Posti ei kulje kiusaamista ja yksin jättämistä voisin sanoa että, sisäsiittoisin kunta mitä tiedän ja korruptiota on joka alueella en suosittele kenellekään asuinpaikaksi
Orimattila on pilannut koko perheemme
21
545
Vastaukset
- Anonyymi00001
Orimattilan maine mukavana paikkana on mennyt. Epäselvyyksiä kaupungin hallinnossa ja muutamien nuorten pahoinvoinnin seuraamukset. Juttuja iltapäivälehdissä. Ei houkuttele sinne muuttamaan, vaikka asuntojen hinnat ovat edullisia. Tosin ei Orimattilassa ole töitä tarjolla kuin vähän.
- Anonyymi00018
Onneksi pankista saa rahaa.
- Anonyymi00002
Taitaa persuja olla vain asukkaina, niin sikamaista käyttäytymistä
- Anonyymi00003
Älkää itkekö. Muuttakaa pois. Me 99 % viihdytään täällä ilman teitä mielenterveyspotilaita.
- Anonyymi00004
Yllättäen persuun kalikka kalahti
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Näin kävi. Vielä jokunen persu rimpuilee.
- Anonyymi00007
joo! Mä taas en tykkää rikollisista, mutta se 99% täällä on niitä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ota Puppe sateenkaari kainaloon ja painu nukkumaan!
- Anonyymi00006
Vihervassarit pelkää persuja
- Anonyymi00008
onko jansku viher vassari?
- Anonyymi00009
Kyllä häiriköt kuriin saa. Yksi oli kyllä sitkeä tapaus, mutta sekin lopulta ymmärsi, kun nätisti juteltiin.
- Anonyymi00010
No ei taida onnistua juttelemalla tässä parkkipaikalla. Siinä on ajanut kylki edellä jo ainankin kaksi sukupolvea. Talvella hyvä treenata siinä liukkaan kelin ajoa.
- Anonyymi00012
Ai... nätisti juteltiin. Eiköhän vanhempien ja huoltajien kuulu puhua sen verran nätisti, että kiusaamiset saadaan loppumaan. Koskaan ei voi olettaa, miten kiusattu pimahtaa lopulta ja mitä tapahtuu. Ja sitten kaikkia kaduttaa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ai... nätisti juteltiin. Eiköhän vanhempien ja huoltajien kuulu puhua sen verran nätisti, että kiusaamiset saadaan loppumaan. Koskaan ei voi olettaa, miten kiusattu pimahtaa lopulta ja mitä tapahtuu. Ja sitten kaikkia kaduttaa.
Miksi TÄMÄ on joku ongelma? En ole koskaan tajunnut tätä perustelua. Oman käsitykseni mukaan kiusaajilla vain menee hermo totaalisesti, kun uhri pistääkin vastaan. Sitäkö siis tarkoitat että jo selkeästi heikon itsetunnonomaava kiusaaja ROMAHTAA täysin? Sitäkö tarkoitat? Muutoin jutussasi ei ole mitään järkeä, enkä muista tapausta joka sopisi.
No, oliko jopa juuri Orimattilassa (?), no jossain suht lähellä uutisissa oli kun isä raiskasi oman tyttärensä ja sitten se tytär tappoi tän isän. Sitäkö tarkoitat? - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Miksi TÄMÄ on joku ongelma? En ole koskaan tajunnut tätä perustelua. Oman käsitykseni mukaan kiusaajilla vain menee hermo totaalisesti, kun uhri pistääkin vastaan. Sitäkö siis tarkoitat että jo selkeästi heikon itsetunnonomaava kiusaaja ROMAHTAA täysin? Sitäkö tarkoitat? Muutoin jutussasi ei ole mitään järkeä, enkä muista tapausta joka sopisi.
No, oliko jopa juuri Orimattilassa (?), no jossain suht lähellä uutisissa oli kun isä raiskasi oman tyttärensä ja sitten se tytär tappoi tän isän. Sitäkö tarkoitat?...Ja se pimahtaja on siis todellakin se kiusaaja. NIILLÄ se hermo aina menee. Olen itse todistanut monta tällaista tapausta.
Normaali ihminen kulkee ja elää omaa elämäänsä... Kiusaaja ei siihen kykene. Heikko p*ska. Muut pystyy jatkaa elämään, mutta heikko ei. Se etsii jo TARKOITUKSELLA jonkun heikoksi olettamansa kohteen. Normaali (!!) ihminen käy hyökkääjään tai vaikka muutoin pahan ihmisen kimppuun, mutta kiusaaja etsimällä etsii jotain HEIKKOA. Ei se siis pärjää sille normaalitasolle, vaan se on niin arka että se epätoivoisesti etsii jotain fyysisesti haurasta, joka ei aidosti kykene mitään tekemään tai sitten niin huonomaineista ettei sun toiminnasta koskaan tulisi mitään jälkiseuraamuksia ja saisit muita AVUKSI. Yksin kun et pärjää.
