Kertokaas muut jotka harrastatte fistaamista. Minkä ikäisenä teitte sitä ensimmäisen kerran ja oletko minkä kokoinen?
Nämä siksi kiinnostaa kun mulla on mielikuva että sitä tekevät jo vähän vanhemmat ja vähän isommat ihmiset.
Meillä tehdään sitä joskus ja molemmat nauttivat. Ja ollaan molemmat ylipainoisia ja ikää n40 m42
Fistaamisesta
Anonyymi-ap
8
583
Vastaukset
- Anonyymi00002
Ekan kerran 23-vuotiaana ja nainen oli 27. Naisia ollut jokaista koko "luokkaa" kohdalle osunut enemmän isompikokoisia. Itse nyt 33v xxl mies.
- Anonyymi00003
Oon 27v nainen ja pari kertaa on kokeiltu fistaamista. Semmonen kumppani puuttuu kenen kanssa kokeilla uudestaan. Ja oon l-xl kokoinen.
- Anonyymi00004
Jos oikein mieli tekee kokeilla ni voin kyllä auttaa :)
- Anonyymi00005
Puuttuu nais seura kenen kanssa voisi harrastella kyseistä leikkiä. M33
- Anonyymi00006
Puuttuu kans mies joka olisi innokas kokeilemaan..
- Anonyymi00008
Haluisitko jutella jossain?
- Anonyymi00007
heikki.timonen(ät)proton.me muhun voi olla yhteydessä jos kiinnostaa kokeilla 😀
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151468Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691419- 1311163
- 77863
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52755