Päädyin nyt tällä kertaa tällaisen kyssärin esittämään ja olisi kiinnostusta tietää siis miten teillä, kun meillä näin.
Pupen kanssa puksuteltii hua hinissä
4
168
Vastaukset
- Anonyymi00001
Meillä kolmella on se ero että Puppe on poju ja Pupella nokkapyörä keulii, me olemme yli 60v. ja.....
Aimo ja Puppe seisoi kerran peräkkäin, jonottaen uima hallin vessaan. Aimo oli edellä ja pikku viisari näytti kuutta. Pupella iso viisari osoitti ysiä. Katsoin kelloa ja se oli varttia vaille yhdeksän ja vain Aimon sisäinen kello oli pielessä ja Pupella terhakkaasti oikeassa.
Pojat meni sitten yhdessä vessan ja kun he tuli vartin päästä takaisin, Pupenkin viisari näytti kuutta kohti ja Aimo käveli kuin pingviini... Meinasin tulla hulluksi mutta mulla ei ollut mitään todisteita siitä mitä siellä vessassa tapahtui...- Anonyymi00002
SenssuChlangMai kirjoitti:
Aimo ja Puppe seisoi kerran peräkkäin, jonottaen uima hallin vessaan. Aimo oli edellä ja pikku viisari näytti kuutta. Pupella iso viisari osoitti ysiä. Katsoin kelloa ja se oli varttia vaille yhdeksän ja vain Aimon sisäinen kello oli pielessä ja Pupella terhakkaasti oikeassa.
Pojat meni sitten yhdessä vessan ja kun he tuli vartin päästä takaisin, Pupenkin viisari näytti kuutta kohti ja Aimo käveli kuin pingviini... Meinasin tulla hulluksi mutta mulla ei ollut mitään todisteita siitä mitä siellä vessassa tapahtui...Mitkä ihmeen viisarit... vihjaatko jotta olen vähän tyhmä tippainssiksi, okkei, monen danin majuri lentokapteeni, okkei...?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mitkä ihmeen viisarit... vihjaatko jotta olen vähän tyhmä tippainssiksi, okkei, monen danin majuri lentokapteeni, okkei...?
Kato tosta https://www.youtube.com/watch?v=6ua8mvvwYro
>§<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.2753888Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188733486Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös1452496- 562276
- 1541892
- 341697
Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä
The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v301268- 331255
- 481159
- 231146