Todella outo KAKS ensihoitaja vielä vapaana. Alueelta juoksee perässä ja rupeaa kännykällä kuvaamaan persettä. Seuraa vielä 50m perässä kuvaten.
Täysin tuntematon ja asiaton.
Hoidattaisi itsensä ensin kuntoon.
Hyvä ensihoito, kiitosta.
8
546
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oliko jollain pulleat purjeet ja mahtava peräsin? Ei käynyt ilmi oliko se kuvaaja vai kuvattava joilla oli nuo ominaisuudet.
- Anonyymi00002
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi00003
Kuvaajalla oli punaiset vaatteet ja tuli päivystyksen paikkeilta. Joku henkisesti sairas ensiapuhenkilö joka kuvaa kännykällä sairaita vanhuksia. Pervooo.
- Anonyymi00004
Karva mato hoitaja ajelee.valkoisella autolla
- Anonyymi00005
Taas psykopaatti ensihoitaja kierroksella KAKS läettyvillä. Täytyi oikein naama peittää huivilla. Silmät palaa kuin psykopaatilla ,niitä se ei älynnyt peittää. Puhelin kourassa jätkällä. Pituus n.1,85m Kuvailee ohikulkijoita.
- Anonyymi00006
Kanna varmuudeksi p__uuk__koa mukana.
Niin me muutkin ja käytä. - Anonyymi00007
Puu-kottakaa vaan itsepuolustukseksi sitä seuraaja psykopaattia.
- Anonyymi00008
KAKS Porukka kuvitteleevat olevansa jotakin. Omisteleevat lääkärit ja johtajat Kajaanin Pietarin edullisia vuokra-asuntoja ja parkkeeraavat mihin haluavat. Valittavat vielä ja pitäisi saada alennusta vuokrista. Kajaanissa heillä on moninkertaiset palkat ja edullisimpia asuntoja. Perse porukkaa KAKS valittajat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057