Saako alennusta vanhan Corollan huollosta, Alennusta varaosista vai mitä?
Paljonko Toyotan kehumisesta Suomi24:ssa maksetaan?
45
523
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei omapoika mitään rahaa saa mistään muualta kuin Kelasta, mutta yksinäinen laitoshoidokki tarvitsee tarvitsee myös huomiota ja Suolesta hän sitä saa kehumalla Toyotaa ja haukkumalla parempia merkkejä.
- Anonyymi00033
Yyber
- Anonyymi00002
Kamppanja.
Kun maksat
kehuvat vaikka eilistä sanomalehteä. - Anonyymi00003
Saa ladata ilmaisen Toyota Way asiakaslehden
- Anonyymi00004
Toyota Finlandilla on omat kuukausipalkkaiset trollinsa. Ei niitten tunnistaminen tälläkään palstalla ole mitään rakettitiedettä.
- Anonyymi00005
Minä ainakin teen kaikkeni haukkuakseni tojolooraa mutta ei se tunnu auttavan, tammikuussaki tohjo oli 300 autoa edellä Volkswagenia.
- Anonyymi00006
Ei se Skodan mollaaminenkaan tuota tulosta ...VAG konsernin autot ylivoimaisesti eniten myytyjä vuodesta toiseen..
- Anonyymi00008
Toyota konsernin myynti Suomessa sukeltaa ja Nipponin johtaja on hyvin hyvin vihainen.
- Anonyymi00009
Hyvin on omapojat tehneet työnsä kun Toyota on niin kaukana edellä volksvaaggeneita.
- Anonyymi00011
Hihhii
- Anonyymi00012
Varaosia ei juurikaan tarvita Toyotiin.
Toyota kestää kaikkein parhaiten kovaa käyttöä.
https://www.kaleva.fi/yksi-automerkki-kestaa-varmimmin-kovaa-kayttoa-kat/1647683 - Anonyymi00013
Olen muuten ihmetellyt jo kauan samaa , kuten mitä väliä esim, on niillä tiedoilla mikä merkki on ostetuin tai myydyin jne tilastojen kertominen.
Kun ne ihan perusasiat kokemuksista kertoo aina eniten kun on monimerkkiautopajassa töissä voi aina välillä naureskella näitä yltiöpäisiä kehuja mitä toyotien omistajat jakavat ja jaksavat.
Naurettavaakin kun ihan jokainen autoista ymmärtävä tietää kuin toyotissa on uhot maali ja kovin ruostuvia ovat huoltoon tulee tämän tämän bensalta haisevia toyotia joissa bensiinin täyttöputki on ruostunut puhki, hylättyjäkin syystä katsastuksissa mutta jossa pikkupaikkakunnilla katsastetuiila 20 vuotta vanhoilla toyotilla ajetaan vaikkei esim, kotelorakenteet helmat ovat aivat pehmeitä vaikka auto näyttää päältä hyvältä.
Kun on monen merkkistä ollut toyotiakin ja fordeja, nissan , volkkareita, audeja, saabeja,volvoja, mutta edelleen ajelen 4motoin tdi dsg volkkarilla.... - Anonyymi00014
Luulen että VAG haukkumisesta maksetaan.
- Anonyymi00015
Se on kova pala saksalais merkin omistajille, kun Toyota on vaan niin kestävä ja luotettava auto, eikä Toyotan haukkuminen muuta sitä tosiasiaa. Eikä kaikenmaailman vertailut ja testit muuta sitä tosiasiaa, että Toyota myy edelleen vuodesta toiseen eniten autoja, niin meillä, kuin muualla maailmassakin. Jos Toyota olisi huono, niin ei niitä kukaan ostaisi!
- Anonyymi00016
Jos vain toteaa luotettavan median julki tuomat törkeäksi tuomitut huijaukset konsernista niin onko se haukkumista?
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Jos vain toteaa luotettavan median julki tuomat törkeäksi tuomitut huijaukset konsernista niin onko se haukkumista?
Jos Toyotaa moititaan huijaamisesta, niin voisi mainita samalla, ettei muutkaan merkit ole puhtaita pulmusia.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jos Toyotaa moititaan huijaamisesta, niin voisi mainita samalla, ettei muutkaan merkit ole puhtaita pulmusia.
Voiko jokainen tehdä rikoksia sanomalla, että jotkut muutkin tekevät?
- Anonyymi00019
Toyotan johto sentään ymmärtää pyytää anteeksi tekemiään rikoksia. Tyypillinen tojotafani netissä kieltää kaiken. Aivan niinkuin se netissä totuuden kieltäminen jotenkin muuttaisi mitään. Kaikki tietävät Toyotan tekemät rikokset. Aivan samoin kuin VW tekemät rikokset.
