Mistä saa

aina jotain

akupunktioneuloja. Ajattelin itse laittaa vauhtia poskiontelotulehdukseen. Mutta en uskalla käyttää tavallisia nuppineuloja. Suomalaista sisukkuutta vai hölmöyttäkö?Tiedän kohdat mihin neulat voi laittaa joten miksi ei voisi itse kokeilla?Voiko?

5

1185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chipack

Älä hyvä ihminen rupea itseksesi nuppineuloilla kokeilemaan!
      Akuneuloja voit ostaa esim.: http://www.mhg-tech.net/index_tiedostot/Page463.htm
      tai
      haeppa vaan jollain internetin hakukoneella sanalla akuneuloja!
      Jos tiedät oikeat pisteet ja miten tasapainottaisit tautisi kiinalaisen lääketieteen teorioiden mukaan, niin käytä ennemmin vaikka sormella painamalla näiden pisteiden aktivointia..

• Niina

Oikeessa olet, ettei itse kannata pistellä...
        Nimittäin oikea akuhoito perustuu muuhunkin kuin paikallisiin pisteisiin. Esim kun minun niskaani hoidettiin, neulat laitettiin jalkoihin ja käsiin, ranteeseen jne.. ei siis pelkästään niskaan.

• uskoskohan viimein

akupunktiosta todella pysyvän avun vai pitääkö käydä koko ajan.

• Niina

Kyllä vaan saa, mutta ei akukaan mikään taikatemppu-hoitomuoto olo eli muutaman kerran pitää käydä eka tiheämpää ja sen jälkeen puolivuosittain ja sit vuosittain.. Akussa keho aktivoidaan parantamaan eikä se todella tapahtu ykskaks, jos vaiva on ollut pitkään. Akuuttivaiva yleensä parantuu yhdellä hoitokerrallakin, jos kysymyksessä esim lihaskramppi tms..

• Tero.Inkeri

Neuloja on tosiaan saatavilla aika laajalti. En välttämättä kuitenkaan suosittele omatoimista pistämistä. Pistotekniikat eivät nimittäin ole välttämättä helppoja. Suurin osa todennäköisesti(ei voi näkemättä varmasti sanoa) vaivaasi tarvittavista pisteistä on melko vaarattomia pistää, mutta eri asia on osaatko pistää ne oikein ja kohentuuko terveydentilasi. Lisäksi esim. eräs tärkeä piste sijaitsee yläselässä, jonne on melko vaikea itse pistää, varsinkin kun syvyyden kanssa on oltava hyvin tarkkana(alla ovat keuhkot, joita ei ole oikein kiva puhkoa). Suosittelen turvautumista asiantuntijaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      216
      6032
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      49
      2705
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2262
    4. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      41
      2102
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1779
    6. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1414
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1397
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1321
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      35
      1281
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      109
      1007
    Aihe