Miten taas näin kävi? Tämä mies munasi suomen mitalin! Kerrassaan luokattoman huono suoritus!
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Tais tulla kesken kisan paskahätä nii joutu hidastaa.
- Anonyymi00002
Onpa joo kova superlahjakkuus häviämään!
- Anonyymi00007
Niko Anttolasta ei tule ikinä huippuhiihtäjää.
Ei edes Yritä hiihtää kovaa, tasasta lällyttelyä.
Kannattaisi kokeilla hiihtää kilpailuissa AINA kärjen mukana.
Jos ei jaksa kokomatkaa, sekin parempi ku viimesenä Hiihdellä,
- Anonyymi00003
Eihän sitä nyt voi liikaa niuhottaa , voipi tulla hengenahdistusta , nenästä rumaa limaa ja kova hikoilukin!
- Anonyymi00004
Parhaani tein sanoo mies joka ei edes ollu hengästyny maaalis! Täysillä siel pitää vetää js mitalin kiilto silmis eikä tollee munailla sunnuntaihiihdolla! Kerrassaan surkea mies!
- Anonyymi00006
nikokin taitaa tehdä niitä pitkiä hiihtolenkkejä harjoituksissa joka ei kanna hedelmää eikä nosta kuntoa . intervalli harjoituksi se kaipaa ja tappamisen meininkiä ! samat terveiset rene lindholmille siitä miehestä ei tule hiihtäjää tekemälläkään ! sitten vitsaillaan mediassa milloin mitäkin ! keskittykää hiihhtoon ja jättäkää älypuhelimet himaan !näin on näreet !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201134
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396