Nyt on sitten otettu selvää, että mitä kauraa.
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000011813272.html
Oletteko kokeilleet "kaurariisiä"?
Täälläpä kaurapuurotietoutta
10
110
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi pilata kaura riisillä ?
- Anonyymi00002
Ei oo kyse siitä, vaan että rupeen käyttämään kaurariisiä.
En syö perunoita, enkä riisiä, enkä pastaa. Erityisesti riisistä en tykkää.
On kuitenkin kiva olla jotain muuta lisukkeena kuin vain "jauhelihakastiketta".
Tää kaurariisihän on mahtava korvike perunalle ja riisille!
En oo vielä kokeillut, ostin vasta eilen paketin, kun huomasin kaupan hyllyllä.
Onko joku maistanut? - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei oo kyse siitä, vaan että rupeen käyttämään kaurariisiä.
En syö perunoita, enkä riisiä, enkä pastaa. Erityisesti riisistä en tykkää.
On kuitenkin kiva olla jotain muuta lisukkeena kuin vain "jauhelihakastiketta".
Tää kaurariisihän on mahtava korvike perunalle ja riisille!
En oo vielä kokeillut, ostin vasta eilen paketin, kun huomasin kaupan hyllyllä.
Onko joku maistanut?Ei perunaa mikään korvaa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei perunaa mikään korvaa.
Yeap, peruna on perusruoka, mutta ihan kiva, että sille on vaihtoehtoja ja vaihtelua. Valkoinen riisi tosin on huono sellainen.
- Anonyymi00003
Joo! Jos tarkoitetaan Kaura-Riisi-seosta niin käytän. Olen käyttänyt jo pitkään. keittelen liskukkeeksi kun vierastan pelkkää makaroonia eli pastaa. Pelkässä riisissäkin on turhan vähän ravinteita. Keitän sen 20 min reilumman satsin pariksi-kolmeksi päiväksi. Roimasen sitä myös tuoresalaatin joukkoon.
- Anonyymi00005
Hyvä tietää, en siis ostanut turhaan!
- Anonyymi00006
Joka aamu keitän kaurapuuron.
Lisään ciaa, pwllavarouhetta, leseitä ja seesamia.
Voisilmä ja lasimaitoa!
En tarvii tutkijoiden tietoja mikä on parasta.
Olen suosikkini ihan itse valinnut, eikä muutu!- Anonyymi00007
Sorry,
Täällä on tämä joku, joka loukkaantuu valtavasti, jos kertoo jotain uutta ja hän tuo selvään ilmi, että hän "tekee niinkuin tekee ja ei tarvii tulla tänne neuvomaan" häntä.
Tee toki, ei kukaan komentele sinua. Ihan varmaan on oiva yhdistelmä "ciaa, pwllavarouhetta, leseitä ja seesamia. Voisilmä ja lasimaitoa"! Hyvä, että olet löytänyt omasi!
Mutta suonet toisille, että he saavat tietää, mitä on tullut uutta esille. Kiitos!
Ite oon kiitollinen, että joku kertoi, että tuo Kaura-Riisi on hyvä juttu ja että keitetään 20 minuuttia. - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sorry,
Täällä on tämä joku, joka loukkaantuu valtavasti, jos kertoo jotain uutta ja hän tuo selvään ilmi, että hän "tekee niinkuin tekee ja ei tarvii tulla tänne neuvomaan" häntä.
Tee toki, ei kukaan komentele sinua. Ihan varmaan on oiva yhdistelmä "ciaa, pwllavarouhetta, leseitä ja seesamia. Voisilmä ja lasimaitoa"! Hyvä, että olet löytänyt omasi!
Mutta suonet toisille, että he saavat tietää, mitä on tullut uutta esille. Kiitos!
Ite oon kiitollinen, että joku kertoi, että tuo Kaura-Riisi on hyvä juttu ja että keitetään 20 minuuttia.Keitto-ohjeet löytyvät kaikista paketeista ja pusseista.
- Anonyymi00010
Itse ostin viimeksi pitkäjyväistä kauraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3524491Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1462538Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822146- 1451690
- 261227
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441222- 351178
- 791101
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3451045Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029