Sitten kun meikä on todellakin vähän kova pala nieltäväksi, niin se saa AINA RAIVARIN. Ne tuli hakemaan sitä HELPPOA mielihyvää, mutta jäikin kokonaan ilman. Ja monesta yrityksestä huolimatta ne aina epäonnistuu. ... ja r.a.i.v.o.s.t.u.u..
Mä en todellakaan voi sille mitään että te luulette että mä olisin helpponakki :/ Sori sakers.
Ja todellakin kun puhutaan kovista, niin ne ei etsi HEIKOMPI, vaan esim. kamppailulajeissa minä ainakin kisasin samantasoisten kanssa ja treenasin minua vanhempien poikien kanssa. Mielestäni tämä oli normaali, eikö sinusta? Kisaaminen on normaalia ja kisat järjestetään samantasoisten kesken. Sitten on hieno, kun voittaa PAREMMAN. Kaikki hyvät siis harmittelee, kun joku toinen tosi kova ei vaikka päässyt kisoihin sairastumisen takia, koska ei se tunnu missään että voittaa selkeästi heikompi tasoisen. Hyvä ei koskaan hae heikkoja, vaan ne etsii lisää ja lisää niitä kovempia päänahkoja.
Ja vielä. Ei ole kovaa hyökätä heikon kimppuu tai jos joku on jo valmiiksi vainottu ettei sinulla ole PELKOA siitä että sinulle tulisi siitä mitään. Meikä on aina ollut yksin, en ole tarvinnut kaveria enkä sellaista kaivannutkaan ja olen enemmänkin mennyt hakemaan niitä pääpiruja, jotta homma loppuu. Muiden mielipiteellä ei ole h*lvettiäkään väliä. - Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
No, oliko jopa juuri Orimattilassa (?), no jossain suht lähellä uutisissa oli kun isä raiskasi oman tyttärensä ja sitten se tytär tappoi tän isän. Sitäkö tarkoitat?Onko Orimattilan perusmentaliteetti kiusaaminen.
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
...Ja se pimahtaja on siis todellakin se kiusaaja. NIILLÄ se hermo aina menee. Olen itse todistanut monta tällaista tapausta.
Normaali ihminen kulkee ja elää omaa elämäänsä... Kiusaaja ei siihen kykene. Heikko p*ska. Muut pystyy jatkaa elämään, mutta heikko ei. Se etsii jo TARKOITUKSELLA jonkun heikoksi olettamansa kohteen. Normaali (!!) ihminen käy hyökkääjään tai vaikka muutoin pahan ihmisen kimppuun, mutta kiusaaja etsimällä etsii jotain HEIKKOA. Ei se siis pärjää sille normaalitasolle, vaan se on niin arka että se epätoivoisesti etsii jotain fyysisesti haurasta, joka ei aidosti kykene mitään tekemään tai sitten niin huonomaineista ettei sun toiminnasta koskaan tulisi mitään jälkiseuraamuksia ja saisit muita AVUKSI. Yksin kun et pärjää.
Sitten kun meikä on todellakin vähän kova pala nieltäväksi, niin se saa AINA RAIVARIN. Ne tuli hakemaan sitä HELPPOA mielihyvää, mutta jäikin kokonaan ilman. Ja monesta yrityksestä huolimatta ne aina epäonnistuu. ... ja r.a.i.v.o.s.t.u.u..
Mä en todellakaan voi sille mitään että te luulette että mä olisin helpponakki :/ Sori sakers.
Ja todellakin kun puhutaan kovista, niin ne ei etsi HEIKOMPI, vaan esim. kamppailulajeissa minä ainakin kisasin samantasoisten kanssa ja treenasin minua vanhempien poikien kanssa. Mielestäni tämä oli normaali, eikö sinusta? Kisaaminen on normaalia ja kisat järjestetään samantasoisten kesken. Sitten on hieno, kun voittaa PAREMMAN. Kaikki hyvät siis harmittelee, kun joku toinen tosi kova ei vaikka päässyt kisoihin sairastumisen takia, koska ei se tunnu missään että voittaa selkeästi heikompi tasoisen. Hyvä ei koskaan hae heikkoja, vaan ne etsii lisää ja lisää niitä kovempia päänahkoja.
