Olen adoptio pojan äiti 34:v ja mies minulta lähti, jäi tuo 12v poika
Olen asettanut tiukat säännöt joita pojan on toteltava kuria välttääkseen.
Nettiä, tietokonetta ja puhelinta hänellä ei saa olla, ainoa mikä saa olla on lyijykynä ja sanomalehden valkoiset reunat mihin saa kirjoittaa. Kirosanoja ei saa käyttää, eikä myöskään puhutella ilman ettei sano Arvokas hoitajani tai jos minun omalle tytölle 10v puhuu Arvokas neiti (tyttöäni ei koske nämä säännöt yhtään, hänellä on puhelin ja kaikki mitä nyky nuori haluaa) Poika saa tulla syömään vasta kun minä ja tyttöni on syöty, keitän pojalle kaksi desiä kauraa ja siihen sekaan laitamme tytön kanssa sen mikä on mennyt vanhaksi tai meillä jäänyt yli lautaselle, tai pudonnut lattialle. Ei mene hukkaan ruokaa. Poika tulee 5min Meidän syömisen jälkeen, pesee kädet ja laitan pelti kippoon lattialle ruuat hänelle. Hänen pitää ennen syöntiä kiittää meitä, sen jälkeen rukoilla ja muistaa rukouksessa kiittää kuinka armelijaita olemme. Se on tehtävä ääneen. Maistu solkkupuuro mille vaan se on kaikki syötävä, aikaa on 20 minuuttia jos syö ennen tai jälkeen hänellä ei ole kelloa, jokainen minuutti yli tai alle, muutetaan 6min jäähypenkki paikkaan. Jos syö 14 min niin 36 min on jäähyllä, se tarkoittaa että poika riisuu alasti ja menee tuoliin johon laitamme kiinni ja saa kylmää vettä päälle aina välillä.
Pissalla poika saa käydä aamulla 1 kerran ja iltapäivällä ja illalla kerran, varattu aika on 95sekunttia ennen sitä hän riisuuntuu ja laittaa pippelin pulloon sillä hän saa kusta vain ja ainoastaan 1,75 dl kerralla kun on pissannut menee ja valuttaa kauhalla pippelin vettä ja tulee minun tykö laitan siihen chilijauhetta tai jotain kutisevaa kuten tyttöni laittaa. Poika ei saa ikinä muulloin koskea pippeliinsä kuin pissalla käydessä. Jos aikaa menee vähemmän tai enemmän, tai pissaa tulee vähemmän tai enemmän erotetut Centtilitrat ja sekunnit lasketaan yhteen. Esim pissaa 1,5dl ka menee aikaa 98 sekuntia niin poika joutuu 5 min pitämään pippeliä kiinni jotta minä tai tyttöni voidaan lyödä remmillä, kengällä tms sitä
Herätyskelloa hänellä ei saa olla. Hänen tulee olla unessa klo 19:12:27 ja herätä koilupäivinä 6:22:22 muulloin 8:32:55 hänen pitää nukkua mahallaan koska sängyn pohjassa on reikä mistä työntää pippelin ulos ja se laitetaan yöksi likoomaan veteen missä on mm pippuria, voita jankippo tärisee kokoajan. Reikä tutkitaan toki ennen sitä, ettei laukea. Jos hän nukahtaa ennemmin tai myöhemmin tai herää ennemmin tai myöhemmin jokainen 5 min lasketaan minuutiksi minkä aikaa hänen pitää seisoa nurkassa päivällä. Jos nukahtaa esim 19:00 ja herää 6:00 se on 34/5 7 minuuttia nurkassa ja nurkassa ollessa hänen pitää rukoilla ja kiittää kuristaa. Hän ei saa katsoa televisiota, lukea lehtiä tai kirjoja, ainoastaan Luukkaan, Johanneksen ja markuksen evankeliumia. Joka lasta rakastaa, se ei vitsaa säästä
Malli äiti
Anonyymi-ap
0
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-185888Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite845502- 1253514
Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin933482- 1211261
- 571207
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1301132- 38929
- 45923
- 25889