Kaikkein ihaninta on ollut, kun 14 vuotiaana on pujahtanut peiton alle alastomana toisen tytön kanssa, mistan sen ikuisesti.
toisen tytön kanssa
19
1688
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mistaminen on parasta
- Anonyymi00002
Tuntea toisen tytön vartalo ja miten minun vartaloa hyväiltiin, kiihottavat kielarit ja se, kun sormi liukui sisälleni, oh.
- Anonyymi00003
Sitäkö se mistaminen on?
- Anonyymi00004
Ja oot muuten 65v mies
- Anonyymi00005
alaikäsii käyttää pappa
- Anonyymi00008
Sun pappako oletko joutunut uhriksi.
- Anonyymi00006
Mä olin 12 vuotiaana kahden tytön kanssa sillä tavalla peiton alla.
- Anonyymi00007
unessa voi olla mitä vaan totuus ihan muuta hahh
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sinähän sen uniin tyytymisen tiedät.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sinähän sen uniin tyytymisen tiedät.
hahhavoi sua lapsi ressukkaa
ei oikeen mene läpi sun unet totena - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
hahhavoi sua lapsi ressukkaa
ei oikeen mene läpi sun unet totenaSinähän se idiootti unesi tiedät. Mites olis jos hankkisit itsellesi elämän. Onnistuikohan se sulta vielä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sinähän se idiootti unesi tiedät. Mites olis jos hankkisit itsellesi elämän. Onnistuikohan se sulta vielä.
voi svoi ku ottaa unien kertominen lujille kun ei kukaan uskokkaan todeksi papan selityksii hahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
- Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minä tosin erotan unet valveilla olosta, kertomukseni oli ihan totta.
Ei ole minun vikani että olet tapahtuneesta kateellinen.
Me kans kaksi hyvää kaveria aina leikkitiin ”perhettä”. Aina suudeltiin toistemme ja kosketeltiin… 💦
Muttei koskaan eteenpäin menty. Nyt kaipailen sitä samaa. Mutten voi täta kaveria taas lähestyy, kun on muuttanut ulkomaille 😒
Jos haet naisen kosketusta vinkkaa 😘- Anonyymi00014
Eipä tartte Memiiis enää jatkaa tuota pelleilyä ja esittämistä kun paljastuitkin jo jopa homofoobiseksi miesluuseriksi. Siihenkään ei tarvittu kuin yksi tietty lausahduksesi teksteissäsi
- Anonyymi00015
14 v on hyvä ikä, kaikki kiinnosta ja huomaa, että kaikkia voi tehdä, myös "tykyttelee" melkein aina, on karvoitus ja rinnat melkein täysikokoiset.
Olen minäkin mökillä lämmitellyt uinnin jalkeen peiton alla toisen alastoman tytön kanssa, jänskää oli. - Anonyymi00016
Buaaa-haaa-haaa taas yhden kerran!
- Anonyymi00017
lapsi on terve kun leikkii,, sairas kun ei osaa lopettaa
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
lapsi on terve kun leikkii,, sairas kun ei osaa lopettaa
KATO KUN DÄ ET TAJYU LOPETSS!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413878Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3523015Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131927Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91645Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41099- 71954
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23791- 44784
- 67779