laskettelussa vaipat

Anonyymi-ap

Kuinka moni pitää laskettelussa vaipat?

36

934

Vastaukset 36

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ihan hyödyllisiä on laskettelussa. Onks suunnitelmissa kokeilla vai käytätkö? Onko tapahtunu läheltä piti tilanteita?

• Anonyymi00002

Mä oon käyttäny vaippoja välillä kun oon ollu laskettelemassa

• Anonyymi00003

Inkontinenssisuojat ollut synnytyksestä lähtien muulloinkin kuin lasketellessa. Miehistä en tiedä muuta kuin että käyttävät kaatumissuojia ettei p*rse jäädy penkkihississä ja tule etur*uhastulehdusta.

• Anonyymi00012

Voitko lopettaa ton vammasen itsesensuroinnin?

• Anonyymi00004

Ite laitain
      ainakin omalle 14v tytölle ihan varmuuden vuoksi.

• Anonyymi00033

Ei sun tyttö ole. Se on sun tyttöystävä.

• Anonyymi00005

Ite oon alkanut käyttää laskettelussa vaippaa n. 5v sitten. On toiminut hyvin, eikä tarvii käydä monojen kanssa vessassa.

• Anonyymi00006

Joo sielläkin mutta mulla on muuallakin, missä yhtään vaikeampi päästä vessaan. Helpottaa elämää.

• Anonyymi00007

Ekan vahingon jälkeen mulle laitettu ain mäkeen yms. vaipat alle. Saa kysellä lisää.

• Anonyymi00008

Milloin eka vahinko tapahtui? Miksi?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Milloin eka vahinko tapahtui? Miksi?

Lapsena. En ehtiny vessaaa enkä riisuu.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Lapsena. En ehtiny vessaaa enkä riisuu.

Ehditkö huomata hädän kuitenkin? Ja tuliko sulla missään muualla vahinko?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ehditkö huomata hädän kuitenkin? Ja tuliko sulla missään muualla vahinko?

Ehin, mutten riisuu... no sit vaippaan.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ehin, mutten riisuu... no sit vaippaan.

Mulla on itellä samaa että pissa tulee nopeasti

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Mulla on itellä samaa että pissa tulee nopeasti

Laitetaaks sulle sen taki sit vaipat? Mis tilanteis?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Laitetaaks sulle sen taki sit vaipat? Mis tilanteis?

Mä laitan ihan itse

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Mä laitan ihan itse

Mulla tulee vähän eri tilanteissa. Tulee vaan niin nopeasti että en aina ehdi.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Mä laitan ihan itse

Mitä vaippoja käytät?

• Anonyymi00013

Mitkä olisi hyvin istuvat ja varmat vaipat lasketteluun

• Anonyymi00014

Itte käytän libero sleeptight 10

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Itte käytän libero sleeptight 10

Riittääkö ne sulle? Ooks tyttö vai poika? Ikäs?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Riittääkö ne sulle? Ooks tyttö vai poika? Ikäs?

Tyttö ja riittää

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Tyttö ja riittää

Minkä ikäne oot? Mite sul tulee nii vähä pisuu et ne riittää? Tuleeks muutaki?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Minkä ikäne oot? Mite sul tulee nii vähä pisuu et ne riittää? Tuleeks muutaki?

En ole vastaaja mutta vaippa tyttö myös ja no tosi vaikea uskoa että riittää jos kunnolla tulee. Käytin vuosia sitten noita ja no ylihän ne melkein aina tuli. Toki mä pissaan kunnolla

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

En ole vastaaja mutta vaippa tyttö myös ja no tosi vaikea uskoa että riittää jos kunnolla tulee. Käytin vuosia sitten noita ja no ylihän ne melkein aina tuli. Toki mä pissaan kunnolla

Oho. Mä en nyt vastannut lasketteluun. Pissaan tosi usein vaippaan kun no se on helpompaa ja ei tuu vahinkoja

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Oho. Mä en nyt vastannut lasketteluun. Pissaan tosi usein vaippaan kun no se on helpompaa ja ei tuu vahinkoja

Moi. Ikäs? ooks tyttö? Millaset vaipat sul? tuleeks muuta ku pisu?

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Moi. Ikäs? ooks tyttö? Millaset vaipat sul? tuleeks muuta ku pisu?

Oon tyttö mutta mitä tarkoitat muuta kuin pisu??

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Oon tyttö mutta mitä tarkoitat muuta kuin pisu??

Ikäs? Tuleeks isompi hätäki vaippaan joskus? Millaset vaipat sulla?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ikäs? Tuleeks isompi hätäki vaippaan joskus? Millaset vaipat sulla?