Ja vielä. Ei ole kovaa hyökätä heikon kimppuu tai jos joku on jo valmiiksi vainottu ettei sinulla ole PELKOA siitä että sinulle tulisi siitä mitään. Meikä on aina ollut yksin, en ole tarvinnut kaveria enkä sellaista kaivannutkaan ja olen enemmänkin mennyt hakemaan niitä pääpiruja, jotta homma loppuu. Muiden mielipiteellä ei ole h*lvettiäkään väliä....Ja ps. niistä jengipomoista. Mun on siis TODELLA vaikea kuvitella että tän kaiken vainon takana olisi joku oikea rikollinen. Ei herraisä voi ketään kiinnosta meikä täti ruokakaupassa! Kun mä elän erakkona ja käyn vain kaupassa ja jaloittelemassa öisin, niin mä olen TOSI varma ettei itseasiassa k.e.n.e.l.l.ä.k.ä.ä.n. voi olla ongelma mun kanssa. Ei voi olla.
Sitten nää uhittelee mulle ilman että tiedän yhtään että mistä edes voisi olal kyse. Ne vain raivona lisää kierroksia, muttei mulla VIELÄKÄÄN ole käsitys siitä että mistä tässä edes on kyse.
No, jollain* selkeästi on joku ongelma ja meikä sitten kiipii ylemmäs ja ylemmän kysymään että niin v*ttu OLIKO JOKU ONGELMA? Kukaan ei toistaiseksi ole vastannut mitään, joten meikä jatkaa kapuamista ja "ovien" kopuutelua. Niin että OLIKO JOLLAIN JOTAIN ASIAA?
Kukaan ei vastaa, mutta mun postipaketteja vandalisoidaan ja kun en sitä hae (maksoin kotiinkuljetuksen), niin mun sim-kortti kuoli se sama päivä, kun tuli viimeinen noutomuistutus. Ok?
Oliko TOI nyt sitten taas joku ihme uhkaus ja muistutus, ja mistä??? Missään vaiheessa missään ei ole ollut mitään. Joku h*mo kävi mun läppärin varastamassa 15.06.2021 ja siitä tein rikosilmoituksen. Ei varmaan ois kannattanut sitä varastaa, jos ei halua että teen sen? häh? Että se järjenkäyttö on sallittua.
Onko niitä ongelma pakko hakemalla hakea?
No, meikä kipuua ja koputtelee oviin. Onko siellä ketään? Mä vain sanon että mun on TOSI vaikea uskoa että kenelläkään jengipomolla voisi ikinä olla ongelma tädin kanssa, joka käy vain ruokakaupassa. - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
...Ja ps. niistä jengipomoista. Mun on siis TODELLA vaikea kuvitella että tän kaiken vainon takana olisi joku oikea rikollinen. Ei herraisä voi ketään kiinnosta meikä täti ruokakaupassa! Kun mä elän erakkona ja käyn vain kaupassa ja jaloittelemassa öisin, niin mä olen TOSI varma ettei itseasiassa k.e.n.e.l.l.ä.k.ä.ä.n. voi olla ongelma mun kanssa. Ei voi olla.
Sitten nää uhittelee mulle ilman että tiedän yhtään että mistä edes voisi olal kyse. Ne vain raivona lisää kierroksia, muttei mulla VIELÄKÄÄN ole käsitys siitä että mistä tässä edes on kyse.
No, jollain* selkeästi on joku ongelma ja meikä sitten kiipii ylemmäs ja ylemmän kysymään että niin v*ttu OLIKO JOKU ONGELMA? Kukaan ei toistaiseksi ole vastannut mitään, joten meikä jatkaa kapuamista ja "ovien" kopuutelua. Niin että OLIKO JOLLAIN JOTAIN ASIAA?
Kukaan ei vastaa, mutta mun postipaketteja vandalisoidaan ja kun en sitä hae (maksoin kotiinkuljetuksen), niin mun sim-kortti kuoli se sama päivä, kun tuli viimeinen noutomuistutus. Ok?
Oliko TOI nyt sitten taas joku ihme uhkaus ja muistutus, ja mistä??? Missään vaiheessa missään ei ole ollut mitään. Joku h*mo kävi mun läppärin varastamassa 15.06.2021 ja siitä tein rikosilmoituksen. Ei varmaan ois kannattanut sitä varastaa, jos ei halua että teen sen? häh? Että se järjenkäyttö on sallittua.
Onko niitä ongelma pakko hakemalla hakea?
