Siitä nimittäin riippuu mitkä ketjut tulevat näkyviin.
Kun tulet palstalle valitsetko yläreunasta uusimmat kommentit vai uusimmat keskustelut ?
14
121
Vastaukset
- Anonyymi00001
Uusimmat kommentit. Kelaan kyllä koko sivua.
Kelaan sivun.
Jos näyttää etä on näitä ilkeilynostoja silloin katson kumpaakin kohtaa.- Anonyymi00002
Kokeilen aina kumpiakin. Näkymä voi olla aika erilainen.
Ihan eri aloituksia. - Anonyymi00003
Mitä se sinulle kuuluu?
- Anonyymi00004UUSI
Minä en valitse mitään. En ole edes hoksannut valintaa. Mutta kelaan pari-kolme sivua juttuja. En avaa enää 2025 aloitettuja, vaikka niihin olisi kirjoitettu jotain uusia kommentteja, vain uusimmat. Johtuu siitä että olen aikanaan ne katsonut ja jos on kiinnostanut, olen kommentoinutkin. Ei vaan enää ole niihin mitään sanomista.
Joten vain 2026 aiheista ne jotka kiinnostaa. Politiikan ja urheillun sivuutan vaikka ihan hävettää kun urheilu ei juurikaan kiinnosta. Ei edes yleistiedon vuoksi. Ruotsi-Suomen lätkän olisin katsonut mutta unohtui. - Anonyymi00005UUSI
En ole edes huomannut tuota valinnan mahdollisuutta. Olen ihmetellyt, kun eivät ole "tuoreus" järjestyksessä. Yleensä olen ensimmäisen sivun otsikot katsonut ja milloin viimeisin kommentti.
Nyt laitoin tuon "uusin kommentti". Minulta jää kyllä ketjujen väliin tulleet uudet kommentit usein lukematta.- Anonyymi00006UUSI
Kun painaa, uusimmat keskustelut, ikivanhat kloppien tekemät ilkeilynostot jäävät pois.
- Anonyymi00007UUSI
Eihän tuolla "uudemmat kommentit" painamisella ole mitään hyötyä.
- Anonyymi00008UUSI
Valitsen!
Tottakai sillä on erityisen valtava hyöty!
Kun valitsee sen, niin tulee vain ajankohtaiset ja uusimmatesille!
Ja ne iänkaikkiset vanhat jäävät sinne alas jonnekin.
Mitä jahkata enää vuoden 2012 ym juttuja?
VALITKAA EHDOTTOMASTI, niin päästään eteenpäin! - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Valitsen!
Tottakai sillä on erityisen valtava hyöty!
Kun valitsee sen, niin tulee vain ajankohtaiset ja uusimmatesille!
Ja ne iänkaikkiset vanhat jäävät sinne alas jonnekin.
Mitä jahkata enää vuoden 2012 ym juttuja?
VALITKAA EHDOTTOMASTI, niin päästään eteenpäin!"uudemmat kommentit" painelu antaa aina ylempänä olevan ketjun, koska siinä on se uusin kommentti eli ei mitään hyötyä.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
"uudemmat kommentit" painelu antaa aina ylempänä olevan ketjun, koska siinä on se uusin kommentti eli ei mitään hyötyä.
Kun kaikki tekisi niin, niin jäisivät ne kaikki entiset viimeisimmiksi.
Valitsen aina uusimmat kommentit - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kun kaikki tekisi niin, niin jäisivät ne kaikki entiset viimeisimmiksi.
Valitsen aina uusimmat kommentitOnneksi suurin osa vaikuttaa valitsevan, ovat vähentyneet ne 2024 vuoden vanhat nostot, mitkä ovat vanhentuneita.
- Anonyymi00012UUSI
Eikös se valinta ole ollut aina mahdollinen ja se vaikuttaa vain omaan valintaansa, eikä koko palstaan. Minulla on valintana uusimmat kommentit, mutta toki vilkaisen ketjuista myös aloituksen päivämäärän. Monissa vanhoissa ketjuissakin on ihan mielenkiintoisia aloituksia, eikä minua häiritse niitten esillä olo yhtään. Miksi se jotain häirinnee?
- Anonyymi00013UUSI
Olen kai tullut toopeksi, en ole huomannut tuota valintaa ennen
ja nyt kun se tuli se on jotenkin sekoittanut pasmani :)))
Ei minuakaan häiritse onko aloitus vanha vai uusi jos se on mielenkiintoinen
ja uusi kommentti tuo siihen jotain uutta.
Uusia aloituksia voisi olla enemmänkin. Olen niitä itsekin yrittänyt tehdä,
mutta on vaikea tietää, mikä aihe kiinnostaisi mahdollisimman monia,
että kaikki voisivat osallistua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-195955Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite855572Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin983578- 1253574
- 1211321
- 571267
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1301192- 38999
- 45983
- 26959