monet poliisit ja lääkärit tukevat suomen valtion mielivaltaa ja valtioterroria.
ja varsinkin itä-suomen poliisi ryhtynyt ihan itse järjestäytyneeksi terrorijärjestöksi.
poliisiin on pesiytyneet valtion mielivallan ja valtioterrorin kannattajat.
2
185
Vastaukset
- Anonyymi00001
kansalaiset ovat tämän tiedostaneet ja laajastikkin. Mutta monen mielestä tähän on voimatonta puutua laillisin keinoin. Äänestäminen missään vaaleissa ei auta. kantelut ei johda mihinkään , päätöksistä valittaminen maksaa tuhansia ja ilman juridista apua ei onnistu ja tulee kalliiksi. Tavis odottaa enemmin suurta sotaa tai maailman loppua
- Anonyymi00002
Itselläni on pelkästään positiivisia kokemuksia poliisista koko elämäni ajalta vaikka rikosrekisterikin nykyään löytyy, niin olisin varovainen terrorisyytöksissä etenkin poliisia kohtaan, vaikka keskustelupalstalla ollaankin.
Varmaan joku sinua nyt vituttaa, mutta se ettei saa omaa tahtoaan läpi, niin ei ehkä ole paikka tuon tason syytöksille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa953651Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292403Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1422049Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.35915- 44841
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30820Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61815Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5799- 40707
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies89695