Salamyhkäistä sala-asumista

Anonyymi-ap

Toimeentulotukeen vaikuttaa lyhytkin oleskelu ulkomailla. Perustoimeentulotuki on tarkoitettu ensisijaisesti Suomessa vakinaisesti asuville. Pääsääntöisesti perustoimeentulotuella ei voi asua ulkomailla, sillä tuen saaminen edellyttää oleskelua Suomessa. Pasasen vaimo kävi Suomessa hankkimassa itselleen perustoimeentulotuen ja karkasi Thaimaahan sitä nauttiimaan. Mutta jos tili on Nordeassa, niin sitten pitäisi väärentää tiliotteet, koska Kelassa ne muuten näkee että tilitapahtumia on Thaimaassa. Toimeentulotuki edellyttää että on ilmoittautunut ja hyväksytty työkkäriin työnhakijaksi ja työkkärin asioita pitää hoitaa kasvotusten kolmen kuukauden välein ja ilmoittaa neljästä työhausta joka kuukausi.

Epäilen tämän kaksikon kykyä hoitaa asiaa mallikkaasti joten vaimo joutuu Thaimaassa johonkin hanttihommaan elättämään itseään. Ei mene läpi enää tänä päivänä tuo lusmuilu ulkomailla. Tai menee mutta ilman korvauksia.

7

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Minä taas epäilen sinun epäilyäsi, vaimoni ei saa toimeentulotukea lainkaan, vaan takuu- ja työeläkettä hän asuu kanssani suomessa, hän kuuluu suomen sosiaaliturvaan siinä kuin sinäkin että minäkin. Ole huoletta reppana, osaan hoitaa asiani ja vielä vaimoni asiat, joten keksity asioihisi, älä puutu asioihin josta et ymmärrä mitään. Minun avioliittoni näyttää olevan sinulle hirveä ongelma, reppana. Edelleenkin kelan asiakkaana ei voi asua 10 vuotta thaimaassa, se on täysin mahdotonta, ei mitenkään realististä, ei mitenkään.

• Anonyymi00002
        UUSI

Olet vallannut rakkaan aivoista, siltä osalta joka ajattelee, varsin runsaan siivun Numba.
        Ei tervepäinen jauha joka päivä jotain tollasta mitä tuo tyyppi harrastaa 24/7.

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Olet vallannut rakkaan aivoista, siltä osalta joka ajattelee, varsin runsaan siivun Numba.
        Ei tervepäinen jauha joka päivä jotain tollasta mitä tuo tyyppi harrastaa 24/7.

Tuo on ihan itsestään selvä asia, samaa tuubaa kun kuvat, laulunluritukset ja muut oireet, oikein sääliksi käy miljonääriä, sillä selvää on myös se että se on näiden herjojen takana...

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Tuo on ihan itsestään selvä asia, samaa tuubaa kun kuvat, laulunluritukset ja muut oireet, oikein sääliksi käy miljonääriä, sillä selvää on myös se että se on näiden herjojen takana...

Miksi vaimosi on kuvannut itsensä hotellihuoneessa 3 viikkoa sitten? Asutteko hotellissa vai heittikö keikkaa? Käsilaukku oli sängyn päällä ja oli ilmeisesti juuri saapunut huoneeseen.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Miksi vaimosi on kuvannut itsensä hotellihuoneessa 3 viikkoa sitten? Asutteko hotellissa vai heittikö keikkaa? Käsilaukku oli sängyn päällä ja oli ilmeisesti juuri saapunut huoneeseen.

kasvahan poju jo aikuiseksi, jos se mitenkään on mahdollista, ja lopeta huorittelu.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

kasvahan poju jo aikuiseksi, jos se mitenkään on mahdollista, ja lopeta huorittelu.

Mitä? Sekö on ainoa keikka jota hän osaa heittää? Sinä sen itse sanoit, en minä. Minä tarkoitin että ehkä vaihtaa valuuttaa taikka lähihoitajan keikkaa.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mitä? Sekö on ainoa keikka jota hän osaa heittää? Sinä sen itse sanoit, en minä. Minä tarkoitin että ehkä vaihtaa valuuttaa taikka lähihoitajan keikkaa.

Keikkatulot taitaa olla pois takuueläkkeestä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      131
      8351
    2. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      463
      7547
    3. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      220
      5676
    4. Kun täällä kysytään aina vaan naisilta

Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en
      Sinkut
      96
      4722
    5. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      147
      4634
    6. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      108
      4469
    7. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      130
      4391
    8. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      21
      4350
    9. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      10
      4182
    10. Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!

Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.
      Tv-sarjat
      0
      3840
    Aihe