Tämä on ilon päivä.
Otan konjakit.
Suomi löi Ruotsin kiekossa
16
222
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minä kuohuvaa.
- Anonyymi00003
Tumputan...
- Anonyymi00004
Hyvä, tumput käteen, ulkona kylmä.
- Anonyymi00005
Tappio meni ruotsalaisilla todella tunteisiin. Hyvä niin. Mä nautin! Mä nautin!
Varo ettet ote liikaa. =D
Suomalaisille on aina tärkeetä voittaa Ruotsi oli sitten kyseessä urheilu tai Euroviisut (parempi pistesijoitus kuin Ruotsilla). Vielä tärkeempää kuin voittaa Venäjä.- Anonyymi00006
Ruotsilla taitaa olla jo 10 mitalia kisoista joista 4 kultaista.
Suomella 2 ronssia.
Eihän me pärjätä yhtään. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ruotsilla taitaa olla jo 10 mitalia kisoista joista 4 kultaista.
Suomella 2 ronssia.
Eihän me pärjätä yhtään.Tosiasia on, että suomi ei pärjää ja useimmiten häviää rumasti... :(
Taidan ottaa murheeseen ison putelin kotitekoista ponua! Anonyymi00006 kirjoitti:
Ruotsilla taitaa olla jo 10 mitalia kisoista joista 4 kultaista.
Suomella 2 ronssia.
Eihän me pärjätä yhtään.Viime olympialaisissa Suomen mieskiekkoilijat sai kultaa ja naiskiekkoilijat muistaakseni pronssia. Suomella on myös jo olympialaisista ainakin 1 pronssi ja jääkiekon MM-kisoistakin 2 tai 3 kultaa ja onko ainakin 1 pronssi. Ei huono kuten Jorma Uotinen sanoisi. Kisoissa ei ole mitään oikotietä(Jutin sanoin oikotiä), vaan kaikkien on yritettävä taistella tiensä mitallipeleihin meni miten meni.
Norppa83 kirjoitti:
Viime olympialaisissa Suomen mieskiekkoilijat sai kultaa ja naiskiekkoilijat muistaakseni pronssia. Suomella on myös jo olympialaisista ainakin 1 pronssi ja jääkiekon MM-kisoistakin 2 tai 3 kultaa ja onko ainakin 1 pronssi. Ei huono kuten Jorma Uotinen sanoisi. Kisoissa ei ole mitään oikotietä(Jutin sanoin oikotiä), vaan kaikkien on yritettävä taistella tiensä mitallipeleihin meni miten meni.
Siis viime talviolympialaisissa Suomen mieskiekkoilijat sai kultaa.
No, sodassa Venäjä on tärkeetä hakata, niin oli talvi-ja jatkosodissa esimerkiksi, mutta rauhan ajan kisoissa tärkeempää on päästä paremmille pistesijoille kuin Ruotsi.
- Anonyymi00008
Tänään Suomi - Italia. Pitäisi voittaa helposti jos ei voita, saavat palata kotiin.
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tänään Suomi - Italia. Pitäisi voittaa helposti jos ei voita, saavat palata kotiin.
No, Suomi hakkas Italian 11-0. Italia oli aika hyytyny.
- Anonyymi00009
Norppa83 kirjoitti:
No, Suomi hakkas Italian 11-0. Italia oli aika hyytyny.
Italialaiset on lähinnä kuin liikaa keitetyt makaronit - velttoja ja mauttomia!
Ei jatkoon - sen kunniaksi lavallinen Tallinnan tuliaisia + 0,5 80% Viru Valge.. Anonyymi00009 kirjoitti:
Italialaiset on lähinnä kuin liikaa keitetyt makaronit - velttoja ja mauttomia!
Ei jatkoon - sen kunniaksi lavallinen Tallinnan tuliaisia 0,5 80% Viru Valge..Älä liikaa juo. =D
- Anonyymi00010
Norppa83 kirjoitti:
Älä liikaa juo. =D
Grrrhhzzzxx - - - näin siinä kuitenkin pääsi käymään. Kankkunen oli 4 - 10 asteikolla 13+...
Ei jumankauta, mikä Madafakin Darra.........
Nyt kuukauden tauko mielessäin....... Anonyymi00010 kirjoitti:
Grrrhhzzzxx - - - näin siinä kuitenkin pääsi käymään. Kankkunen oli 4 - 10 asteikolla 13 ...
Ei jumankauta, mikä Madafakin Darra.........
Nyt kuukauden tauko mielessäin.......Tiistain ja sunnuntain välisenä yönä.... =D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051044
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 43482
- 45472