No, meikä kipuua ja koputtelee oviin. Onko siellä ketään? Mä vain sanon että mun on TOSI vaikea uskoa että kenelläkään jengipomolla voisi ikinä olla ongelma tädin kanssa, joka käy vain ruokakaupassa....Kun tätä nyt on jatkunut jo vuosia, niin siinä näkee sitä variaatiota. Siellä on ilmiselvästi laitettua ihmisiä asialle ja ilmeisesti on jopa rikollismaailman POINTTI se ettei näille ääli*ille sitten kerrota edes että mistä on kyse. Se - sanansaattaja - ei tiedä yhtään mistä on kyse ja minä nyt vielä VÄHEMMÄN! Sanansaattaja nyt tietää edes sen että kuka/mikä hänet lähetti, mulla ei ole edes sitä tietoa. Siellä välikäsi sitten vain loputtomasti LUULEE että hommaa ei vain ole vielä viety maaliin, vaikka kohdekin oli ihan väärä.
Sitten on näitä random tapauksia joissa on korvanappi tai muu viive ja sitten toinen muuttuu TÄYSIN sen jälkeen. Alku oli täydellinen ja normaali, kuten nyt ihmiset on, sitten ne PALAA muuttuneen ja se siitä muutoksesta mä saan täydellistä 100% dataa siitä että mitä te LUULETTE. Esim. mun nimi on vaihtunut tässä välissä. Ok, no minut on selkeästi siis laitettu sinne tuolla nimellä. Ok.
No, te tulette takaisin muuttuneena ja se kertoo siis mulle TÄYDELLISTÄ dataa teistä. Te ette silti vieläkään tiedä minusta yhtään mitään. Mä vain sanon että teillä on siellä väärät tiedot ja kun sattumoisesta syystä tiedän oman elämäni, niin tiedän niitä virheitä olevan siellä PALJON vuosikymmenien ajan eli
...voisitteko korjata ne ITSE sinne laittamanne virheet ja lopettaa vaivaamasta minua niillä? ok? Teidän data on siellä väärin. ja jos nyt pälli tajuaa yhtään että rikollisia on PALJON - itseasiassa tositosi paljon - niin tajua että kun... sä menet sinne itsekin niitä muuttelemaan, niin tajua... että siellä kävi jo edellisetkin niitä vekslaamassa.
Tajua... että te olette ne datat sieltä sotkeneet ihan päinh*lvettiä ja kun ei pidä enää lainkaan paikkaansa, niin teidän niistä johtuvat ongelmat ei koskaan tule poistumaan sillä että te uhkailelle MINUA. - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
...Kun tätä nyt on jatkunut jo vuosia, niin siinä näkee sitä variaatiota. Siellä on ilmiselvästi laitettua ihmisiä asialle ja ilmeisesti on jopa rikollismaailman POINTTI se ettei näille ääli*ille sitten kerrota edes että mistä on kyse. Se - sanansaattaja - ei tiedä yhtään mistä on kyse ja minä nyt vielä VÄHEMMÄN! Sanansaattaja nyt tietää edes sen että kuka/mikä hänet lähetti, mulla ei ole edes sitä tietoa. Siellä välikäsi sitten vain loputtomasti LUULEE että hommaa ei vain ole vielä viety maaliin, vaikka kohdekin oli ihan väärä.
Sitten on näitä random tapauksia joissa on korvanappi tai muu viive ja sitten toinen muuttuu TÄYSIN sen jälkeen. Alku oli täydellinen ja normaali, kuten nyt ihmiset on, sitten ne PALAA muuttuneen ja se siitä muutoksesta mä saan täydellistä 100% dataa siitä että mitä te LUULETTE. Esim. mun nimi on vaihtunut tässä välissä. Ok, no minut on selkeästi siis laitettu sinne tuolla nimellä. Ok.
No, te tulette takaisin muuttuneena ja se kertoo siis mulle TÄYDELLISTÄ dataa teistä. Te ette silti vieläkään tiedä minusta yhtään mitään. Mä vain sanon että teillä on siellä väärät tiedot ja kun sattumoisesta syystä tiedän oman elämäni, niin tiedän niitä virheitä olevan siellä PALJON vuosikymmenien ajan eli
...voisitteko korjata ne ITSE sinne laittamanne virheet ja lopettaa vaivaamasta minua niillä? ok? Teidän data on siellä väärin. ja jos nyt pälli tajuaa yhtään että rikollisia on PALJON - itseasiassa tositosi paljon - niin tajua että kun... sä menet sinne itsekin niitä muuttelemaan, niin tajua... että siellä kävi jo edellisetkin niitä vekslaamassa.