Netti-idiootit yrittävät kumota totuuden valehtelemalla. Osa näistä pitää typeryyksien keksimistä jotenkin hauskana. Pelkkää typeryyttä se silti on,
https://apnews.com/article/toyota-certification-cheating-japan-automakers-scandal-26585a96df2a32f7d67a4011a0a98772 - Anonyymi00020
Kommarit kehuu skoodaa nykyään, ainoa itäauto mitä saa Suomesta.
- Anonyymi00027
Kommari ei nyky Skodaa kehu eikä se ole ollut kommareiden mielestä hyvä ja kuten varmaan tiedät kun itä autoja nyt jaksoit moittia että Neuvostoliiton kommunistinen puolue eli Kreml kielsi jo 1986 että Skoda ei saa julkaista uutta etuvetoista Skodaa koska suuri ja mahtava Lada tekee markkinoille Samaran.
Joten se siitä kommunismistä.
- Anonyymi00021
Minä sain pussin makarylliä
- Pasi V.ihreä- - Anonyymi00022
Tilaukseen.
- Anonyymi00023
Joku eläkeläinen tojokääkkä pitäänkunnia-asianaan nostaa itse laatimansa toyotan kehumisketjut keulille. Siinä jää yöunet kokonaan saamatta kun toyotan kunniaa pitää puolustaa. Ja siksi muuten mielenliinnoton merkki on aina ensimmäisenä vastassa kun palstan avaa. Minulla on tötö palstaa lukiessa kehittynyt suoranainen toyota-inho ja olen nyt osannut kiinittää huomiota siihen miten usein juuri toyotan ratista löytyy puolisokea kääkkä ja miten usein juuri toyotat mokailevat liikenteessä.
- Anonyymi00024
Miinus 20 ,%
- Anonyymi00025
Rav4 tilattu
- Anonyymi00026
Oon kanssa miettinyt että kehunko tuota 2012 mallin Corollan kun sellaisen omistan, se on ollut ennen minua eräällä vaarilla joka kyllä huolesi sitä vuosittain vaikka ajoi vaan muutaman tuhannen jos sitä, kyllä toimii hyvin kaikki mutta se ei nyt mikään silmän ilo ole eikä hyvä ajettava.
Sillä mennään mutta en silti joka vuosi huoltoon vie, ehkä lisään öljyä.- Anonyymi00028
Minä ainakin kehun Skodaa kyseisellä palstalla mutta kukaan ei usko. Alle kolme litraa riittää öljynvaihdon vlillä joten mielestäni aihetta on.
Naapurin lapset heittelevät lumipalloja ja puhuvat harmaasta harmista, siinä ei ole kehumista yhtään. Öljynsekaisia lumipalloja keräävät Skodan jäljiltä ja nauravat.
- Anonyymi00029
Toyota kehuu itse itsensä.
- Anonyymi00030
Jees, olen saanut jo vuosia alennusta huolloista ja varaosista, en tosin kovin paljoa mutta kuitenkin huomattavasti.
- Anonyymi00031
Joku alemmuuskompleksi Toyotassa tulee kaupan päälle, sen verran fanaattista itsetehostusta toyotistit täällä harrastaa.
- Anonyymi00032
Sain kopeekan kun kehuin shkoodaa
- Anonyymi00034
Thai
- Anonyymi00035
Ilmaiset limut saan Kaivokselassa ja kun mollaan Skodaa saan vielä keksitkin kaupan päälle. Palkkaa en saa koska olen vasta 12 vuotias tuleva Toyotisti
- Anonyymi00036
Autojen pito tulee kalliiksi, jos on paljon ajoa. Riippumatta merkeistä.
- Anonyymi00037
Ei tarvi maksaa, sillä Tojo vaan on hyvä. Parempi ainakin kuin VW, Mazda tai Ford, puhumattakaan Fiatista, Bemarista tai Mesestä. Ihan vaan oman kokemuksen mukaan.
- Anonyymi00038
2 euroa
- Anonyymi00039
Se yrittää tienata rahat hoitopaikkaan
- Anonyymi00040
Hoitosuhde
- Anonyymi00041
Saa piikkiin
- Anonyymi00042
Nosturin
- Anonyymi00043
J rajoja
- Anonyymi00044
Oi joi ongelmaa taas
- Anonyymi00045
Skodan kehuju ja saa ruplan
- Anonyymi00047
Kehuu kehuu skootaa, äiti pitää pohjaa ja lapset lykkää ja kukaan ei tykkää, loota skoota.
- Anonyymi00046
Totta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322088Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461705Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121469Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041216Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041014Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76968- 59845
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,31792Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52779Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd100727