Tästä on aloitettu useitakin ketjuja. Kuvittelua ja jahkaamistasta, ei luotettavaa informaatiota. Aion vähän kysellä täällä.
PALJONKO STALKKEREILLE MAKSETAAN
9
183
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihan viimeisin dis/info oli kirjoitus, että huumeveikot tekevät mitä vaan, saadakseen rahat seuraavaan annokseen. No, ne nyt ei osaa vieroitusoireisina mitään tarkkuutta vaativaa monimutkaista tehdä.
Nyt kun on työttömyyttä eli tyhjää aikaa ja rahapulaa, vähemmälläkin tekijöitä lienee löytyy.- Anonyymi00002
Nyt pitäisi tässä välissä kysyä, kuka tilasi minulle gang stalking vainon? Tämän hetkinen käsitykseni on, että työurani haluttiin lopettaa. Sekä ainakin ylin pomoni kuulemma halusi päästä minusta eroon. Ja bioisän sukulaiset, joiden mielestä olin suvun moka, joka haluttiin salata,halusivat ainakin vaientaa minut. Että sieltä suunnastako on rahoitus tullut? TIEDÄN, ETTEN VASTAUSTA SAA, MUTTA HALUAN ESITTÄÄ KYSYMYKSENI.
Voinko ihan vaan kysyä, että paljonko Riihimäen kaupunki on saanut siitä, että on suostunut gs. vainon toteuttamiseen alueellaan. En odota vastausta, mutta toivon, ettei ketjua poisteta.
- Anonyymi00003
Kirjoitan uuden kommentin. Kun olin ihmeissäni stalkkereiden käyttäytymisestä. kysyin siitä netissä joltakin riippuvuuksista tietävästä firmasta. Silloin minut oli aivopesty uskomaan, että helluntailaiset ovat kaiken pahan takana, mitä minulle tehdään. - Minulle selitettiin , että siihen ryhmään kuuluminen tärkeää. Ryhmän hyväksyntä on tärkeää ja sen saa, kun hyökkää yhteisen vihollisen eli minun kimppuuni. Rahallista korvausta eivät saaneet SAIKO LAHKO RAHALLISTA KORVAUSTA TÄMÄN TOIMINNAN JÄRJESTÄMISESTÄ ?
EN ODOTA VIRALLISTA VASTAUSTA.- Anonyymi00004
Minun joukkovainooni on osallistunut useihin erilaisiin ryhmittymiin kuuluvia ihmisiä. Yhteinen vihollinen , johon kohdistetaan vihantunteet, luo yhteishenkeä. Mutta tarvitaanko niissäkin pikku palkkioita vaivannäön takia. JA MAKSETAANKO YLIMMÄLLE POMOLLE YLIMÄÄRÄISESTÄ VAIVANNÄÖSTÄ?
Jotkut juorut olisi kiva kuulla. - Anonyymi00009
Aivopesun voi tehdä vain sellaiselle ihmiselle, jolla on aivot.
- Anonyymi00005
EN AIO KÄYDÄ LÄPI GANG STALKING VAINOONI OSALLISTUNEITA TAHOJA. Ihan vaan herättääkseni ajattelua asiasta, otin aiheen esille.
- Anonyymi00006
ELEKTRONINEN HÄIRINTÄ MAKSAA. Ensin laitteet ja asennukset. Automaattiohjelma yöksi päälle säästää. Mutta kun on selvästi työvuorojakin erityisten kohdistusten takia, niistä varmaan maksetaan ammattimiehelle. Voiko tekoälyn ohjelmoida tekemään töitä tarkemmin ja monipuolisemmin kuin automaattiohjelman?
- Anonyymi00007
Voi ja kirpparit on täynnä vanhaa tekniikkaa ihmisillä myynnissä josta saa tehtyä laitteet kentän luomiseen
- Anonyymi00008
tarkoitat kai suojelupoliisin tuntipalkkaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4136029- 835371
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484394- 523951
- 553761
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1753459Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1103209Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky633207- 432279
- 492215