Suomi löi Ruotsin kiekossa

Anonyymi-ap

Tämä on ilon päivä.

Otan konjakit.

16

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Minä kuohuvaa.

    • Anonyymi00003

      Tumputan...

      • Anonyymi00004

        Hyvä, tumput käteen, ulkona kylmä.


    • Anonyymi00005

      Tappio meni ruotsalaisilla todella tunteisiin. Hyvä niin. Mä nautin! Mä nautin!

    • Varo ettet ote liikaa. =D

      Suomalaisille on aina tärkeetä voittaa Ruotsi oli sitten kyseessä urheilu tai Euroviisut (parempi pistesijoitus kuin Ruotsilla). Vielä tärkeempää kuin voittaa Venäjä.

      • Anonyymi00006

        Ruotsilla taitaa olla jo 10 mitalia kisoista joista 4 kultaista.
        Suomella 2 ronssia.
        Eihän me pärjätä yhtään.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Ruotsilla taitaa olla jo 10 mitalia kisoista joista 4 kultaista.
        Suomella 2 ronssia.
        Eihän me pärjätä yhtään.

        Tosiasia on, että suomi ei pärjää ja useimmiten häviää rumasti... :(

        Taidan ottaa murheeseen ison putelin kotitekoista ponua!


      • Anonyymi00006 kirjoitti:

        Ruotsilla taitaa olla jo 10 mitalia kisoista joista 4 kultaista.
        Suomella 2 ronssia.
        Eihän me pärjätä yhtään.

        Viime olympialaisissa Suomen mieskiekkoilijat sai kultaa ja naiskiekkoilijat muistaakseni pronssia. Suomella on myös jo olympialaisista ainakin 1 pronssi ja jääkiekon MM-kisoistakin 2 tai 3 kultaa ja onko ainakin 1 pronssi. Ei huono kuten Jorma Uotinen sanoisi. Kisoissa ei ole mitään oikotietä(Jutin sanoin oikotiä), vaan kaikkien on yritettävä taistella tiensä mitallipeleihin meni miten meni.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Viime olympialaisissa Suomen mieskiekkoilijat sai kultaa ja naiskiekkoilijat muistaakseni pronssia. Suomella on myös jo olympialaisista ainakin 1 pronssi ja jääkiekon MM-kisoistakin 2 tai 3 kultaa ja onko ainakin 1 pronssi. Ei huono kuten Jorma Uotinen sanoisi. Kisoissa ei ole mitään oikotietä(Jutin sanoin oikotiä), vaan kaikkien on yritettävä taistella tiensä mitallipeleihin meni miten meni.

        Siis viime talviolympialaisissa Suomen mieskiekkoilijat sai kultaa.


    • No, sodassa Venäjä on tärkeetä hakata, niin oli talvi-ja jatkosodissa esimerkiksi, mutta rauhan ajan kisoissa tärkeempää on päästä paremmille pistesijoille kuin Ruotsi.

      • Anonyymi00008

        Tänään Suomi - Italia. Pitäisi voittaa helposti jos ei voita, saavat palata kotiin.


      • Anonyymi00008 kirjoitti:

        Tänään Suomi - Italia. Pitäisi voittaa helposti jos ei voita, saavat palata kotiin.

        No, Suomi hakkas Italian 11-0. Italia oli aika hyytyny.


      • Anonyymi00009
        Norppa83 kirjoitti:

        No, Suomi hakkas Italian 11-0. Italia oli aika hyytyny.

        Italialaiset on lähinnä kuin liikaa keitetyt makaronit - velttoja ja mauttomia!
        Ei jatkoon - sen kunniaksi lavallinen Tallinnan tuliaisia + 0,5 80% Viru Valge..


      • Anonyymi00009 kirjoitti:

        Italialaiset on lähinnä kuin liikaa keitetyt makaronit - velttoja ja mauttomia!
        Ei jatkoon - sen kunniaksi lavallinen Tallinnan tuliaisia 0,5 80% Viru Valge..

        Älä liikaa juo. =D


      • Anonyymi00010
        Norppa83 kirjoitti:

        Älä liikaa juo. =D

        Grrrhhzzzxx - - - näin siinä kuitenkin pääsi käymään. Kankkunen oli 4 - 10 asteikolla 13+...
        Ei jumankauta, mikä Madafakin Darra.........

        Nyt kuukauden tauko mielessäin.......


      • Anonyymi00010 kirjoitti:

        Grrrhhzzzxx - - - näin siinä kuitenkin pääsi käymään. Kankkunen oli 4 - 10 asteikolla 13 ...
        Ei jumankauta, mikä Madafakin Darra.........

        Nyt kuukauden tauko mielessäin.......

        Tiistain ja sunnuntain välisenä yönä.... =D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1044
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      472
    Aihe