IS Extra: "Työtön Ina aikoo jäädä ”eläkkeelle” 35-vuotiaana – rahaa tulee tekemättä mitään!"
Tuollainen ilmiö alkaa olla nuorilla jo arkipäivää. Osa niistä uskoo että jos seuraava hallitus on sosialistinen, niin helppo elämä vaan lisääntyy toisten kustannuksella.
Helppo elämä
30
288
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vain Rannilan pelti käy katteeks, hihihi.
- Anonyymi00002
Ei saa toisetkaan.
- Anonyymi00003
Iltalehti: " Myös tukia saavat kantasuomalaiset tulisi laittaa töihin, ehdottaa kokoomusnuoret"
Ehdottomasti samaa mieltä!- Anonyymi00004
No kokkarinuorissahan on keulilla maahantuontimatu. Tupamäki on matkamuisto, joka ei ymmärrä mihin on tullut. Jutut on sen mukaisia.
- Anonyymi00006
Jäin eläkkeelle jo alle 30 vuotiaana. Ei tarvitse polttaa kukkaa ja kasvattaa tukkaa.
- Anonyymi00007
Jyväskylässä pillerikauppa rehottaa tavalliset työssäkäyvät tyypit ostavat opiskelijoilta bentsoja jotta saavat menoihinsa rahaa..
Ja toisinpäin lääkäri määrää bentosoja ja nuoriso myy jotta saavat rahaa.
Höpöheinää kasvatetaan se on erittäin tuottoisaa bisnestä ei mitään järkeä mennä töihin kun samalla saa kelan tukia ja myy kukkaa.. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jyväskylässä pillerikauppa rehottaa tavalliset työssäkäyvät tyypit ostavat opiskelijoilta bentsoja jotta saavat menoihinsa rahaa..
Ja toisinpäin lääkäri määrää bentosoja ja nuoriso myy jotta saavat rahaa.
Höpöheinää kasvatetaan se on erittäin tuottoisaa bisnestä ei mitään järkeä mennä töihin kun samalla saa kelan tukia ja myy kukkaa..Ei bentsoja enää saa lääkäreiltä. Niistä pyritään eroon niiden haittojen vuoksi. Aiheuttavat riippuvuutta, vaikeaa päästä eroon.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei bentsoja enää saa lääkäreiltä. Niistä pyritään eroon niiden haittojen vuoksi. Aiheuttavat riippuvuutta, vaikeaa päästä eroon.
Bentsoja saa kun on niin pahasti MT...ongelmia jottei hengissä muuten pysy..
Minäkin parikymmentä vuotta popsinu rauhottavia ja adhd nappeja ja säännöllisesti seuloissa ja lanttumaakarilla käyn niin reseptiä pukkaa ei muuta kuin pillerikaupoille - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Bentsoja saa kun on niin pahasti MT...ongelmia jottei hengissä muuten pysy..
Minäkin parikymmentä vuotta popsinu rauhottavia ja adhd nappeja ja säännöllisesti seuloissa ja lanttumaakarilla käyn niin reseptiä pukkaa ei muuta kuin pillerikaupoilleVoihan sitä anonyymipalstoilla kehitellä vaikka minkälaisia tarinoita. Etenkin jos on jo pohjimmiltaan niin tyhmä että kuvittelee jonkun uskovan niitä. Lasten tarinoita.
- Anonyymi00011
Juu, sulaa hulluutta se on vanhaksi kurttunaamaksi asti töitä vääntää
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Järkyttävä häpeä jos ei tapa itseään työnteolla. Mitä eläkelaitoksetkin semmoisesta sanoo!!!
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Aivan, sitten kun on 65 v niin vaivoja jo niin paljon ettei kykene mitään harrastamaan, minä päätin lopettaa työt vähän yli kolmekymppisenä. Työtä tein 7 vuotta ja siten näin ettei minun kannata rehkiä tukka märkänä.
Siitä saakka olen kyennyt välttelemään työtä. Milloin olen alkoholisti ja milloin mt-potilas, oon joutunut työhaastatteluihin ja niihin panostin kaiken näyttelijätaitoni 🤣
Lähes nauroivat ulos varsinkin suurista yrityksistä, pienempien yritysten työhaastattelijat sanoi että kiitos kun kävit me otetaan sitten yhteyttä jos siihen tulokseen päädytään🤣 - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Aivan, sitten kun on 65 v niin vaivoja jo niin paljon ettei kykene mitään harrastamaan, minä päätin lopettaa työt vähän yli kolmekymppisenä. Työtä tein 7 vuotta ja siten näin ettei minun kannata rehkiä tukka märkänä.
Siitä saakka olen kyennyt välttelemään työtä. Milloin olen alkoholisti ja milloin mt-potilas, oon joutunut työhaastatteluihin ja niihin panostin kaiken näyttelijätaitoni 🤣
Lähes nauroivat ulos varsinkin suurista yrityksistä, pienempien yritysten työhaastattelijat sanoi että kiitos kun kävit me otetaan sitten yhteyttä jos siihen tulokseen päädytään🤣...lisäys vielä että selvinpäin ei kannata työhaastatteluun mennä.
