Lähtiskö sinulta toi kiukku pois, jos p*nisin sua kunnolla?

Anonyymi-ap

Tiedät itsekkin, että, tyydyttäisin kaikki sinun tarpeesi. Myhäilisit vaan tyytyväisenä.

Mieheltä 🫶 Naiselle

25

300

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Painu VIT-TUUUUUUUUUUUUUN 💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪VANHA HUORAHOMO

• Anonyymi00002

Onpa tällä elmerillä suuret luulot🤣🤣🤣

• Anonyymi00003

Kalman rannut ottalla. Pakko yrittää vielä jotain

• Anonyymi00004

Rahalla saa ja hevosella pääsee firma maksaa

• Anonyymi00007

Siis että jokin firma maksaisi miespuoliselle tällaisesta palveluntarjonnasta? Ei tainnut tämäkään sutkautus mennä ihan ku piti suhteessa yhtä töhöön aloitukseen, äitis reisille se olisit joutanut jäädä sinäkin aikoinaan🥱

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Siis että jokin firma maksaisi miespuoliselle tällaisesta palveluntarjonnasta? Ei tainnut tämäkään sutkautus mennä ihan ku piti suhteessa yhtä töhöön aloitukseen, äitis reisille se olisit joutanut jäädä sinäkin aikoinaan🥱

Annetaan nyt veronmaksajien kulujen olla. Pääasia että yritykset saa tukia. Ne palkkaa niin paljon työntekijöitäkin niillä tuki rahoilla.

• Anonyymi00005

Voi olla, että hetkellisesti. Toki on siihen muitakin vaihtiksia ;-)

• Anonyymi00006

No hyi!

• Anonyymi00014
        Anonyymi00006 kirjoitti:

No hyi!

🤣😜

• Anonyymi00009

Seksi kaivatun kanssa on aina hyvä idea, jos sitä molemmat haluaa

• Anonyymi00020

Samaa mieltä ja haluasin todella paljon.

• Anonyymi00010

Oota, opettelen kiukuttelemaan. Pitää alkaakin harjoittelemaan ahkerasti.

• Anonyymi00011

Todennäköisesti, mutta riippuu tilanteesta.

Viimeisin kiukun aihe on se, että nikotiinitabletteja kyseessä oli ainoastaan nikotiinisuihketta. Inhoamani ex-kollega oli koukussa nikotiinisiihkeeseen ja kyseinen siihkrputeli tuo mieleen ainoastaan hänet ja kuinka hemmetin ärsyttävä, täysin rajaton tapaus hän oli.

• Anonyymi00012

Jos olet A mies niin ehkä.

• Anonyymi00015

Parempaa A-luokkaa oleva mies olen.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Parempaa A-luokkaa oleva mies olen.

Etunimi pitää alkaa A kirjaimella.

• Anonyymi00013

Ei. Mut jos pyytäsit anteeksi vois auttaa.

• Anonyymi00017

Mitä pitää pyytää anteeksi? Kasvotusten voin pyytää, jos olen tietämättäni tehnyt tai sanonut jotain väärää.

• Anonyymi00016

Tietäispä vaan kuka haluaa poistaa kiukun ja keneltä tollasella ihanalla keinolla.

• Anonyymi00018

Epäilen, että kaivattuni välillä purkaa tänne turhautumista ja kiukkua. Eli minä kaivatultani. Haluan tehdä hänen kanssaan sitä kauneinta.

• Anonyymi00021

Kyllä mä tiedän ehkä kuka se oli 😁 ja sille oisin ehkä lämmennykki tai ainahan mä oon

• Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Kyllä mä tiedän ehkä kuka se oli 😁 ja sille oisin ehkä lämmennykki tai ainahan mä oon

Ei väkisin älä sitte kerro mitään.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Epäilen, että kaivattuni välillä purkaa tänne turhautumista ja kiukkua. Eli minä kaivatultani. Haluan tehdä hänen kanssaan sitä kauneinta.

Puhu äänellä jonka kuulen

• Anonyymi00023

Suuret sulla on ainakin luulot ittestäs

• Anonyymi00024

En ole kiukkuinen - niin en tarvii

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      121
      8546
    2. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      430
      7797
    3. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      10
      5388
    4. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      82
      5039
    5. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      29
      4839
    6. Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa

Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?
      Ikävä
      236
      3339
    7. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      125
      3074
    8. Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?

Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os
      Tv-sarjat
      35
      2956
    9. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      84
      2945
    10. Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?

Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps
      Tv-sarjat
      24
      2566
    Aihe