Suuri lohikeskustelu ja vedonlyönti

Anonyymi-ap

Pasanen kertoi ostaneensa kaksi kokonaista lohta ja tekevänsä toisesta keittoa.
Minä sanoin että "Pasanen ei koskaan ikinä osta kahta kokonaista lohta sillä lohi maksaa keskimäärin noin 30 euroa kilo ja yleisin koko kaupan kalatiskissä on 1,8–3,5 kg. Pasanen ei ikinä maksaisi vähintään 70 euroa siitä että tekee lohikeittoa kotona. Maksan 100 euroa heti kun näen kuitin noista lohista"

Ja niinhän siinä kävi että Pasanen ei ollut ostanut lohta, vaan kaksi pikkuista kirjolohta kokonaisena hintaan 9,90 kilo ja kirjolohet painoi yhteensä 1,7kg ja kokonaishinnaksi jäi 16 euroa ja risat.
Olin siis täysin oikeassa. Pasanen ei koskaan ikinä osta kahta kokonaista lohta sillä lohi maksaa keskimäärin noin 30 euroa kilo ja yleisin koko kaupan kalatiskissä on 1,8–3,5 kg. Pasanen osti alelaarista kirjolohta ja en ole tähän päivään mennessä nähnyt kuittia lohesta, joka on normaalia kokoa normaaliin hintaan ja aitolohta.

En väheksy kirjolohta, mutta se ei ole sama asia. Kokonaisesta eli perkaamattomasta (tai peratusta, pääineen) kirjolohesta on syötävää lihaa keskimäärin noin
45–50 % sen alkuperäisestä kokonaispainosta, joten Pasanen osti 800 grammaa kirjolohta.

3

177

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Norjalainen merilohi maksaa myyrmannissa noihin aikoihin 9,9 kilo, oikein muuta ei ole edes saatavilla, halvemmillaan se on ollut 6.9 kilo, filerointi 2 euroa kilo.

• Anonyymi00002
      • Anonyymi00003

Vuosi sittenkö kävit viimeksi kaupassa ostamassa alamittaisia kirjolohia 1,6 kiloa yhteensä ja kilohinta 6,99/kg ? Onko ne missä ne lohet ja kuitit niistä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      165
      1434
    2. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      705
    3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      87
      667
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      558
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      516
    6. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      506
    7. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      480
    8. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      112
      473
    9. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      473
    10. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      46
      460
    Aihe