Tajua... että te olette ne datat sieltä sotkeneet ihan päinh*lvettiä ja kun ei pidä enää lainkaan paikkaansa, niin teidän niistä johtuvat ongelmat ei koskaan tule poistumaan sillä että te uhkailelle MINUA....Ja taas ja taas mä nyt muistutan esim. siitä kun olin 13-vuotias:
...Olin 13-vuotias*, kun lääkäri on kirjoittanut:
"Mielestäni ***:n oireilu tuntuu psyykkisperäiseltä."
"Kouluterveydenhoitajan seuranta ilmeisesti tärkeä, siellä käy mielellään. Myös koulupsykologi voisi tavata ***:n, perhe ei tosin tällaiselle tunnu kokevan tarvetta tässä vaiheessa."
Minä tästä sain tietää vasta aikuisena ollessani kriisi- ja traumaterapiassa käsittelemässä lapsuustraumojani. Mun vanhemmat on sotkeneet aivan kaikki mun datat ja mä olen nyt tässä jo 40 vuotias eli yrittäkää nyt herraisä päätellä kuinka PALJON ne on siellä väärin ja lopettakaa idi**tit minulle siitä kiukuttelemasta!
- Anonyymi00011
"Posti ei kulje"
Kun mä luin tän ekaa kertaa, niin mietin sitä ettei täällä saa postipakettejaan ja ne AINA siirretään ihan naamakertoimen mukaan minne milloinkin eikä koskaan sen asiakkaan päättämän mukaan. Tää on oikeasti juttu, mutta kun todellakin vuoden lopusta 2022 asti olen ollut vain kotiinkuljetusten varassa, niin en osaa sanoa miten teillä muilla siellä menee :)
Mulla silti AINA kaikki paketit siirrettiin. Mun paketteja ei ikinä laitettu automaattiin, vaikka kaikki oli jopa suunniteltu tiptop. Aina PAKOTETTIIN haettavaksi ja sitten seisotettiin tiskillä eikä suostuttu pakettia antaa jne. Sitten kun tuli vähän "hässäkkää", niin sen jälkeen, kun aina ennen oli paketit laitettu haettavaksi Supermarketin Postipisteeltä, niin siitä lähtien ne AINA laitettiin haettavaksi S-marketista eli siis sen kyljessä olevasti Kioskista. Loppuaikana ei kertaakaan paketit enää menneet muualle kuin K-kioskiin. Asiakas ei täällä saa päättää, vaikka väitetään. Kyllä nää h*orat laittaa ne ihan kuule NAAMAKERTOIMEN mukaan sinne minne HEILLE kivemmalta tuntuu ja todellakin tarkoituksella SIJOITTAA ne kohtiin heidän omien simputustensa mukaan.
No, mutta tuli tänään/eilen siis kirje "tärkeää" sanoo, mutta turhaa p*skaahan toikin oli eli ilmoitus ettei postia enää jaeta joka päivä, minkä nyt on kaikki varmasti jo huomanneet tähänkin mennessä! LOL
Eli sitä vaan siis että v*ttuako ne lappusiaan laittaa, kun ei ne yhtään ole tähänkään mennessä pitäneet paikkaansa.
Koska lie se oli, kun lopetettiin jakamasta TIISTAISIN. Ok? No, kun ei kerran jaeta, niin en aina silloin käynyt postilaatikollakaan, koska miksi ihmeessä olisin.
Sitten tässä alkoi käydä niin että parikin kertaa mulla jäi huomaamatta tärkeä posti, kun se oli ...ällistyttävää kyllä... kaiken järjen mukaan tullut tiistaina! Näitä tapahtui siis pari kertaa ja mä niitä ihmettelin mysteerinä ja tarkistelin kaikkia hakemisaikoja että onko se nyt muka kerennyt vielä-tai-vasta tulla.
Sitten... mulla alkoi tää valjeta hissukeen. Ne jakaa AINA maanantain postin vasta tiistaina. En tiedä muuttiko ne sitä rytmiä, kun tiistaisin ei siis pitänyt jakaa, mutta ei mulle maanantaisin tule edes postia. Kaikki tärkeät tulee aina yhdessä nipussa tiistaisin.
Siksi... muo naurattaa toi uusin lappunen. Seli seli. - Anonyymi00016
Pysykää kuitenkin siellä omalla paikkakunnalla. Muulla on nähty että ei tule hyvää jälkeä jos lähtöpaikka on Orimattila.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151468Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691419- 1311163
- 77863
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52755