Kiinnostaisi tietää, kun ateistien Tuskan Parahdus-festareilla saviliejukin peittyy oksennukseen ja roskakerroksen alle. Keski-ikäiset äijänkäppänät tai roikkuläskiset naiset huutavat ja rämpyttävät lavalla "nuorisomusiikkia" teineille, jotka eivät pysy pystyssä edes toisiinsa nojaten.
Uskovien Suvijuhlilla taas käy enemmän ihmisiä, eivätkä jätä jälkeensä roskan roskaa.
Jos minun pitäisi perustaa toimiva yhteiskunta, ottaisin siihen vain kunnollisia kristittyjä.
Miten keskeinen osa ateismia ovat oksentaminen ja roskaaminen?
14
89
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Sikailu on vain osan tekoja. Osa ateisteja on siistejä ja raittiita.
- Anonyymi00002UUSI
En tuota tiedä mutta ainakin Jeesus oli räyhäävä ryyppy- ja pilviveikko. Jos nyt raamattua yhtään uskomme.
- Anonyymi00005UUSI
Raamatussa ei kerrota Hänen roskanneen ympäristöä tai oksennelleen. Ei yökännyt edes myrskyssä Genesaretin järvellä.
- Anonyymi00003UUSI
Jos minun pitäisi perustaa toimiva yhteiskunta, en ottaisi siihen harhoissaan eläviä ollenkaan, en edes sisäsiistejä.
- Anonyymi00006UUSI
Uskonnolliset ovat siistejä myös ulkona.
- Anonyymi00004UUSI
Tuska-festareilla on ehkä vähiten juopottelua, eli valehteleva Jeesukseksi itseään luuleva hörhö puhuu taas vaikka ei yhtään mitään tiedä.
Järjestysmiehenä keikkaa tekevä tuttu sanoi, että Tuska on helpoin ja jos haluaa painia, niin kanattaa mennä tangomarkkinoille. Siellä joutuu aina vääntämään jurristen äijien kanssa.- Anonyymi00007UUSI
Montakos kertaa tuttusi on ollut järkkärinä Suvijuhlilla? Oletko koskaan miettinyt, miksi ei ole ollut.
- Anonyymi00008UUSI
Käyttäytymisiltään ateistit ovat satunnainen otanta väestöstä. Aloituksen tarkoitus lienee mollata ateisteja.
- Anonyymi00009UUSI
Eli kristityt ovat valikoitunut valiojoukko? Vaikka Suvijuhlille ei myydä edes lippuja, saati kuulustella sisään pyrkiviä ihmisiä.
- Anonyymi00010UUSI
Miten tämä liittyy ateismiin? Tuskin ne ovat ateistien järjestämät...
Minä olen ateisti enkä ole koskaan käynyt yksilläkään festareilla.
Minä olen ateisti enkä ole koskaan heittänyt yhtään roskaa maahan.
Minä olen ateisti ja olen oksentanut viimeksi yli 30 vuotta sitten. (Epäilen, että se munavoi oli pilaantunut.)
Taas uskovainen syyttää ateisteja muiden teoista, uskovaisten rehellisyyttä parhaillaan. - Anonyymi00011UUSI
Olen raitis ateisti. Suosittelen samaa myös kristityille.
- Anonyymi00012UUSI
Missäs tuommoinen festari on ollut?
- Anonyymi00013UUSI
Missään kohtaa ateismia ei sanota, että pitäisi roskata tai oksentaa, ne eivät siis kuulu ateismiin millään tavalla.
Tässä on taas oletus, että jos ihminen ei ole kiihkouskovainen, hänen täytyy olla ateisti, vaikka henkilö ei olisi kiinnostunut ateismista eikä olisi edes koskaan pitänyt itseään ateistina. Hän on vain uskonnoton, uskonnosta kiinnostumaton..- Anonyymi00014UUSI
Näihin kuuluvat tietysti myös tapakristityt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain33212090Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-15711164Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2776516Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2525316Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1833773- 1743588
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin602641Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1252136Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3292020Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov131884