Paljonko Toyotan kehumisesta Suomi24:ssa maksetaan?

Anonyymi-ap

Saako alennusta vanhan Corollan huollosta, Alennusta varaosista vai mitä?

45

523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei omapoika mitään rahaa saa mistään muualta kuin Kelasta, mutta yksinäinen laitoshoidokki tarvitsee tarvitsee myös huomiota ja Suolesta hän sitä saa kehumalla Toyotaa ja haukkumalla parempia merkkejä.

• Anonyymi00033

Yyber

• Anonyymi00002

Kamppanja.
      Kun maksat
      kehuvat vaikka eilistä sanomalehteä.

• Anonyymi00003

Saa ladata ilmaisen Toyota Way asiakaslehden

• Anonyymi00004

Toyota Finlandilla on omat kuukausipalkkaiset trollinsa. Ei niitten tunnistaminen tälläkään palstalla ole mitään rakettitiedettä.

• Anonyymi00005

Minä ainakin teen kaikkeni haukkuakseni tojolooraa mutta ei se tunnu auttavan, tammikuussaki tohjo oli 300 autoa edellä Volkswagenia.

• Anonyymi00006

Ei se Skodan mollaaminenkaan tuota tulosta ...VAG konsernin autot ylivoimaisesti eniten myytyjä vuodesta toiseen..

• Anonyymi00008

Toyota konsernin myynti Suomessa sukeltaa ja Nipponin johtaja on hyvin hyvin vihainen.

• Anonyymi00009

Hyvin on omapojat tehneet työnsä kun Toyota on niin kaukana edellä volksvaaggeneita.

• Anonyymi00011

Hihhii

• Anonyymi00012
    • Anonyymi00013

Olen muuten ihmetellyt jo kauan samaa , kuten mitä väliä esim, on niillä tiedoilla mikä merkki on ostetuin tai myydyin jne tilastojen kertominen.

Kun ne ihan perusasiat kokemuksista kertoo aina eniten kun on monimerkkiautopajassa töissä voi aina välillä naureskella näitä yltiöpäisiä kehuja mitä toyotien omistajat jakavat ja jaksavat.

Naurettavaakin kun ihan jokainen autoista ymmärtävä tietää kuin toyotissa on uhot maali ja kovin ruostuvia ovat huoltoon tulee tämän tämän bensalta haisevia toyotia joissa bensiinin täyttöputki on ruostunut puhki, hylättyjäkin syystä katsastuksissa mutta jossa pikkupaikkakunnilla katsastetuiila 20 vuotta vanhoilla toyotilla ajetaan vaikkei esim, kotelorakenteet helmat ovat aivat pehmeitä vaikka auto näyttää päältä hyvältä.

Kun on monen merkkistä ollut toyotiakin ja fordeja, nissan , volkkareita, audeja, saabeja,volvoja, mutta edelleen ajelen 4motoin tdi dsg volkkarilla....

• Anonyymi00014

Luulen että VAG haukkumisesta maksetaan.

• Anonyymi00015

Se on kova pala saksalais merkin omistajille, kun Toyota on vaan niin kestävä ja luotettava auto, eikä Toyotan haukkuminen muuta sitä tosiasiaa. Eikä kaikenmaailman vertailut ja testit muuta sitä tosiasiaa, että Toyota myy edelleen vuodesta toiseen eniten autoja, niin meillä, kuin muualla maailmassakin. Jos Toyota olisi huono, niin ei niitä kukaan ostaisi!

• Anonyymi00016

Jos vain toteaa luotettavan median julki tuomat törkeäksi tuomitut huijaukset konsernista niin onko se haukkumista?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Jos vain toteaa luotettavan median julki tuomat törkeäksi tuomitut huijaukset konsernista niin onko se haukkumista?

Jos Toyotaa moititaan huijaamisesta, niin voisi mainita samalla, ettei muutkaan merkit ole puhtaita pulmusia.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Jos Toyotaa moititaan huijaamisesta, niin voisi mainita samalla, ettei muutkaan merkit ole puhtaita pulmusia.

Voiko jokainen tehdä rikoksia sanomalla, että jotkut muutkin tekevät?

• Anonyymi00019

Toyotan johto sentään ymmärtää pyytää anteeksi tekemiään rikoksia. Tyypillinen tojotafani netissä kieltää kaiken. Aivan niinkuin se netissä totuuden kieltäminen jotenkin muuttaisi mitään. Kaikki tietävät Toyotan tekemät rikokset. Aivan samoin kuin VW tekemät rikokset.

