Kun pistät pöytään lisäksi perunamuusia ja salaattia, niin se on siinä!
Silakkapihvit on tyrmäävän maukas ruoka
14
122
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kerroppa tarkemmin reseptisi!
- Anonyymi00002
Pyörittelen muikkuja ruisjauhossa, suolaa ja mustapippuria. Paistan voissa. Hyvää.
- Anonyymi00004
Syöhän muikkuja niin kihtikohtaus on kivulias ensiyönä.
- Anonyymi00005
Et ole aloittaja.
- Anonyymi00008
Minulla on aina vehnäjauhoja Kananmuna sen jälkeen ja korppu jauhot viimeksi jauhoihin sekoitan suolan ja valkopippurin jauhoihin , ja silakka pihvin välii tilliä
Minusta kalan kanssa sopii parempaa valkopippuri , lihaan laitan mustapippuria .
- Anonyymi00003
Minä paistan kohta Liidlin kalapuikkoja öljyssä. Pakkauksessa on 15 kpl, riittää 3 kerraksi. Omatekosta pottumuusia tietysti kans.
- Anonyymi00006
Ostan joskus valmiita silakkapihvejä, kun en jaksa tehdä itse
ja niin hyviä kuin silakat ovatkin niistä jää paistamisen haju
pariksi päiväksi. Se ei ole miellyttävä haju.
Ei valmiit vastapaistetuille pärjää, mutta menettelee. - Anonyymi00007
Viimeksi kun tein niitä niin olimme sellaiset tuhat kilometriä kotoa meidän veneellä . Tein niitä veneessä ja syötiin sitten rantakalliolla raittiissa ilmassa, voi että oli ihania. Olin ostanut niitä pienestä venesatamasta matkan varrella .
Se oli ikimuistettava silakkapihvin syöminen .
Nykyisin en löydä kaupastakaan niitä , kun kysyy niin sanovat että on ollut huono silakka vuosi - Anonyymi00009
Primassa on lähes joka viikko silakkefileitä ja usein perattuja muikkuja.
Laitan paistinpannun kuumenemaan ja heitän silakat pannulle hetkeksi.
Helppoa.
Joka paikassa ei ole "irtotiskejä" kalalle ja lihalle. Suomi on siitä surkea maa
eivätkä asiakkaat vaadi mitään. Ja jos ei kauppa käy, kauppias ei
tietenkään tilaa tappiokseen mitään tuoretta - Anonyymi00010
Cittarissa ja Prismassa on melkein jatkuvasti silakkafileitä kymppi kilolta alle tai yli € .
- Anonyymi00011
Hyvä satsi on joo.
- Anonyymi00012
Tilliä ja ruohosipulia fileitten väliin,, tai päälle. Ahh.
- Anonyymi00014UUSI
Ei hyvänen aika, pilata hyvä ruoka noilla kahdella...
- Anonyymi00013UUSI
Totta, silakkapiffit ovat tosi hyviä. Ja vielä parempia, kun teen niille sinappisen kermaviilikastikkeen. Pottua ja / tai mokkoa ja salaattia. Nams.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-175766Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite835395- 1253414
Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin903367- 1201157
- 571107
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1301032- 37825
- 44818
- 23769