En halua kertoa ikää. Ja no jos meinaat kakkaa niin eipä tuu kyllä..
        Mutta isot pissat tulee kyllä usein. Ja eri merkkejä vähän tarpeen mukaan. Siis jos tarvii kestää useammat pissat. Välillä käytän pienemmällä imukyvyllä jos riittää vaikka leffaan

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

En halua kertoa ikää. Ja no jos meinaat kakkaa niin eipä tuu kyllä..
        Mutta isot pissat tulee kyllä usein. Ja eri merkkejä vähän tarpeen mukaan. Siis jos tarvii kestää useammat pissat. Välillä käytän pienemmällä imukyvyllä jos riittää vaikka leffaan

Mulla tulee kakat aina aamulla kun herään niin ihan vessaan ja onhan se helpottavaa sekin kun kakka tulee. Mutta mulla ei ne tule juuri muulloin. Ihan tosi harvoin alkaa päivällä kakattaa. Pissaa mulla tulee tosi paljon ja myös yöllä.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Mulla tulee kakat aina aamulla kun herään niin ihan vessaan ja onhan se helpottavaa sekin kun kakka tulee. Mutta mulla ei ne tule juuri muulloin. Ihan tosi harvoin alkaa päivällä kakattaa. Pissaa mulla tulee tosi paljon ja myös yöllä.

Jäin miettimään että mulla on kyllä vaikea pidättää kakkaa ja muutama kerta on jäänyt mieleen kun se on yllättänyt (silloin ei oo ollu vaippaa) mutta ihan varmasti olisin tehnyt sinne kyllä. Pissaan aika usein yöllä vaippaan mutta ehdin riisua sen aina aamulla ennenkun kakka tulee.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Jäin miettimään että mulla on kyllä vaikea pidättää kakkaa ja muutama kerta on jäänyt mieleen kun se on yllättänyt (silloin ei oo ollu vaippaa) mutta ihan varmasti olisin tehnyt sinne kyllä. Pissaan aika usein yöllä vaippaan mutta ehdin riisua sen aina aamulla ennenkun kakka tulee.

Käytätkö sinä itse multa kysynyt vaippaa? Ja teetkö molemmat sinne?

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Hmmm en nyt malta olla kertomatta, että mulla tuli eskarissa ja ekalla koulussa kakat housuun ja yritin sitä silloin salailla. Eli en kertonut asiaa. Huomattiin se sitten mutta ei laitettu vaippaa. En oikein tiedä vaikka muistan että pidättelin ja hyvin muistan kun tunsin, että kakka tulee ja vaan istuin pulpetissa. Niin en tiedä miksi ne tuli housuun/vissiin tuntui turvallisemmalta sinne kun koulun vessa. Muutenkin yritin pantata kakkaa.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Hmmm en nyt malta olla kertomatta, että mulla tuli eskarissa ja ekalla koulussa kakat housuun ja yritin sitä silloin salailla. Eli en kertonut asiaa. Huomattiin se sitten mutta ei laitettu vaippaa. En oikein tiedä vaikka muistan että pidättelin ja hyvin muistan kun tunsin, että kakka tulee ja vaan istuin pulpetissa. Niin en tiedä miksi ne tuli housuun/vissiin tuntui turvallisemmalta sinne kun koulun vessa. Muutenkin yritin pantata kakkaa.

Nykyään yksi juttu vaipassa on just se "omassa rauhassa " tuntuu hyvältä ja en samoin aina pysty rentoutua vessassa varsinkaan julkisissa.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Nykyään yksi juttu vaipassa on just se "omassa rauhassa " tuntuu hyvältä ja en samoin aina pysty rentoutua vessassa varsinkaan julkisissa.

Mua alkoi ihan tosi kovaa kiihottaa noi kakka muistot. En siis nykyään koskaan tahallaan pidätä kakkaa vaan meen heti tekemään sen. Ja nyt muistin miten hyvältä pidättelyn jälkeen tuntui kun se sitten vaan tuli. Kyllä mulla tuli pihaleikeissäkin ja jatkoin kuin ei mitään. Nolottaa sanoa mutta se varmaan tuntu jotenkin hyvältä.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Mä käytän ja välil tulee molemmat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1650
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      20
      1134
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1063
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      133
      871
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      806
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      684
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      607
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      48
      528
    10. 69
      510
    11. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    12. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      498
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      422
    16. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      413
    18. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      399
    19. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    20. En usko et enää

Uskaltaisit irl mitään
      Ikävä
      37
      396
    Aihe