Diplomaatti oikeudet ovat IHMISOIKEUKSIA.

Anonyymi-ap

Eläinten omistajat, päihde ongelmaiset sekä rikolliset HALVEKSUVAT IHMISIÄ JOTEN EI HE VOI EDUSTAA EDES MEITÄ SUOMALAISIA IHMISINÄ!

Ei ulkomaalaisetkaan voi edustaa SUOMALAISIA SUOMESSA!

Vaikka minulla olis DIPLOMAATTI OIKEUDET NIIN EI MIEHENI KYLLÄ LÄÄKÄRINÄ MINUA MÄÄRÄÄ VAAN HÄN KYLLÄ KÄVELEE HYVIN KILTISTI VIERESSÄ, KOSKA HÄN ITSE SENTÄÄN OMASTA VAPAASTA TAHDOSTAAN HALUNNUT MIEHEKSENI!

Hän on sentään KILTISTI JA USKOLLISESTI KULKENUT VUOSIA MINUN PERÄSSÄ.

Mieheni KUNNIAA YRITETTIIN LOUKATA TIETOISESTI S-MARKETIN KASSALLA NIIN SAAVAT URKITUTTA, ETTÄ ONKO HÄN SUHTEESSA VAI EI!
Hän näki, kun tuli kauppaan, että minäkin olin siellä.
Hän ilmoitti minulle TELEPATIA AVULLA, että ” NYT OLLAAN KUSESSA JOS ET SAA SUUTAS AUKI!”

Minä sain suuni auki ja mieheni käveli kiltisti ja uskollisesti vaimonsa luo sekä ilmoitti TELEPATIAN AVULLA, että ” KYLLÄ NÄITÄ YKSITYIS ASIODEN URKKIJOITA ON MUUALLAKIN EIKÄ VAIN SOMESSA!”

Minä kyllä saan miehelleni, että : Oot vale-poliisi tai lääkäri tai vaikka psykiatri, koska minähän loukkaan vain meidän molempien kunnioita ja se on meidän välinen asia eikä se kuuluu kenellekkään, että riidelläänkö me aiheesta vai ei!

Luuleeko FB kunnialliset oikeesti, että MIEHENI POLIISINA, LÄÄKÄRINÄ TAI PSYKIATRINA SUOSTUU PAHOINPITELEMÄÄN JA KALTOINKOHTELEMAAN MINUA HÄNEN VAIMONAAN, KOSKA MINÄ SANOIN HÄNELLE : EN VARMASTI TUU FB:HEN TAKAISIN, KOSKA MINÄ OLEN IHMISOIKEUKSIIN KESKITTYNYT JA SINÄ OLET KYLLÄ KUNNIATON PASKA!

Ei se minua haittaa vaikka mieheni on KUNNIATON PASKA, koska MINÄHÄN OLEN SUOMI 100 VUOTTA VANHEMPI PANOSTAJA!
KAIKKI MENEE PASKAKSI JA HAJOAA PALASIKSI, KUN AMMATTI TAIDOTTAMAT ALKAVAT KUNNIOILLA PANOSTAMAAN!
HE KYLLÄ REHELLISESTI PANOSTIVAT PASKAAN JA TÄTÄ HEIDÄN PANOSTAMAA PASKAA PITÄS INARIN KUNNAN 150 VUOTIS JUHLAVUONNA KEHDATA VIELÄ KÄSITELLÄ!

6

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Lisään, että FB:n mukaan Koirahotelli kissanpäivät ja Ivalon löytöeläintarhan sivuston seuraajia eli hänen rekisterissä on yli 3900 eläintenoikeuksien edustajia sekä puolustajia.

