Minulla ja puolisollani on ollut seksin suhteen pitkä kuiva kausi. Olemme 50+ ikäisiä. Vaimollani vaihdevuodet ja itselläni testosteronitasot laskeneet ja alhaiset. Molemmat kävimme omilla työterveyslääkäreillämme ja melkein saman aikaisesti molemmilla aloitettiin hormonaaliset korvaushoidot. Puolison halujen herääminen tuntui kestävän kun taas minun testosteronihoito sai aikaan libidon voimakkaan kasvun ja erektiot palasivat niin aamuun kuin siihen että pienikin virike riitti laukaisemaan kalun pystyyn. Puolisoni kärsi emättimen kuivuudesta joten yhdynnät olivat poissuljettuja ainakin toistaiseksi, yhdyntä ei onnistunut edes liukkarilla.
Seksielämämme tuntui kuolleelta koska puolisoni ei kyennyt muuhun kuin tyydyttämään minut joko suulla tai käsin ja hän jäi nk. ilman. Hän ei suuremmin edes nauttinut suuseksistä, koska olisi kaivannut myös yhdyntää.
Eräänä viikonloppuna luimme Iltasanomien +artikkelin jossa joku pariskunta kertoi seksilelujen pelastaneen heidän seksielämänsä. Tuumasta toimeen ja selailemaan seksiliikkeiden verkkokauppojen tarjontaa. Ensimmäiseen tilaukseen lähti Satisfyerin klitoriskiihotin ja vibraattori sekä pari liukkarituubia.
Lelut saapuivat, laitteet lataukseen ja innolla odottamaan iltaa. Makoilimme sängyllä ja hyväilimme toisiamme odotuksen vallassa. Oli sovittu, että minä tyydyttäisin puolisoni leluilla ja hän vain kertoisi miten ja mistä. Sängyllä puolisoni laittoi tyynyn takapuolensa alle ja levitti jalkansa, minä levitin liukkaria ja siirryn polvilleni hänen jalkojensa väliin. Jo tilanne itsessään oli kiihottava ja puolisoni häpyhuulet ja klitoris olivat aiempaa enemmän turvoksissa kiihotuksesta. Otin satisfyerin ja käynnistin sen hiljaisella teholla ja aloitin klitoriksen kiihottamisen. Jo ensi kosketus sai puolisoni huokailemaan ja kaikesta näki hänen nauttivan. Lisäsin satisfyeriin tehoa ja nyt huokailu alkoi jo olla huohotusta kienien ynähdysten sävyttämänä; selkeästi huippu lähestyi. Olin myös itse kivikova ja runkkasin itseäni samalla toisella kädelläni.
Lisäsin satisfyeriin vielä hiukan tehoa ja laitoin kaksi sormeni hänen sisään ja silloin puolisoni sai huuto-orgasmin. Tunsin hänen häpynsä supistelevan sormeni ympärillä ja klitoris muuttui niin herkäksi ettei enää sietänyt kosketusta. Puolisoni pyysi että tulisin hänen sisäänsä, laiton kaluni liukkaiden häpyhuulten väliin ja liu'uin hitaasti sisään kuukausien tauon jälkeen. Aloitin hyvin rauhallisesti ja varovaisesti, puolisoni vastasi rytmiin ja pian hän jo huohotti ja pyysi etten lopettaisi. Jatkoin vauhtia kiihdyttäen ja tunsin etten kestä enää kauaa. Puolisoni siirsi kätensä klitorikselleen ja hiukan hipaisi sitä ja samassa hän huusi tulevansa uudelleen. Samassa myös minun laukeamiseni lähti liikkeelle jostan syvältä ja tunsin syökseväni kuukausien spermat hänen sisäänsä. Myös oma orgasmini oli huomattavasti kovempi kuin masturboimalla saadut. Makasimme pitkään raukeina sängyllä ja totesimme Iltasanomien pelastaneen seksielämämme.
Lelutilaukset saivat jatkoa ja seksielämämme uusia variaatioita; niistä ehkä myöhemmin lisää?!
ILTASANOMIEN ARTIKKELI PÄÄTTI KUIVAN KAUDEN
Anonyymi-ap
6
340
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ja jälleen speden aivopieruja buaahaa
- Anonyymi00002UUSI
Ei jatkoon 🤢🤮
- Anonyymi00003UUSI
Tätä se keski-ikäisten seksielämä on; ikävä kyllä!? Hyvin kirjoitettu tarina ; hyvät kappalejaot ja selkeää suomenkieltä; pisteet siitä!
- Anonyymi00004UUSI
Diibadaaba liibalaaba trallallaa buaahaa
- Anonyymi00005UUSI
Hieno hommahan tuo on. Palstan kateelliset ikineitsyt vajakit kateellisina mölyää uuninpankoillaan 😆
- Anonyymi00006UUSI
Jatkoa tarinalle, please...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain32912076Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-15711164Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2776516Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2505311Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1823768- 1743588
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin602631Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1172089Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3292010Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov131884