- Anonyymi00012
Voihan sitä toki valehdella tekevänsä vaikka mitä mielikuvituksellista.
- Anonyymi00016
Jos valtio maksaa toimeentulotukea ja sillä pärjää niin miksi lähteä töihin? Hullu on se joka töihin änkeää omasta tahdostaan.
- Anonyymi00024
Perustoimeentulotuki on yhdelle max, 570€/kk josta jää erinäisten omavastuu osuuksien,vuokra,vesilasku jne.. jälkeen n,350€/kk käyttörahaa ruokaan jne.. siitä vaan "nauttimaan". Eriasia sitten monilapsisilla mamuperheillä, joilla voi tuet olla 4000€/kk
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Perustoimeentulotuki on yhdelle max, 570€/kk josta jää erinäisten omavastuu osuuksien,vuokra,vesilasku jne.. jälkeen n,350€/kk käyttörahaa ruokaan jne.. siitä vaan "nauttimaan". Eriasia sitten monilapsisilla mamuperheillä, joilla voi tuet olla 4000€/kk
Lue edellinen.....
- Anonyymi00020
Vanha sanonta pitää paikkansa, hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.
- Anonyymi00021
Kyllä olen.pääasyt helpolla. Olen kyllä tehnyt hieman pimeää työtä niin että olen voinut ostaa moottoriveneen ja vanhan asuntoauton ja nyt remontoin vanhaa perumäni kesämökkiä, teen perusteellisen rempan. Eli rahaa saa muutenkin kun raatamalla töissä viitenä päivä kahdeksan tuntia.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kyllä olen.pääasyt helpolla. Olen kyllä tehnyt hieman pimeää työtä niin että olen voinut ostaa moottoriveneen ja vanhan asuntoauton ja nyt remontoin vanhaa perumäni kesämökkiä, teen perusteellisen rempan. Eli rahaa saa muutenkin kun raatamalla töissä viitenä päivä kahdeksan tuntia.
Duunariresulta vaikutatkin runsaista kirjoitusvirheistä päätellen. Tosin juttusihan on täysin mielikuvitusta. Jotkut saavat itsetunnolleen kohennusta kirjoitellessaan anonyymipalstalla mitä sattuu.
Minäkin olen seilannut rahtilaivan kapteenina kaikki maailman meret useaan kertaan, vaikka olen vasta 30-vuotias! - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Duunariresulta vaikutatkin runsaista kirjoitusvirheistä päätellen. Tosin juttusihan on täysin mielikuvitusta. Jotkut saavat itsetunnolleen kohennusta kirjoitellessaan anonyymipalstalla mitä sattuu.
Minäkin olen seilannut rahtilaivan kapteenina kaikki maailman meret useaan kertaan, vaikka olen vasta 30-vuotias!Olen kulkenut maapallon mukana monta kertaa auringon ympäri.
- Anonyymi00028
Taas osuin kohti ja kovaa!
- Anonyymi00027
Vasemmisto Sdp,Keskusta, Vih, Vas, Rkp tuhoaa. lopullisesti suomen talouden, työmarkkinat pilataan avaamalla rahat maahanmuutto busineksille.
- Anonyymi00029
Sitä kokoomus, persut, rkp ja kristilliset tekee parasta aikaa.
- Anonyymi00030
Sitä kokoomus, persut, rkp ja kristilliset tekee, parasta Suomelle!
- Anonyymi00031
Johan vitsin murjaisit persu!
- Anonyymi00032
Suomi suomalaisille jälleen! Sen tekee vain Perussuomalaiset.
Nykyinen hallitus ja ehkä jotkut muutkin hallitukset, mutta varsinkin nykyinen ovat vieneet uskoa ihmisiltä ja varsinkin nuorilta. Miksi tämä maa on mennyt sellaiseksi, että työtä ja toimeentuloa ei ole tasapuolisemmin, vaan siitä saa tapella ja miksi joillekin työtä on liikaa, niin että saattaa tulla burn out? Ihmisten pitäisi tulla toimeen, saada ruokaa, maksaa laskut, vuokra, saada vaatteita yms muuta tarpeellista, mutta hallitus vain kiristää nyörejä ja velkaannuttaa maata lisää. En ymmärrä.
- Anonyymi00034
Ukrainaan työnnetään kuitenkin miljardi tolkulla rahaa!
- Anonyymi00033
Tämä Iina aikoo vaurastua sijoittamisella, että voi eläköityä 35 vuotiaana palkkatyöstä. Hän EI siis ole jäämässä Kelan työkyvyttömyyseläkkeelle, kuten otsikosta voisi päätellä ja saadaan taas ihmiset uskomaan, "miten helppoa on elämä tuilla."
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1604215Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4163196Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142108Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141770Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51168- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691005Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24921- 54896
- 71869