Eipä sitä kukaan aikanaan kauheammin raivonnut, kun Porvoossa eräs perheenäiti polttomurhasi kaksi lastaan vuonna 2004.
Olisiko syynä siihen ihan se, kun tämä polttomurhaaja sattui olemaan valkolainen..?
Tuli vain mieleen siitä, kun tämä Savonlinnan tapaus nosti aika hitonmoisen nettiraivonkin muun lisäksi.
Vaikka ei silti, todella kauheita ja vastenmielisiä rikoksia nämä tällaiset.
Mutta mielestäni tosiaan tällaisisa tapauksissa ei kenenkään "rotutaustat" meinaa mitään, siinäkään tapauksessa, vaikka niistä kuinka yritettäisiin tehdä jotain asiaan liittyvää.
Murhapoltot
11
381
Vastaukset
- Anonyymi00004
Mitä Boston liittyy tähän, tupakkamerkkinä tai kaupunkina?
Käsittääkseni ei mitenkään, vai onko teillä joku pointti tuossa?- Anonyymi00006
Nämä Bostonista hölisevät ovat samoja tyyppejä, jotka heittelevät tänne ääliömäisiä ja puhkikuluneita Mertsi&Rainer -puujalkavitsejä, jotka eivät naurata ketään. Kyllästyttää, mutta kun heille on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia. Itse ilmeisesti kuvittelevat olevansa hyvinkin huvittavia.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Nämä Bostonista hölisevät ovat samoja tyyppejä, jotka heittelevät tänne ääliömäisiä ja puhkikuluneita Mertsi&Rainer -puujalkavitsejä, jotka eivät naurata ketään. Kyllästyttää, mutta kun heille on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia. Itse ilmeisesti kuvittelevat olevansa hyvinkin huvittavia.
No joo, olen huomannut noita samoja Mertsi ja Raineri-höpinöitä vähän joka ketjuun.
Ei kyllä naurata ketään, korkeintaan heitä itseään.
Mutta juu, ei voi osua jos sihti on pielessä.
Rasittavia.
Ovat kaiketi valkolaisia kuitenkin esittäen jotain..
Tai sitten jotain nulikoita muuten. - Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
No joo, olen huomannut noita samoja Mertsi ja Raineri-höpinöitä vähän joka ketjuun.
Ei kyllä naurata ketään, korkeintaan heitä itseään.
Mutta juu, ei voi osua jos sihti on pielessä.
Rasittavia.
Ovat kaiketi valkolaisia kuitenkin esittäen jotain..
Tai sitten jotain nulikoita muuten.Ovat valkolaisia: kaaleet eivät lähettele noin mauttomia ja typeriä juttuja. Ja kirjoitusten tasosta päätellen ovat korkeintaan koulun keskiasteikäisiä nulikoita tai sille tasolle henkisesti jämähtäneitä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ovat valkolaisia: kaaleet eivät lähettele noin mauttomia ja typeriä juttuja. Ja kirjoitusten tasosta päätellen ovat korkeintaan koulun keskiasteikäisiä nulikoita tai sille tasolle henkisesti jämähtäneitä.
Juu, ajattelin myös samaa. Ja kun tuskinoa romaninuoretkaan alentuvat ihan tuon tasoiseen "läpänheittoon".
Ja pakko olla jollain tasolla vähän heikkolahjainen/lapsenmielinen, ellei sitten oikeasti ole jotain 13 vuotiaita pölöjä.
Kuten meillä päin, missä itse vartuin, tuon tasoisia puhuttiin aina apukoululaisina.
Liian hölmöjä normikouluun, mutta ei tarpeeksi hölmöjä kyitenkaan mihinkään toimintakeskuksiin tm laitoksiin. - Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ovat valkolaisia: kaaleet eivät lähettele noin mauttomia ja typeriä juttuja. Ja kirjoitusten tasosta päätellen ovat korkeintaan koulun keskiasteikäisiä nulikoita tai sille tasolle henkisesti jämähtäneitä.
Salli mun nauraa. Herranen aika ! Esimerkiksi Facebook on täynnä romanien aivan kertakaikkisen älytöntä tekstiä. Siinä on sitä mauttomuutta niin että ei voi kuin ihmetellä millä tasolla se väki oikein on.
- Anonyymi00018
Hahhaa… ai tarkoitatko sitä ainaista mantraa kun puhutaan vertauksilla ja lisätään ylimääräsiä ja ollaan sakkiaan myöten mitä rumemmin.. ja kaikki mitä puhutaan puhutaan itelleen. Siis niin älykääpiöitten juttuja ettei enempää voi olla.
- Anonyymi00010
Netti oli silloin vielä hakusessa.
- Anonyymi00013
Kyllä netti oli jo tuolloin olemassa ihmisten käytössä, jos nyt vaikka olikin "alkeellisempi" kuin nykyään.
Eli ei nyt todellakaan selitä asiaa, ainakaan pelkästään eikä suurimmaksi osaksi edes. - Anonyymi00015
Ei tietenkään valkolaisten rikoksista mitään puhuta. Mitä sairaampia asioita valkolaiset tekee, sen terveempää se on.
Ja jos tekevät samanlaisia ja saman tasoisia rikoksia, kuin romanit, valkolaisen tekemänä se on normaalia ja hyväksyttävämpää ihan sen vuoksi jo, koska valkolaisia on enemmän kuin romaneita.
Näin se logiikka etenee ja elää..
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m152437Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372