Minä Holo olen ihmisoikeuksien edustaja sekä puolustaja, mutta EN MINÄ TOIMI SOMESSA, koska se oli KUNNIAN LOUKKAUS EDUSTAA SEKÄ PUOLUSTAA SUOMALAISTEN IHMISOIKEUKSIA SOMESSA OMALLA NIMELLÄ JA NAAMALLA ELI KASVOKUVALLA!
      Minun ex-mieheni ja hänen vaimonsa ovat myös KUNNIALLISIA ELÄINTEN EDUSTAJA JA ELÄINTEN OIKEUKSIEN PUOLUSTAJIA. Minä olen ihmis lapsen äiti, mutta lapsen isällä on uuden vaimonsa kanssa koira/koiria joten he saivat kunnian edustaa sekä puolustaa eläintenoikeuksia.
      Minulle kunniattomalle paskalle jäi SUOMALAISTEN IHMISOIKEUKSIEN EDUSTAMINEN JA PUOLUSTAMINEN SUOMESSA!

Minä luovuin koirista, koska kunniansa loukanneiden mielestä minun KOIRAT LOUKKASIVAT HEIDÄN KUNNIOITA!

Kyllähän minua tietenkin harmitti, koska minä olin Cockerspanielin pentua kysellyt ja minä sain vuoden ikäisen Cockerspanielin.
      Jouduin luopumaan siitä, mutta jos en luopunut niin koira olis pitänyt lopettaa vaikka kyseessä EI OLLUT EDES ONGELMA KOIRA.

Minulle on sanottu, että ET OTA ELÄINTÄ VAAN OLET IHMINEN, koska KUNNIANSA LOUKKANEILLA ON YHDELLÄ TAI USEAMMALLA KOIRIA JOTEN ANNA HEILLE KUNNIAA EDUSTAA ELÄIMIÄ JA ELÄINTEN OIKEUKSIA.

PERUSTELU OLI SE, ETTÄ MINÄ OLEN IHMISENÄ PALJON PAREMPI, KUIN ELÄIMENÄ!

• Anonyymi00002
        UUSI

Kävin tuossa välillä hoitamassa ihmisoikeus asioita keittiössä eli REIPPANA HOLONA TEIN RUOKAA IHMISILLE NIIN HEIDÄN EI SENTÄÄN TARVI NÄÄNTYÄ NÄLKÄÄN, KUN MINÄ KESKITYN IHMISOIKEUS ASIOIHIN.

Muistin tästä RUOKA AIHEESTA, että sekin on IHMISOIKEUS LOUKKAUS JA RIKOS JOS ELÄINTEN EDUSTAJAT JA ELÄINTEN OIKEUKSIEN PUOLUSTAJAT SYÖVÄT MEILLE IHMISILLE TARKOTETTUJA RUOKIA SEKÄ ELINTARVIKKEITA.
        EI ELÄINTEN EDUSTAJAT JA ELÄINTEN OIKEUKSIEN PUOLUSTAJAT VOI EDES ASUA IHMISILLE TARKOTETUISSA TALOISSA SEKÄ MUISSAKAAN RAKENNUKSISSA!
        SE ON IHMISOIKEUS LOUKKAUS JA RIKOS JOKA KOHDISTUU SUOMESSA MEIHIN SUOMALAISIIN!

HOX! HOX! HOX!
        MINÄ HOLO OLEN SENTÄÄN RUOTSISSA LAPSENA OPPINUT PERUSKOULUSSA NÄITÄ SUOMALAISTEN IHMISOIKEUS ASIOITA!
        TÄYTYY TUNNUSTAA, ETTÄ RUOTSISSA RUOTSALAISET SENTÄÄN OIKEIN ANTOIVAT KOKO KAUPUNGIN VOIMALLA TUKEA GÄVLESSÄ!
        ME SUOMESSA SYNTYNEET SUOMALAISET OLTIIN SENTÄÄN 1970 LUVULLA VIELÄ HYVIN AKTIIVISIA EDISTÄMÄÄN RUOTSISSA SUOMALAISTEN IHMISOIKEUKSIA.

MINÄ OLEN MEIDÄN PERHEEN AINUT LAPSI JOKA OLI JO LAPSENA KIINNOSTUNUT IHMISOIKEUKSISTA JA SUOMALAISTEN OIKEUDET RUOTSISSA OVAT KYLLÄ OLLEET HYVÄNÄ APUNA, KOSKA ME SUOMALAISET OLLAAN IHMISIÄ JOTKA OLLAAN SYNNYTTY SUOMEEN!

