PV ei ole ehtinyt vielä harkita,hakeeko vapautuvaa kunnanjohtajan virkaa.Keuruullakin jakkara taitaa heilua sielläkin tehtiin pari pikku virhettä.Onneksi on hallinto-oikeus .ratkaisee tämänkin asian.Ps jos Sysmä ei ole ruuhkauttanut kyseistä toimi E lintä😆🤣
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Jos hakis niin tod.näk. ottais toistamiseen turpaan.
- Anonyymi00002
Hallinto-oikeus on täysin kitkiksen komennossa ja päätökset sen mukaisia.
- Anonyymi00003
Ja sulla on kusta päässä jos luulet niin.Kas kun ei korkein oikeus.
- Anonyymi00005
Eikö sillä ole se tuttu siellä.
- Anonyymi00006
Epäilys on kyllä herännyt, että joku tuttu on hallinto-oikeudessa ohjailemassa päätöksiä, niin omituista tulosta sieltä on tullut.
- Anonyymi00007
Jatkossa kaikki vaalit perutaan. Hallinto-oikeus valitsee johtavat viranhaltijat kuntiin konsultoituaan tekoälyn tulkintaa lainmukaisuuksista.
- Anonyymi00004
Johan tuo on eläkeiässä. Ymmärtäis nyt jo lopettaa. Vai onko samaa maata kitkiksen kanssa, ymmärrys lähteä, ei riitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 64560
- 46550
- 30546
- 66536
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25520