Eli onko kenellekkään tehty niin että yhtäkkiä usein niin iloiset naapurit lakkaavat tervehtimästä ja sinua katsotaan murhaavasti? Kukaan ei kerro mistä on kyse. Sitten saat tietää vuosikausia myöhemmin että joku on jatkuvalla syötöllä valittanut naapureista ja se valittaminen on pistetty sinun syyksi. Joko tuo valittaja on esiintynyt sinuna tai sitten soitellut valituksia niin että sinä olet mukamas pyytänyt hänen soittamaan puolestasi. Tilanteet ovat sellaisia että jos tuo lavastaja itse asuu vaikka alimmassa kerroksessa ja sinä asut ylimmässä, niin hän tekee valituksia "alakerran naapureista jotka tupakoi sisällä". Ja jos sinulla on pyykkivuoro perjantaisin klo 12 niin tuo lavastaja valittaa että "juuri ennen minun pyykkivuoroa joka alkaa klo 12, on sitä ja tätä ongelmaa". Tai sitten soittaa ja sanoo että tuo "Virtanen" pyysi minun soittamaan ja kertomaan että porukka joka on pyykkivuorossa/saunavuorossa ennen häntä niin jättävät kamalaa sotkua. Varsinkin jos naapurustossa asuu romaneja niin hän lähtee ihan lietsomaan heitä että "tuo Virtanen kertoi ettei voi sietää teitä, se valittaa kokoajan jostain".
Sitten sinä ihmettelet että mitä oikeen tapahtuu kun sinua katsotaan sillätavalla että "jos katse voi tappaa".
Minulle on käynyt näin kahdessa eri naapurustossa. Siis että minut on lavastettu jonkunlaiseksi valittajaksi. Ja valheella ei ole lyhyet jäljet aina. Yhdessä entisessä naapurustossani asuvat henkilöt luulevat vielä 15 vuoden jälkeenkin että olen ollut asialla.
Olen tästä oppinut sen että jos joku naapuri tulee puhumaan minulle että "tuo Nieminen sanoi sinusta sitä ja tätä.." niin sanon että mennäänpäs samantien molemmat käymään hänen ovella kysymään mikä on ongelma. Jostain kummallisesta syystä tuo riidankylväjä onkin niin kiireinen ettei kerkeä käymään 3 metrin päähän Niemisen ovesta.
Älkää hyvät ihmiset uskoko kaikkea! Jos teille tulee joku valitus että "alakerran naapuri sanoi että teillä haisee, teillä metelöidään" tms, niin lähestykää tuota henkilöä itseään. Minä olen soittanut nykyisen talon isännöintiin että jos sinne tulee soitto joltain naapurilta josta on valitettu, niin saavat minun luvalla kertoa että asialla en ole minä. Ja jos joku soittaa että minä olen pyytänyt valittamaan jostakin niin sanoo soittajalle että "me soitamme hänelle ja varmistamme tämän asian". Tai jos joku soittaa esittäen minua, niin he kysyy minusta sellaisen henkilökohtaisen asian jonka ainoastaan minä tiedän.
Onko teidät lavastettu naapurustossa?
Anonyymi-ap
0
108
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää422210Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten652068Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211940HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363891684Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1041655Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241484Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821102Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75935
- 27899