SAKÄ OLI TUO JOKA PYYSI SUOMALAISIA HOITAMAAN OMAT IHMISOIKEUDET KUNTOON. MUTTA HE LUOPUVAT IHMISOIKEUS ASIOISTA!
        SE ON HEIDÄN ASIA JOS HE HALUAA KAIKKIA MUITA OIKEUKSIA, MUTTA EI IHMISOIKEUKSIA!

SUOMALAISTEN IHMISOIKEUDET HOIDETAAN SUOMEN SISÄLLÄ, KOSKA NÄMÄ LIITTYY SUOMEEN!
        ENSIN PITÄÄ HOITAA SUOMALAISTEN IHMISOIKEUDET KUNTOON SUOMESSA JA SEN JÄLKEEN MUIDEN IHMIS- JA ELÄINOIKEUDET!

SUOMI ON PIENI MAA, MUTTA SUOMALAISTEN IHMISOIKEUS ASIOILLA ON SUURI MERKITYS MAAILMAN LAAJUISESTI, KOSKA SE ON YK:SSA TIEDOSSA, ETTÄ SAKÄ ON HYVÄKSYNYT SUOMESSA SAAMELAISIKSI KIINASTA ADOTOITUJA LAPSIA!

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Kävin tuossa välillä hoitamassa ihmisoikeus asioita keittiössä eli REIPPANA HOLONA TEIN RUOKAA IHMISILLE NIIN HEIDÄN EI SENTÄÄN TARVI NÄÄNTYÄ NÄLKÄÄN, KUN MINÄ KESKITYN IHMISOIKEUS ASIOIHIN.

Muistin tästä RUOKA AIHEESTA, että sekin on IHMISOIKEUS LOUKKAUS JA RIKOS JOS ELÄINTEN EDUSTAJAT JA ELÄINTEN OIKEUKSIEN PUOLUSTAJAT SYÖVÄT MEILLE IHMISILLE TARKOTETTUJA RUOKIA SEKÄ ELINTARVIKKEITA.
        EI ELÄINTEN EDUSTAJAT JA ELÄINTEN OIKEUKSIEN PUOLUSTAJAT VOI EDES ASUA IHMISILLE TARKOTETUISSA TALOISSA SEKÄ MUISSAKAAN RAKENNUKSISSA!
        SE ON IHMISOIKEUS LOUKKAUS JA RIKOS JOKA KOHDISTUU SUOMESSA MEIHIN SUOMALAISIIN!

HOX! HOX! HOX!
        MINÄ HOLO OLEN SENTÄÄN RUOTSISSA LAPSENA OPPINUT PERUSKOULUSSA NÄITÄ SUOMALAISTEN IHMISOIKEUS ASIOITA!
        TÄYTYY TUNNUSTAA, ETTÄ RUOTSISSA RUOTSALAISET SENTÄÄN OIKEIN ANTOIVAT KOKO KAUPUNGIN VOIMALLA TUKEA GÄVLESSÄ!
        ME SUOMESSA SYNTYNEET SUOMALAISET OLTIIN SENTÄÄN 1970 LUVULLA VIELÄ HYVIN AKTIIVISIA EDISTÄMÄÄN RUOTSISSA SUOMALAISTEN IHMISOIKEUKSIA.

MINÄ OLEN MEIDÄN PERHEEN AINUT LAPSI JOKA OLI JO LAPSENA KIINNOSTUNUT IHMISOIKEUKSISTA JA SUOMALAISTEN OIKEUDET RUOTSISSA OVAT KYLLÄ OLLEET HYVÄNÄ APUNA, KOSKA ME SUOMALAISET OLLAAN IHMISIÄ JOTKA OLLAAN SYNNYTTY SUOMEEN!

SAKÄ OLI TUO JOKA PYYSI SUOMALAISIA HOITAMAAN OMAT IHMISOIKEUDET KUNTOON. MUTTA HE LUOPUVAT IHMISOIKEUS ASIOISTA!
        SE ON HEIDÄN ASIA JOS HE HALUAA KAIKKIA MUITA OIKEUKSIA, MUTTA EI IHMISOIKEUKSIA!