Netti-idiootit yrittävät kumota totuuden valehtelemalla. Osa näistä pitää typeryyksien keksimistä jotenkin hauskana. Pelkkää typeryyttä se silti on,

https://apnews.com/article/toyota-certification-cheating-japan-automakers-scandal-26585a96df2a32f7d67a4011a0a98772

• Anonyymi00020

Kommarit kehuu skoodaa nykyään, ainoa itäauto mitä saa Suomesta.

• Anonyymi00027

Kommari ei nyky Skodaa kehu eikä se ole ollut kommareiden mielestä hyvä ja kuten varmaan tiedät kun itä autoja nyt jaksoit moittia että Neuvostoliiton kommunistinen puolue eli Kreml kielsi jo 1986 että Skoda ei saa julkaista uutta etuvetoista Skodaa koska suuri ja mahtava Lada tekee markkinoille Samaran.
        Joten se siitä kommunismistä.

• Anonyymi00021

Minä sain pussin makarylliä
      - Pasi V.ihreä-

• Anonyymi00022

Tilaukseen.

• Anonyymi00023

Joku eläkeläinen tojokääkkä pitäänkunnia-asianaan nostaa itse laatimansa toyotan kehumisketjut keulille. Siinä jää yöunet kokonaan saamatta kun toyotan kunniaa pitää puolustaa. Ja siksi muuten mielenliinnoton merkki on aina ensimmäisenä vastassa kun palstan avaa. Minulla on tötö palstaa lukiessa kehittynyt suoranainen toyota-inho ja olen nyt osannut kiinittää huomiota siihen miten usein juuri toyotan ratista löytyy puolisokea kääkkä ja miten usein juuri toyotat mokailevat liikenteessä.

• Anonyymi00024

Miinus 20 ,%

• Anonyymi00025

Rav4 tilattu

• Anonyymi00026

Oon kanssa miettinyt että kehunko tuota 2012 mallin Corollan kun sellaisen omistan, se on ollut ennen minua eräällä vaarilla joka kyllä huolesi sitä vuosittain vaikka ajoi vaan muutaman tuhannen jos sitä, kyllä toimii hyvin kaikki mutta se ei nyt mikään silmän ilo ole eikä hyvä ajettava.
      Sillä mennään mutta en silti joka vuosi huoltoon vie, ehkä lisään öljyä.

• Anonyymi00028

Minä ainakin kehun Skodaa kyseisellä palstalla mutta kukaan ei usko. Alle kolme litraa riittää öljynvaihdon vlillä joten mielestäni aihetta on.
        Naapurin lapset heittelevät lumipalloja ja puhuvat harmaasta harmista, siinä ei ole kehumista yhtään. Öljynsekaisia lumipalloja keräävät Skodan jäljiltä ja nauravat.

• Anonyymi00029

Toyota kehuu itse itsensä.

• Anonyymi00030

Jees, olen saanut jo vuosia alennusta huolloista ja varaosista, en tosin kovin paljoa mutta kuitenkin huomattavasti.

• Anonyymi00031

Joku alemmuuskompleksi Toyotassa tulee kaupan päälle, sen verran fanaattista itsetehostusta toyotistit täällä harrastaa.

• Anonyymi00032

Sain kopeekan kun kehuin shkoodaa

• Anonyymi00034

Thai

• Anonyymi00035

Ilmaiset limut saan Kaivokselassa ja kun mollaan Skodaa saan vielä keksitkin kaupan päälle. Palkkaa en saa koska olen vasta 12 vuotias tuleva Toyotisti

• Anonyymi00036

Autojen pito tulee kalliiksi, jos on paljon ajoa. Riippumatta merkeistä.

• Anonyymi00037

Ei tarvi maksaa, sillä Tojo vaan on hyvä. Parempi ainakin kuin VW, Mazda tai Ford, puhumattakaan Fiatista, Bemarista tai Mesestä. Ihan vaan oman kokemuksen mukaan.

• Anonyymi00038

2 euroa

• Anonyymi00039

Se yrittää tienata rahat hoitopaikkaan

• Anonyymi00040

Hoitosuhde

• Anonyymi00041

Saa piikkiin

• Anonyymi00042

Nosturin

• Anonyymi00043

J rajoja

• Anonyymi00044

Oi joi ongelmaa taas

• Anonyymi00045

Skodan kehuju ja saa ruplan

• Anonyymi00047

Kehuu kehuu skootaa, äiti pitää pohjaa ja lapset lykkää ja kukaan ei tykkää, loota skoota.

• Anonyymi00046

Totta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      32
      2088
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      46
      1705
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      112
      1469
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1216
    5. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      104
      1014
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      968
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      845
    8. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      31
      792
    9. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      52
      779
    10. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      100
      727
    Aihe