Kun tulet palstalle valitsetko yläreunasta uusimmat kommentit vai uusimmat keskustelut ?

Anonyymi-ap

Siitä nimittäin riippuu mitkä ketjut tulevat näkyviin.

18

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Uusimmat kommentit. Kelaan kyllä koko sivua.

    • Kelaan sivun.
      Jos näyttää etä on näitä ilkeilynostoja silloin katson kumpaakin kohtaa.

    • Anonyymi00002

      Kokeilen aina kumpiakin. Näkymä voi olla aika erilainen.
      Ihan eri aloituksia.

    • Anonyymi00003

      Mitä se sinulle kuuluu?

    • Anonyymi00004

      Minä en valitse mitään. En ole edes hoksannut valintaa. Mutta kelaan pari-kolme sivua juttuja. En avaa enää 2025 aloitettuja, vaikka niihin olisi kirjoitettu jotain uusia kommentteja, vain uusimmat. Johtuu siitä että olen aikanaan ne katsonut ja jos on kiinnostanut, olen kommentoinutkin. Ei vaan enää ole niihin mitään sanomista.
      Joten vain 2026 aiheista ne jotka kiinnostaa. Politiikan ja urheillun sivuutan vaikka ihan hävettää kun urheilu ei juurikaan kiinnosta. Ei edes yleistiedon vuoksi. Ruotsi-Suomen lätkän olisin katsonut mutta unohtui.

    • Anonyymi00005

      En ole edes huomannut tuota valinnan mahdollisuutta. Olen ihmetellyt, kun eivät ole "tuoreus" järjestyksessä. Yleensä olen ensimmäisen sivun otsikot katsonut ja milloin viimeisin kommentti.
      Nyt laitoin tuon "uusin kommentti". Minulta jää kyllä ketjujen väliin tulleet uudet kommentit usein lukematta.

      • Anonyymi00006

        Kun painaa, uusimmat keskustelut, ikivanhat kloppien tekemät ilkeilynostot jäävät pois.


    • Anonyymi00007

      Eihän tuolla "uudemmat kommentit" painamisella ole mitään hyötyä.

      • Anonyymi00008

        Valitsen!

        Tottakai sillä on erityisen valtava hyöty!
        Kun valitsee sen, niin tulee vain ajankohtaiset ja uusimmatesille!

        Ja ne iänkaikkiset vanhat jäävät sinne alas jonnekin.
        Mitä jahkata enää vuoden 2012 ym juttuja?

        VALITKAA EHDOTTOMASTI, niin päästään eteenpäin!


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Valitsen!

        Tottakai sillä on erityisen valtava hyöty!
        Kun valitsee sen, niin tulee vain ajankohtaiset ja uusimmatesille!

        Ja ne iänkaikkiset vanhat jäävät sinne alas jonnekin.
        Mitä jahkata enää vuoden 2012 ym juttuja?

        VALITKAA EHDOTTOMASTI, niin päästään eteenpäin!

        "uudemmat kommentit" painelu antaa aina ylempänä olevan ketjun, koska siinä on se uusin kommentti eli ei mitään hyötyä.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        "uudemmat kommentit" painelu antaa aina ylempänä olevan ketjun, koska siinä on se uusin kommentti eli ei mitään hyötyä.

        Kun kaikki tekisi niin, niin jäisivät ne kaikki entiset viimeisimmiksi.

        Valitsen aina uusimmat kommentit


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Kun kaikki tekisi niin, niin jäisivät ne kaikki entiset viimeisimmiksi.

        Valitsen aina uusimmat kommentit

        Onneksi suurin osa vaikuttaa valitsevan, ovat vähentyneet ne 2024 vuoden vanhat nostot, mitkä ovat vanhentuneita.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        "uudemmat kommentit" painelu antaa aina ylempänä olevan ketjun, koska siinä on se uusin kommentti eli ei mitään hyötyä.

        Mikä on oletusnäkymä ? Ainakin meikällä se muuttuu jos valitsen
        uusimmat kommentit.


    • Anonyymi00012

      Eikös se valinta ole ollut aina mahdollinen ja se vaikuttaa vain omaan valintaansa, eikä koko palstaan. Minulla on valintana uusimmat kommentit, mutta toki vilkaisen ketjuista myös aloituksen päivämäärän. Monissa vanhoissa ketjuissakin on ihan mielenkiintoisia aloituksia, eikä minua häiritse niitten esillä olo yhtään. Miksi se jotain häirinnee?

    • Anonyymi00013

      Olen kai tullut toopeksi, en ole huomannut tuota valintaa ennen
      ja nyt kun se tuli se on jotenkin sekoittanut pasmani :)))
      Ei minuakaan häiritse onko aloitus vanha vai uusi jos se on mielenkiintoinen
      ja uusi kommentti tuo siihen jotain uutta.
      Uusia aloituksia voisi olla enemmänkin. Olen niitä itsekin yrittänyt tehdä,
      mutta on vaikea tietää, mikä aihe kiinnostaisi mahdollisimman monia,
      että kaikki voisivat osallistua.

      • Anonyymi00014

        Uusia aloituksia kehiin toivon minäkin ! Mikä ihmisiä nyt kiinnostaisi ?


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Uusia aloituksia kehiin toivon minäkin ! Mikä ihmisiä nyt kiinnostaisi ?

        Juu, aloitan kattomalla uusimmat.
        On ihan selvään häipyneet nuo iänikuiset.


    • Anonyymi00016

      Katson ensin uusimmat kommentit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe