Onko teidät lavastettu naapurustossa?

Anonyymi-ap

Eli onko kenellekkään tehty niin että yhtäkkiä usein niin iloiset naapurit lakkaavat tervehtimästä ja sinua katsotaan murhaavasti? Kukaan ei kerro mistä on kyse. Sitten saat tietää vuosikausia myöhemmin että joku on jatkuvalla syötöllä valittanut naapureista ja se valittaminen on pistetty sinun syyksi. Joko tuo valittaja on esiintynyt sinuna tai sitten soitellut valituksia niin että sinä olet mukamas pyytänyt hänen soittamaan puolestasi. Tilanteet ovat sellaisia että jos tuo lavastaja itse asuu vaikka alimmassa kerroksessa ja sinä asut ylimmässä, niin hän tekee valituksia "alakerran naapureista jotka tupakoi sisällä". Ja jos sinulla on pyykkivuoro perjantaisin klo 12 niin tuo lavastaja valittaa että "juuri ennen minun pyykkivuoroa joka alkaa klo 12, on sitä ja tätä ongelmaa". Tai sitten soittaa ja sanoo että tuo "Virtanen" pyysi minun soittamaan ja kertomaan että porukka joka on pyykkivuorossa/saunavuorossa ennen häntä niin jättävät kamalaa sotkua. Varsinkin jos naapurustossa asuu romaneja niin hän lähtee ihan lietsomaan heitä että "tuo Virtanen kertoi ettei voi sietää teitä, se valittaa kokoajan jostain".
Sitten sinä ihmettelet että mitä oikeen tapahtuu kun sinua katsotaan sillätavalla että "jos katse voi tappaa".
Minulle on käynyt näin kahdessa eri naapurustossa. Siis että minut on lavastettu jonkunlaiseksi valittajaksi. Ja valheella ei ole lyhyet jäljet aina. Yhdessä entisessä naapurustossani asuvat henkilöt luulevat vielä 15 vuoden jälkeenkin että olen ollut asialla.
Olen tästä oppinut sen että jos joku naapuri tulee puhumaan minulle että "tuo Nieminen sanoi sinusta sitä ja tätä.." niin sanon että mennäänpäs samantien molemmat käymään hänen ovella kysymään mikä on ongelma. Jostain kummallisesta syystä tuo riidankylväjä onkin niin kiireinen ettei kerkeä käymään 3 metrin päähän Niemisen ovesta.
Älkää hyvät ihmiset uskoko kaikkea! Jos teille tulee joku valitus että "alakerran naapuri sanoi että teillä haisee, teillä metelöidään" tms, niin lähestykää tuota henkilöä itseään. Minä olen soittanut nykyisen talon isännöintiin että jos sinne tulee soitto joltain naapurilta josta on valitettu, niin saavat minun luvalla kertoa että asialla en ole minä. Ja jos joku soittaa että minä olen pyytänyt valittamaan jostakin niin sanoo soittajalle että "me soitamme hänelle ja varmistamme tämän asian". Tai jos joku soittaa esittäen minua, niin he kysyy minusta sellaisen henkilökohtaisen asian jonka ainoastaan minä tiedän.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
        Maailman menoa
        132
        8396
      2. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
        Maailman menoa
        501
        7656
      3. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
        Maailman menoa
        222
        5719
      4. Kun täällä kysytään aina vaan naisilta

Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en
        Sinkut
        97
        4785
      5. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
        Maailman menoa
        147
        4664
      6. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
        Maailman menoa
        170
        4517
      7. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
        Maailman menoa
        110
        4497
      8. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
        Maailman menoa
        25
        4375
      9. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
        Maailman menoa
        14
        4216
      10. Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!

Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.
        Tv-sarjat
        0
        3850
      Aihe