SUOMALAISTEN IHMISOIKEUDET HOIDETAAN SUOMEN SISÄLLÄ, KOSKA NÄMÄ LIITTYY SUOMEEN!
        ENSIN PITÄÄ HOITAA SUOMALAISTEN IHMISOIKEUDET KUNTOON SUOMESSA JA SEN JÄLKEEN MUIDEN IHMIS- JA ELÄINOIKEUDET!

SUOMI ON PIENI MAA, MUTTA SUOMALAISTEN IHMISOIKEUS ASIOILLA ON SUURI MERKITYS MAAILMAN LAAJUISESTI, KOSKA SE ON YK:SSA TIEDOSSA, ETTÄ SAKÄ ON HYVÄKSYNYT SUOMESSA SAAMELAISIKSI KIINASTA ADOTOITUJA LAPSIA!

Muistutuksena, että SAAMELAISET JA KOLTAT ALOITTIVAT ITSE KARJALAISTEN KANSSA IHMISOIKEUS ASIAT SUOMESSA!

Yhdenvertaisuuslain mukaan minulla oli oikeus myös aloittaa Suomessa SUOMALAISTEN IHMISOIKEUS ASIAT, mutta VALITETTAVASTI MINÄ HOLO EN VOI LOPETTAA, koska minä sentään YMMÄRSIN MITEN SUOMALAISTEN IHMISOIKEUDET SAADAAN TOTEUTTEUA SUOMESSA MEIDÄN SUOMALAISTEN ETUJEN SEKÄ OIKEUKSIEN MUKAAN!

VANKILAN KAUTTA MUIDENKIN MAIDEN IHMISOIKEUDET OVAT TOTEUTUNEET.

Etelä-Afrikan entinen presidentti ja ihmisoikeusaktivisti Nelson Mandela on minun Holon henkinen menttori.

Nelson Mandelan sanoissa on voimaa

”Se on aina mahdotonta, kunnes se on tehty."

"Rohkea ihminen ei ole hän, joka ei pelkää, vaan hän, joka voittaa tuon pelon."

"Elämän suurin kunnia ei ole siinä, ettei koskaan kaadu, vaan siinä, että nousee joka kerta kun kaatuu."

"Köyhyyden voittaminen ei ole hyväntekeväisyyttä, se on oikeudenmukaisuutta."

Kunniansa loukanneet eli FB KUNNIALLISET EIVÄT HYVÄKSYNEET MINUN IHMISOIKEUS NÄKEMYKSIÄ, MUTTA MINULLE SANOTTIIN, ETTÄ ELÄINTEN EDUSTAJIEN JA OIKEUKSIEN PUOLUSTAJIEN KANSSA EI KANNATA IHMISOIKEUKSIEN PUOLUSTAJAN KESKUSTELLA, KOSKA MIELIPIDE JA NÄKEMYS EROT OVAT NIIN SUURET!

Minun mieheni kyllä saa luvan lopettaa nuo ELÄINTEN OIKEUKSIEN PUOLUSTAMISET!
        MINÄ KYLLÄ TÄMÄN TAISTELUN IHAN VARMASTI VOITAN JA MIEHENI SAA KUNNIAN LOPETTAA VAIMONSA HAASTAMISEN NÄIHIN HÄNEN ÄLYKKÄISIIN VÄITTELYIHIN!

Siitä minä olen kyllä ylpeä, että MINÄ SENTÄÄN ITSE YMMÄRSIN ALKAA MIETTIMÄÄN SYYTÄ SIIHEN, ETTÄ MIKSI PÄÄSTETÄÄN KUNNIAN LOUKKAUKSIA RIKOSILMOITUKSINA LÄPI JOTKA EI OLE KUNNIAN LOUKKAUKSIA!

NELSON MANDELALLA OLLUT PÄIHTEIDEN KÄYTTÖÖN LIITTYVIÄ ONGELMIA JA PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJÄT OVAT IHMISOIKEUS RIKOLLISIA JOITA SUOMESSA VANKILAT ON TÄYNNÄ JA PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJÄT OVAT MAAILMAN LAAJUINEN ONGELMA JA HEIDÄN TAVOITE ON MYÖS TUHOTA YHTEISKUNTA NIIN, KUIN ELÄINTEN EDUSTAJIEN JA OIKEUKSIEN PUOLUSTAJIEN!

