 on jo löytyny, sormus ja se tom riddlen päiväkirjakirja. niitten 6 osan jälkeen se pystyy vasta tuhoomaan 7:nen..joka on voldemort ite.


      • Hirviää
        potteri kirjoitti:

        mut se d:n severus...please.. meinaa kyl mun mielestä sitä että se pyys sitä tappaan sen, ettei kalkaros paljastu.. vaikka se ei siltä hirveesti vaikuttanu.. mut ei d ikinä kerjäis että älä tapa.. sekin tuli ilmi että viimesessä kirjassa ei pakosti tylypahkassa olla, vaikka se olisikin auki niin harry sano että ei aio sinne mennä vaan ettii volden ja tappaa sen ja kalkaroksen jos se tulee tielle. sit sen pitää ettiä 6 volden sielun osaa, joista 2 on jo löytyny, sormus ja se tom riddlen päiväkirjakirja. niitten 6 osan jälkeen se pystyy vasta tuhoomaan 7:nen..joka on voldemort ite.

        Siis mä tiesin, että D on joko pahis tai et se kuolee, koska ei e voi olla niin täydellinen... Menin siis vahingossa lukeen nää ja kun hiukan kurkkasin nii oli pakko lukee kaikki : )

        Ite odottelen suomennosta, kun oon sen verran huono enkussa : (


      • vaikka
        Hirviää kirjoitti:

        Siis mä tiesin, että D on joko pahis tai et se kuolee, koska ei e voi olla niin täydellinen... Menin siis vahingossa lukeen nää ja kun hiukan kurkkasin nii oli pakko lukee kaikki : )

        Ite odottelen suomennosta, kun oon sen verran huono enkussa : (

        enkkuni on 7 ja menen 7 luokalle.

        oli pakko sanoa. pysyn kuitenkin juonessa vaikka enkkuni kohtalainen onkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe