On katoavaa kansanperinnettä nämä maansiirtomersut
https://youtu.be/WPseDBjIa-A?si=3W1mn9Uc5kXGpyqL
Kesälahdella näitä oli joskus Hartikaisella
Ei näy enää rönttämersuja
2
159
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuollaisella pulloposki mersulla olen ajanut ajokortin ja vastaavalla ajoin kaupan ajoja oli 1113 malli ja ei ohjaustehostajaa oli kuitenkin paljon parempi ajaa kuin Bedford joka ihan kauhea ja kylmä talvella, Mesussa tarkeni talvellakin.
Hyviä aikoja muistoissani kun ei ollut niin kiire vaan työn sai suorittaa rauhassa, ajoin myös Volvon F 86 mallia joka olkin jo eri auto aikansa huippu kuten Scania 80 sarjakin. - Anonyymi00002
Minä ajoin 2226 sarjan mersulla kivenajoa oli kymppipyörä ja aikansa tähti, kehäveholla huolto toimi ja auto pelasikuin junanvessa, kun sain uuden auton Volvo N kympin niin vaikka Volvo oli hyvä sekin niin mersua oli ikävä se vain sopi käteen kuin timpurin vasara.
Uudemman sarjan Mesuja ajoin sitten pitkään Hartwallin ajossa runkokuljetuksia ja ja jakelua, ain aMersu on ollut hyvä työkalu ja AUTO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746