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Muistutuksena, että SAAMELAISET JA KOLTAT ALOITTIVAT ITSE KARJALAISTEN KANSSA IHMISOIKEUS ASIAT SUOMESSA!

Yhdenvertaisuuslain mukaan minulla oli oikeus myös aloittaa Suomessa SUOMALAISTEN IHMISOIKEUS ASIAT, mutta VALITETTAVASTI MINÄ HOLO EN VOI LOPETTAA, koska minä sentään YMMÄRSIN MITEN SUOMALAISTEN IHMISOIKEUDET SAADAAN TOTEUTTEUA SUOMESSA MEIDÄN SUOMALAISTEN ETUJEN SEKÄ OIKEUKSIEN MUKAAN!

VANKILAN KAUTTA MUIDENKIN MAIDEN IHMISOIKEUDET OVAT TOTEUTUNEET.

Etelä-Afrikan entinen presidentti ja ihmisoikeusaktivisti Nelson Mandela on minun Holon henkinen menttori.

Nelson Mandelan sanoissa on voimaa

”Se on aina mahdotonta, kunnes se on tehty."

"Rohkea ihminen ei ole hän, joka ei pelkää, vaan hän, joka voittaa tuon pelon."

"Elämän suurin kunnia ei ole siinä, ettei koskaan kaadu, vaan siinä, että nousee joka kerta kun kaatuu."

"Köyhyyden voittaminen ei ole hyväntekeväisyyttä, se on oikeudenmukaisuutta."

Kunniansa loukanneet eli FB KUNNIALLISET EIVÄT HYVÄKSYNEET MINUN IHMISOIKEUS NÄKEMYKSIÄ, MUTTA MINULLE SANOTTIIN, ETTÄ ELÄINTEN EDUSTAJIEN JA OIKEUKSIEN PUOLUSTAJIEN KANSSA EI KANNATA IHMISOIKEUKSIEN PUOLUSTAJAN KESKUSTELLA, KOSKA MIELIPIDE JA NÄKEMYS EROT OVAT NIIN SUURET!

Minun mieheni kyllä saa luvan lopettaa nuo ELÄINTEN OIKEUKSIEN PUOLUSTAMISET!
        MINÄ KYLLÄ TÄMÄN TAISTELUN IHAN VARMASTI VOITAN JA MIEHENI SAA KUNNIAN LOPETTAA VAIMONSA HAASTAMISEN NÄIHIN HÄNEN ÄLYKKÄISIIN VÄITTELYIHIN!

Siitä minä olen kyllä ylpeä, että MINÄ SENTÄÄN ITSE YMMÄRSIN ALKAA MIETTIMÄÄN SYYTÄ SIIHEN, ETTÄ MIKSI PÄÄSTETÄÄN KUNNIAN LOUKKAUKSIA RIKOSILMOITUKSINA LÄPI JOTKA EI OLE KUNNIAN LOUKKAUKSIA!

NELSON MANDELALLA OLLUT PÄIHTEIDEN KÄYTTÖÖN LIITTYVIÄ ONGELMIA JA PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJÄT OVAT IHMISOIKEUS RIKOLLISIA JOITA SUOMESSA VANKILAT ON TÄYNNÄ JA PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJÄT OVAT MAAILMAN LAAJUINEN ONGELMA JA HEIDÄN TAVOITE ON MYÖS TUHOTA YHTEISKUNTA NIIN, KUIN ELÄINTEN EDUSTAJIEN JA OIKEUKSIEN PUOLUSTAJIEN!

FB kunniallisten on ihan TURHA ALKAA PYYTELEMÄÄN ANTEEKSI SEKÄ VEDOTA VAHINKOON TAI SIIHEN, ETTÄ HE EIVÄT YMMÄRTÄNEET!
        SE ON IHAN NORMAALIA, ETTÄ PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJÄT JA ELÄINTEN EDUSTAJAT SEKÄ ELÄINTEN OIKEUKSIEN KÄYTTÄJÄT EIVÄT YMMÄRRÄ IHMISOIKEUKSISTA MITÄÄN!

