Helppo elämä

Anonyymi-ap

IS Extra: "Työtön Ina aikoo jäädä ”eläkkeelle” 35-vuotiaana – rahaa tulee tekemättä mitään!"
Tuollainen ilmiö alkaa olla nuorilla jo arkipäivää. Osa niistä uskoo että jos seuraava hallitus on sosialistinen, niin helppo elämä vaan lisääntyy toisten kustannuksella.

30

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Vain Rannilan pelti käy katteeks, hihihi.

      • Anonyymi00002

        Ei saa toisetkaan.


    • Anonyymi00003

      Iltalehti: " Myös tukia saavat kantasuomalaiset tulisi laittaa töihin, ehdottaa kokoomusnuoret"
      Ehdottomasti samaa mieltä!

      • Anonyymi00004

        No kokkarinuorissahan on keulilla maahantuontimatu. Tupamäki on matkamuisto, joka ei ymmärrä mihin on tullut. Jutut on sen mukaisia.


    • Anonyymi00006

      Jäin eläkkeelle jo alle 30 vuotiaana. Ei tarvitse polttaa kukkaa ja kasvattaa tukkaa.

      • Anonyymi00007

        Jyväskylässä pillerikauppa rehottaa tavalliset työssäkäyvät tyypit ostavat opiskelijoilta bentsoja jotta saavat menoihinsa rahaa..
        Ja toisinpäin lääkäri määrää bentosoja ja nuoriso myy jotta saavat rahaa.
        Höpöheinää kasvatetaan se on erittäin tuottoisaa bisnestä ei mitään järkeä mennä töihin kun samalla saa kelan tukia ja myy kukkaa..


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Jyväskylässä pillerikauppa rehottaa tavalliset työssäkäyvät tyypit ostavat opiskelijoilta bentsoja jotta saavat menoihinsa rahaa..
        Ja toisinpäin lääkäri määrää bentosoja ja nuoriso myy jotta saavat rahaa.
        Höpöheinää kasvatetaan se on erittäin tuottoisaa bisnestä ei mitään järkeä mennä töihin kun samalla saa kelan tukia ja myy kukkaa..

        Ei bentsoja enää saa lääkäreiltä. Niistä pyritään eroon niiden haittojen vuoksi. Aiheuttavat riippuvuutta, vaikeaa päästä eroon.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Ei bentsoja enää saa lääkäreiltä. Niistä pyritään eroon niiden haittojen vuoksi. Aiheuttavat riippuvuutta, vaikeaa päästä eroon.

        Bentsoja saa kun on niin pahasti MT...ongelmia jottei hengissä muuten pysy..
        Minäkin parikymmentä vuotta popsinu rauhottavia ja adhd nappeja ja säännöllisesti seuloissa ja lanttumaakarilla käyn niin reseptiä pukkaa ei muuta kuin pillerikaupoille


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Bentsoja saa kun on niin pahasti MT...ongelmia jottei hengissä muuten pysy..
        Minäkin parikymmentä vuotta popsinu rauhottavia ja adhd nappeja ja säännöllisesti seuloissa ja lanttumaakarilla käyn niin reseptiä pukkaa ei muuta kuin pillerikaupoille

        Voihan sitä anonyymipalstoilla kehitellä vaikka minkälaisia tarinoita. Etenkin jos on jo pohjimmiltaan niin tyhmä että kuvittelee jonkun uskovan niitä. Lasten tarinoita.


      • Anonyymi00011

        Juu, sulaa hulluutta se on vanhaksi kurttunaamaksi asti töitä vääntää


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Juu, sulaa hulluutta se on vanhaksi kurttunaamaksi asti töitä vääntää

        Järkyttävä häpeä jos ei tapa itseään työnteolla. Mitä eläkelaitoksetkin semmoisesta sanoo!!!


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Juu, sulaa hulluutta se on vanhaksi kurttunaamaksi asti töitä vääntää

        Aivan, sitten kun on 65 v niin vaivoja jo niin paljon ettei kykene mitään harrastamaan, minä päätin lopettaa työt vähän yli kolmekymppisenä. Työtä tein 7 vuotta ja siten näin ettei minun kannata rehkiä tukka märkänä.
        Siitä saakka olen kyennyt välttelemään työtä. Milloin olen alkoholisti ja milloin mt-potilas, oon joutunut työhaastatteluihin ja niihin panostin kaiken näyttelijätaitoni 🤣
        Lähes nauroivat ulos varsinkin suurista yrityksistä, pienempien yritysten työhaastattelijat sanoi että kiitos kun kävit me otetaan sitten yhteyttä jos siihen tulokseen päädytään🤣


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Aivan, sitten kun on 65 v niin vaivoja jo niin paljon ettei kykene mitään harrastamaan, minä päätin lopettaa työt vähän yli kolmekymppisenä. Työtä tein 7 vuotta ja siten näin ettei minun kannata rehkiä tukka märkänä.
        Siitä saakka olen kyennyt välttelemään työtä. Milloin olen alkoholisti ja milloin mt-potilas, oon joutunut työhaastatteluihin ja niihin panostin kaiken näyttelijätaitoni 🤣
        Lähes nauroivat ulos varsinkin suurista yrityksistä, pienempien yritysten työhaastattelijat sanoi että kiitos kun kävit me otetaan sitten yhteyttä jos siihen tulokseen päädytään🤣

        ...lisäys vielä että selvinpäin ei kannata työhaastatteluun mennä.


