Miten taas näin kävi? Tämä mies munasi suomen mitalin! Kerrassaan luokattoman huono suoritus!
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Tais tulla kesken kisan paskahätä nii joutu hidastaa.
- Anonyymi00002
Onpa joo kova superlahjakkuus häviämään!
- Anonyymi00007
Niko Anttolasta ei tule ikinä huippuhiihtäjää.
Ei edes Yritä hiihtää kovaa, tasasta lällyttelyä.
Kannattaisi kokeilla hiihtää kilpailuissa AINA kärjen mukana.
Jos ei jaksa kokomatkaa, sekin parempi ku viimesenä Hiihdellä,
- Anonyymi00003
Eihän sitä nyt voi liikaa niuhottaa , voipi tulla hengenahdistusta , nenästä rumaa limaa ja kova hikoilukin!
- Anonyymi00004
Parhaani tein sanoo mies joka ei edes ollu hengästyny maaalis! Täysillä siel pitää vetää js mitalin kiilto silmis eikä tollee munailla sunnuntaihiihdolla! Kerrassaan surkea mies!
- Anonyymi00006
nikokin taitaa tehdä niitä pitkiä hiihtolenkkejä harjoituksissa joka ei kanna hedelmää eikä nosta kuntoa . intervalli harjoituksi se kaipaa ja tappamisen meininkiä ! samat terveiset rene lindholmille siitä miehestä ei tule hiihtäjää tekemälläkään ! sitten vitsaillaan mediassa milloin mitäkin ! keskittykää hiihhtoon ja jättäkää älypuhelimet himaan !näin on näreet !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568