Ei mene rotkoon crashmaux noin hiljaa kun ajaa.
Crashmaux on pettymys
34
615
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei tuu mitään
- Anonyymi00002
Pian heilahtaa.. oliver on vetänyt montessa 2 kertaa pihalle kunnolla ja nyt Ruotsissakin 2 kertaa... Mutta auto ei hakonnut mikä on pettymys.. onneksi crashmauxills ei ole onnea vaan aina jakoon
- Anonyymi00003
Furmoo rämpii vuodesta toiseen. 6 vuotta pääluokassa harjoitellut eikä ole voittoja tullut. Romua vaan kun vähänkin yrittää nostaa vauhtia
- Anonyymi00005
kyllä sua varmaan harmittaa
- Anonyymi00004
Hienosti on ajanut.
- Anonyymi00006
Loistavaa tekemistä!!!
- Anonyymi00007
Tämä etana ei saa enää hyndaita edes tunkillakaan kumoon. .
- Anonyymi00008
Miten se tunkilla saadaan kumoon...selitä?🤣🤣🤣
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Miten se tunkilla saadaan kumoon...selitä?🤣🤣🤣
Nostaa tunkilla niin ylös kuin menee ja avittaa sitten käsillä niin että kaatuu.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Miten se tunkilla saadaan kumoon...selitä?🤣🤣🤣
Etkö ole muka tunkilla kaatanut autoa ikinä :D Et vissiin ole harrastanut peltoautoilua?
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Nostaa tunkilla niin ylös kuin menee ja avittaa sitten käsillä niin että kaatuu.
No ei se silloin ole tunkilla kaadettu.....
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
No ei se silloin ole tunkilla kaadettu.....
Eli et ole ajanut peltoautoilla ja tehnyt remponttia :D
- Anonyymi00017
Anonyymi00010 kirjoitti:
Nostaa tunkilla niin ylös kuin menee ja avittaa sitten käsillä niin että kaatuu.
Se on kyllä käsillä kaadettu....
- Anonyymi00009
Hidas on
- Anonyymi00012
sekstillä lähti 14 vuosi käyntiin rallin parissa. Ei hyvin ole tämäkään vuosi alannut. ekassa kaato ja nyt hajotti renkaita.
Sitä vaan että on sillä furmoolla vähän paremmin tämä vuosi mennyt kuin latvialaisella.Mut taaperrusta on siltiollut valitettavasti. - Anonyymi00014
Esuppi joutui antaa lellikille sijan. Mitä furmaux tekee yhdellä lisäpisteellä kun ei taistele mistään sijoituksesta mm sarjassa. No esuppi näytti että on nopiempi kuin furmaux.
- Anonyymi00016
Juu,furmoo naama vääränä itki
- Anonyymi00018
Kyllä meinaa mennä yöunet kun ei pärjää eikä mene rotkoon.
mitä pitäis tehdä ? kertokaa kun tiedätte kaikesta kaiken,
unet ainakin olis hyvä saada takaisin- Anonyymi00020
Kyllä se rotkoon ajo sieltä tulee kun odotat rauhassa vain.
- Anonyymi00019
säälistä pääsi vitoseksi kun itki
- Anonyymi00021
Joo, oli jopa hitaampi kuin Lappi
- Anonyymi00022
I.P varmaan saastuttaa täälläkin tätä palstaa valheillaan ja katkeruudellaan niin kuin tekee facen rallipistenetin keskustelu palstalla.
- Anonyymi00023
Hyytynyt tänäkin äijä kun ei voita eikä vedä ulos
- Anonyymi00024
On kyllä ollut pettymys.
- Anonyymi00025
Ei enää kaasu pysy pohjassa
- Anonyymi00026
Liian vanha. Antaisi nuoremmille tilaa.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Liian vanha. Antaisi nuoremmille tilaa.
Esim kenelle ?? Sulle vai ? hahahahahhaaa
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Esim kenelle ?? Sulle vai ? hahahahahhaaa
Kaikille alle 30 vuotiaille.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kaikille alle 30 vuotiaille.
Samaa mieltä.
- Anonyymi00030
Et ole ainoa
- Anonyymi00031
tylsä nykyään
- Anonyymi00032
Vain varjo edellisestä joku edes yritti
- Anonyymi00033
Ei tällä vauhtia riitä
- Anonyymi00034
Japanissa on rotko odottaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482