    • Anonyymi00012

      Voihan sitä toki valehdella tekevänsä vaikka mitä mielikuvituksellista.

    • Anonyymi00016

      Jos valtio maksaa toimeentulotukea ja sillä pärjää niin miksi lähteä töihin? Hullu on se joka töihin änkeää omasta tahdostaan.

      • Anonyymi00024

        Perustoimeentulotuki on yhdelle max, 570€/kk josta jää erinäisten omavastuu osuuksien,vuokra,vesilasku jne.. jälkeen n,350€/kk käyttörahaa ruokaan jne.. siitä vaan "nauttimaan". Eriasia sitten monilapsisilla mamuperheillä, joilla voi tuet olla 4000€/kk


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Perustoimeentulotuki on yhdelle max, 570€/kk josta jää erinäisten omavastuu osuuksien,vuokra,vesilasku jne.. jälkeen n,350€/kk käyttörahaa ruokaan jne.. siitä vaan "nauttimaan". Eriasia sitten monilapsisilla mamuperheillä, joilla voi tuet olla 4000€/kk

        Lue edellinen.....


    • Anonyymi00020

      Vanha sanonta pitää paikkansa, hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.

      • Anonyymi00021

        Kyllä olen.pääasyt helpolla. Olen kyllä tehnyt hieman pimeää työtä niin että olen voinut ostaa moottoriveneen ja vanhan asuntoauton ja nyt remontoin vanhaa perumäni kesämökkiä, teen perusteellisen rempan. Eli rahaa saa muutenkin kun raatamalla töissä viitenä päivä kahdeksan tuntia.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Kyllä olen.pääasyt helpolla. Olen kyllä tehnyt hieman pimeää työtä niin että olen voinut ostaa moottoriveneen ja vanhan asuntoauton ja nyt remontoin vanhaa perumäni kesämökkiä, teen perusteellisen rempan. Eli rahaa saa muutenkin kun raatamalla töissä viitenä päivä kahdeksan tuntia.

        Duunariresulta vaikutatkin runsaista kirjoitusvirheistä päätellen. Tosin juttusihan on täysin mielikuvitusta. Jotkut saavat itsetunnolleen kohennusta kirjoitellessaan anonyymipalstalla mitä sattuu.
        Minäkin olen seilannut rahtilaivan kapteenina kaikki maailman meret useaan kertaan, vaikka olen vasta 30-vuotias!


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Duunariresulta vaikutatkin runsaista kirjoitusvirheistä päätellen. Tosin juttusihan on täysin mielikuvitusta. Jotkut saavat itsetunnolleen kohennusta kirjoitellessaan anonyymipalstalla mitä sattuu.
        Minäkin olen seilannut rahtilaivan kapteenina kaikki maailman meret useaan kertaan, vaikka olen vasta 30-vuotias!

        Olen kulkenut maapallon mukana monta kertaa auringon ympäri.


      • Anonyymi00028

        Taas osuin kohti ja kovaa!


    • Anonyymi00027

      Vasemmisto Sdp,Keskusta, Vih, Vas, Rkp tuhoaa. lopullisesti suomen talouden, työmarkkinat pilataan avaamalla rahat maahanmuutto busineksille.

      • Anonyymi00029

        Sitä kokoomus, persut, rkp ja kristilliset tekee parasta aikaa.


    • Anonyymi00030

      Sitä kokoomus, persut, rkp ja kristilliset tekee, parasta Suomelle!

      • Anonyymi00031

        Johan vitsin murjaisit persu!


    • Anonyymi00032

      Suomi suomalaisille jälleen! Sen tekee vain Perussuomalaiset.

    • Nykyinen hallitus ja ehkä jotkut muutkin hallitukset, mutta varsinkin nykyinen ovat vieneet uskoa ihmisiltä ja varsinkin nuorilta. Miksi tämä maa on mennyt sellaiseksi, että työtä ja toimeentuloa ei ole tasapuolisemmin, vaan siitä saa tapella ja miksi joillekin työtä on liikaa, niin että saattaa tulla burn out? Ihmisten pitäisi tulla toimeen, saada ruokaa, maksaa laskut, vuokra, saada vaatteita yms muuta tarpeellista, mutta hallitus vain kiristää nyörejä ja velkaannuttaa maata lisää. En ymmärrä.

      • Anonyymi00034

        Ukrainaan työnnetään kuitenkin miljardi tolkulla rahaa!


    • Anonyymi00033

      Tämä Iina aikoo vaurastua sijoittamisella, että voi eläköityä 35 vuotiaana palkkatyöstä. Hän EI siis ole jäämässä Kelan työkyvyttömyyseläkkeelle, kuten otsikosta voisi päätellä ja saadaan taas ihmiset uskomaan, "miten helppoa on elämä tuilla."

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1802
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe