Siitä nimittäin riippuu mitkä ketjut tulevat näkyviin.
Kun tulet palstalle valitsetko yläreunasta uusimmat kommentit vai uusimmat keskustelut ?
Anonyymi-ap
18251
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
Vastaukset 18
Vanhimmat
Uusimmat kommentit. Kelaan kyllä koko sivua.
Kelaan sivun.
Jos näyttää etä on näitä ilkeilynostoja silloin katson kumpaakin kohtaa.
Kokeilen aina kumpiakin. Näkymä voi olla aika erilainen.
Ihan eri aloituksia.
Mitä se sinulle kuuluu?
Minä en valitse mitään. En ole edes hoksannut valintaa. Mutta kelaan pari-kolme sivua juttuja. En avaa enää 2025 aloitettuja, vaikka niihin olisi kirjoitettu jotain uusia kommentteja, vain uusimmat. Johtuu siitä että olen aikanaan ne katsonut ja jos on kiinnostanut, olen kommentoinutkin. Ei vaan enää ole niihin mitään sanomista.
Joten vain 2026 aiheista ne jotka kiinnostaa. Politiikan ja urheillun sivuutan vaikka ihan hävettää kun urheilu ei juurikaan kiinnosta. Ei edes yleistiedon vuoksi. Ruotsi-Suomen lätkän olisin katsonut mutta unohtui.
En ole edes huomannut tuota valinnan mahdollisuutta. Olen ihmetellyt, kun eivät ole "tuoreus" järjestyksessä. Yleensä olen ensimmäisen sivun otsikot katsonut ja milloin viimeisin kommentti.
Nyt laitoin tuon "uusin kommentti". Minulta jää kyllä ketjujen väliin tulleet uudet kommentit usein lukematta.
Kun painaa, uusimmat keskustelut, ikivanhat kloppien tekemät ilkeilynostot jäävät pois.
Eihän tuolla "uudemmat kommentit" painamisella ole mitään hyötyä.
Valitsen!
Tottakai sillä on erityisen valtava hyöty!
Kun valitsee sen, niin tulee vain ajankohtaiset ja uusimmatesille!
Ja ne iänkaikkiset vanhat jäävät sinne alas jonnekin.
Mitä jahkata enää vuoden 2012 ym juttuja?
VALITKAA EHDOTTOMASTI, niin päästään eteenpäin!
"uudemmat kommentit" painelu antaa aina ylempänä olevan ketjun, koska siinä on se uusin kommentti eli ei mitään hyötyä.
Kun kaikki tekisi niin, niin jäisivät ne kaikki entiset viimeisimmiksi.
Valitsen aina uusimmat kommentit
Onneksi suurin osa vaikuttaa valitsevan, ovat vähentyneet ne 2024 vuoden vanhat nostot, mitkä ovat vanhentuneita.
Mikä on oletusnäkymä ? Ainakin meikällä se muuttuu jos valitsen
uusimmat kommentit.
Eikös se valinta ole ollut aina mahdollinen ja se vaikuttaa vain omaan valintaansa, eikä koko palstaan. Minulla on valintana uusimmat kommentit, mutta toki vilkaisen ketjuista myös aloituksen päivämäärän. Monissa vanhoissa ketjuissakin on ihan mielenkiintoisia aloituksia, eikä minua häiritse niitten esillä olo yhtään. Miksi se jotain häirinnee?
Olen kai tullut toopeksi, en ole huomannut tuota valintaa ennen
ja nyt kun se tuli se on jotenkin sekoittanut pasmani :)))
Ei minuakaan häiritse onko aloitus vanha vai uusi jos se on mielenkiintoinen
ja uusi kommentti tuo siihen jotain uutta.
Uusia aloituksia voisi olla enemmänkin. Olen niitä itsekin yrittänyt tehdä,
mutta on vaikea tietää, mikä aihe kiinnostaisi mahdollisimman monia,
että kaikki voisivat osallistua.
Uusia aloituksia kehiin toivon minäkin ! Mikä ihmisiä nyt kiinnostaisi ?
Juu, aloitan kattomalla uusimmat.
On ihan selvään häipyneet nuo iänikuiset.
Katson ensin uusimmat kommentit.