Siitä nimittäin riippuu mitkä ketjut tulevat näkyviin.
Kun tulet palstalle valitsetko yläreunasta uusimmat kommentit vai uusimmat keskustelut ?
18
246
Vastaukset
- Anonyymi00001
Uusimmat kommentit. Kelaan kyllä koko sivua.
Kelaan sivun.
Jos näyttää etä on näitä ilkeilynostoja silloin katson kumpaakin kohtaa.- Anonyymi00002
Kokeilen aina kumpiakin. Näkymä voi olla aika erilainen.
Ihan eri aloituksia. - Anonyymi00003
Mitä se sinulle kuuluu?
- Anonyymi00004
Minä en valitse mitään. En ole edes hoksannut valintaa. Mutta kelaan pari-kolme sivua juttuja. En avaa enää 2025 aloitettuja, vaikka niihin olisi kirjoitettu jotain uusia kommentteja, vain uusimmat. Johtuu siitä että olen aikanaan ne katsonut ja jos on kiinnostanut, olen kommentoinutkin. Ei vaan enää ole niihin mitään sanomista.
Joten vain 2026 aiheista ne jotka kiinnostaa. Politiikan ja urheillun sivuutan vaikka ihan hävettää kun urheilu ei juurikaan kiinnosta. Ei edes yleistiedon vuoksi. Ruotsi-Suomen lätkän olisin katsonut mutta unohtui. - Anonyymi00005
En ole edes huomannut tuota valinnan mahdollisuutta. Olen ihmetellyt, kun eivät ole "tuoreus" järjestyksessä. Yleensä olen ensimmäisen sivun otsikot katsonut ja milloin viimeisin kommentti.
Nyt laitoin tuon "uusin kommentti". Minulta jää kyllä ketjujen väliin tulleet uudet kommentit usein lukematta.- Anonyymi00006
Kun painaa, uusimmat keskustelut, ikivanhat kloppien tekemät ilkeilynostot jäävät pois.
- Anonyymi00007
Eihän tuolla "uudemmat kommentit" painamisella ole mitään hyötyä.
- Anonyymi00008
Valitsen!
Tottakai sillä on erityisen valtava hyöty!
Kun valitsee sen, niin tulee vain ajankohtaiset ja uusimmatesille!
Ja ne iänkaikkiset vanhat jäävät sinne alas jonnekin.
Mitä jahkata enää vuoden 2012 ym juttuja?
VALITKAA EHDOTTOMASTI, niin päästään eteenpäin! - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Valitsen!
Tottakai sillä on erityisen valtava hyöty!
Kun valitsee sen, niin tulee vain ajankohtaiset ja uusimmatesille!
Ja ne iänkaikkiset vanhat jäävät sinne alas jonnekin.
Mitä jahkata enää vuoden 2012 ym juttuja?
VALITKAA EHDOTTOMASTI, niin päästään eteenpäin!"uudemmat kommentit" painelu antaa aina ylempänä olevan ketjun, koska siinä on se uusin kommentti eli ei mitään hyötyä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
"uudemmat kommentit" painelu antaa aina ylempänä olevan ketjun, koska siinä on se uusin kommentti eli ei mitään hyötyä.
Kun kaikki tekisi niin, niin jäisivät ne kaikki entiset viimeisimmiksi.
Valitsen aina uusimmat kommentit - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kun kaikki tekisi niin, niin jäisivät ne kaikki entiset viimeisimmiksi.
Valitsen aina uusimmat kommentitOnneksi suurin osa vaikuttaa valitsevan, ovat vähentyneet ne 2024 vuoden vanhat nostot, mitkä ovat vanhentuneita.
- Anonyymi00017
Anonyymi00009 kirjoitti:
"uudemmat kommentit" painelu antaa aina ylempänä olevan ketjun, koska siinä on se uusin kommentti eli ei mitään hyötyä.
Mikä on oletusnäkymä ? Ainakin meikällä se muuttuu jos valitsen
uusimmat kommentit.
- Anonyymi00012
Eikös se valinta ole ollut aina mahdollinen ja se vaikuttaa vain omaan valintaansa, eikä koko palstaan. Minulla on valintana uusimmat kommentit, mutta toki vilkaisen ketjuista myös aloituksen päivämäärän. Monissa vanhoissa ketjuissakin on ihan mielenkiintoisia aloituksia, eikä minua häiritse niitten esillä olo yhtään. Miksi se jotain häirinnee?
- Anonyymi00013
Olen kai tullut toopeksi, en ole huomannut tuota valintaa ennen
ja nyt kun se tuli se on jotenkin sekoittanut pasmani :)))
Ei minuakaan häiritse onko aloitus vanha vai uusi jos se on mielenkiintoinen
ja uusi kommentti tuo siihen jotain uutta.
Uusia aloituksia voisi olla enemmänkin. Olen niitä itsekin yrittänyt tehdä,
mutta on vaikea tietää, mikä aihe kiinnostaisi mahdollisimman monia,
että kaikki voisivat osallistua.- Anonyymi00014
Uusia aloituksia kehiin toivon minäkin ! Mikä ihmisiä nyt kiinnostaisi ?
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Uusia aloituksia kehiin toivon minäkin ! Mikä ihmisiä nyt kiinnostaisi ?
Juu, aloitan kattomalla uusimmat.
On ihan selvään häipyneet nuo iänikuiset.
- Anonyymi00016
Katson ensin uusimmat kommentit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514