toisen tytön kanssa

Anonyymi-ap

Kaikkein ihaninta on ollut, kun 14 vuotiaana on pujahtanut peiton alle alastomana toisen tytön kanssa, mistan sen ikuisesti.

18

2618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mistaminen on parasta

• Anonyymi00002

Tuntea toisen tytön vartalo ja miten minun vartaloa hyväiltiin, kiihottavat kielarit ja se, kun sormi liukui sisälleni, oh.

• Anonyymi00003

Sitäkö se mistaminen on?

• Anonyymi00004

Ja oot muuten 65v mies

• Anonyymi00005

alaikäsii käyttää pappa

• Anonyymi00008

Sun pappako oletko joutunut uhriksi.

• Anonyymi00006

Mä olin 12 vuotiaana kahden tytön kanssa sillä tavalla peiton alla.

• Anonyymi00007

unessa voi olla mitä vaan totuus ihan muuta hahh

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Sinähän sen uniin tyytymisen tiedät.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Sinähän sen uniin tyytymisen tiedät.

hahhavoi sua lapsi ressukkaa
        ei oikeen mene läpi sun unet totena

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

hahhavoi sua lapsi ressukkaa
        ei oikeen mene läpi sun unet totena

Sinähän se idiootti unesi tiedät. Mites olis jos hankkisit itsellesi elämän. Onnistuikohan se sulta vielä.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Sinähän se idiootti unesi tiedät. Mites olis jos hankkisit itsellesi elämän. Onnistuikohan se sulta vielä.

voi svoi ku ottaa unien kertominen lujille kun ei kukaan uskokkaan todeksi papan selityksii hahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

• Anonyymi00013
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Minä tosin erotan unet valveilla olosta, kertomukseni oli ihan totta.
        Ei ole minun vikani että olet tapahtuneesta kateellinen.

• Me kans kaksi hyvää kaveria aina leikkitiin ”perhettä”. Aina suudeltiin toistemme ja kosketeltiin… 💦
      Muttei koskaan eteenpäin menty. Nyt kaipailen sitä samaa. Mutten voi täta kaveria taas lähestyy, kun on muuttanut ulkomaille 😒

Jos haet naisen kosketusta vinkkaa 😘

• Anonyymi00014

Eipä tartte Memiiis enää jatkaa tuota pelleilyä ja esittämistä kun paljastuitkin jo jopa homofoobiseksi miesluuseriksi. Siihenkään ei tarvittu kuin yksi tietty lausahduksesi teksteissäsi

• Anonyymi00015

14 v on hyvä ikä, kaikki kiinnosta ja huomaa, että kaikkia voi tehdä, myös "tykyttelee" melkein aina, on karvoitus ja rinnat melkein täysikokoiset.
      Olen minäkin mökillä lämmitellyt uinnin jalkeen peiton alla toisen alastoman tytön kanssa, jänskää oli.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      386
      2930
    2. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      66
      2314
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      78
      1979
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      102
      1686
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      140
      1562
    6. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      69
      1179
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      1039
    8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      12
      982
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      265
      981
    10. 40
      854
    Aihe