YHDENVERTAISUUSLAKI ON EDELLEEN VOIMASSA JA SEKIN OLI SAAMELAISTEN ALOITUS, MUTTA EI HE SITÄ OLE LOPETTANEET!
        NIIN KAUAN, KUN SE ON VOIMASSA EI SOPIMUKSEN MUKAAN TIPU MUUTA!

MINÄ SENTÄÄN KUNNIOITAN SAAMELAISIA, KOLTANSAAMELAISIA SEKÄ KARJALAISIA JOTKA EIVÄT OLE MYÖSKÄÄN YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAISIA MINUN EIKÄ MYÖSKÄÄN LASTENI KANSSA!

KANNATTI ERÄÄN SANOA ÄÄNEEN MINUN LAPSELLE, ETTÄ : MINÄ HALUAISIN OLLA SINUN ÄITI!
        MINÄ SANOIN LAPSELLENI, ETTÄ : SANO HÄNELLE, ETTÄ HÄN VOI OLLA SINUN ÄITI NIIN MINÄ OLEN VAIN SYNNYTTÄJÄ!

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

FB kunniallisten on ihan TURHA ALKAA PYYTELEMÄÄN ANTEEKSI SEKÄ VEDOTA VAHINKOON TAI SIIHEN, ETTÄ HE EIVÄT YMMÄRTÄNEET!
        SE ON IHAN NORMAALIA, ETTÄ PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJÄT JA ELÄINTEN EDUSTAJAT SEKÄ ELÄINTEN OIKEUKSIEN KÄYTTÄJÄT EIVÄT YMMÄRRÄ IHMISOIKEUKSISTA MITÄÄN!

YHDENVERTAISUUSLAKI ON EDELLEEN VOIMASSA JA SEKIN OLI SAAMELAISTEN ALOITUS, MUTTA EI HE SITÄ OLE LOPETTANEET!
        NIIN KAUAN, KUN SE ON VOIMASSA EI SOPIMUKSEN MUKAAN TIPU MUUTA!

MINÄ SENTÄÄN KUNNIOITAN SAAMELAISIA, KOLTANSAAMELAISIA SEKÄ KARJALAISIA JOTKA EIVÄT OLE MYÖSKÄÄN YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAISIA MINUN EIKÄ MYÖSKÄÄN LASTENI KANSSA!

KANNATTI ERÄÄN SANOA ÄÄNEEN MINUN LAPSELLE, ETTÄ : MINÄ HALUAISIN OLLA SINUN ÄITI!
        MINÄ SANOIN LAPSELLENI, ETTÄ : SANO HÄNELLE, ETTÄ HÄN VOI OLLA SINUN ÄITI NIIN MINÄ OLEN VAIN SYNNYTTÄJÄ!

Ihmisoikeus asioita, kun mietin niin olen kyllä ylpeä, koska oli sentään lapseni isä joka uuden vaimonsa kanssa aloitti eli yhdenvertaisuuslain mukaan kaikkien lasteni isät lähti vaimojensa kanssa ROHKEASTI ELÄINTEN OIKEUKSILLA POLKEMAAN IHMISOIKEUKSIA!

Rasmuskin oikein POLIISINA JA KOIRAN EDUSTAJANA OIKEIN ELÄINTEN OIKEUKSILLA HYÖKKÄSI NIIN VARMASTI SAA POLJETTUA SAAMELAISENA SUOMALAISEN IHMISOIKEUDET!

En minä Holoa koiran kanssa ole nähnyt vaan IHMISTEN KANSSA. Kuvissa voi olla ihan kenen vaan koira.

• Anonyymi00005
      UUSI

isoilla kirjaimilla kirjoittaminen on sairaus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      132
      8396
    2. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      501
      7656
    3. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      222
      5719
    4. Kun täällä kysytään aina vaan naisilta

Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en
      Sinkut
      97
      4785
    5. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      147
      4664
    6. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      170
      4517
    7. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      110
      4497
    8. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      25
      4375
    9. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      14
      4216
    10. Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!

Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.
      Tv-sarjat
      0
      3850
    Aihe