Kysyin Copilotilta kuka on Ressu Kokkolasta.
Läppäri hajos
5
186
Vastaukset
- Anonyymi00001
Perhosta se on.
- Anonyymi00002
Ressu on Kokkolan Kingsi, kaupungin monitaitoisin MIES, nuorten idoli, ja vanhempien ikäluokkien kateuden kohde. "Miksi minä en ollut noin kykenevä, vaikka olisin halunnut...". MOT
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ressu on Kokkolan Kingsi, kaupungin monitaitoisin MIES, nuorten idoli, ja vanhempien ikäluokkien kateuden kohde. "Miksi minä en ollut noin kykenevä, vaikka olisin halunnut...". MOT
Vain yksi puutarhajuttu ollut, eli ei se mitään kummoista ole puuhastellut.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tällä palstalla omakehu vailla mitään näyttöjä ei tuo oikotietä onneen. Täällä tapaus tiedetään jo varsin hyvin, joten turha paukuttaa päätä seinään.
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ole vässykkä mies ja ala lunastamaan näitä huutojasi. Mistään ei mitään näyttöä. Olet kuin räkyttävä rakki joka kuseksii joka nurkkaan mihin ehtii. Jos taasen todella itse uskot näihin harhoihisi niin olet todella hoidon tarpeessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891027
- 55722
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35604Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546- 31469
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...48468- 34447
Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi41439Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14421Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.25418