Sen rikkomiseen , miten pienestä ?
Toinen voi selittää mitä vaan joten mikä lasketaan miksikin ?
Ymmärrän yht otot ja samaan pk perässä menot mutta entä vastaantulot , ohi menot yms
Lähestymiskielto
4
154
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ohitse ei saa mennä. Jos tulee kadulla vastaan, niin on siirryttävä kadun toiselle puolelle.
- Anonyymi00002
No ei. Kenenkään, lähestymiskieltoon määrätynkään, ei tarvitse julkisilla paikoilla ruveta olemaan mitenkään tarkkaavaisena voidakseen väistellä suojauksen kohdetta. Kyllä sitä oman reittinsä saa pitää, kunhan ei lain tarkoittamalla tavalla nimenomaan tarkoituksellisesti lähesty tai ota yhteyttä suojattuun.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
No ei. Kenenkään, lähestymiskieltoon määrätynkään, ei tarvitse julkisilla paikoilla ruveta olemaan mitenkään tarkkaavaisena voidakseen väistellä suojauksen kohdetta. Kyllä sitä oman reittinsä saa pitää, kunhan ei lain tarkoittamalla tavalla nimenomaan tarkoituksellisesti lähesty tai ota yhteyttä suojattuun.
Olen ollut kauan uhri moiselle vainolle.
Oman kirjanpitoni pidän kun vastapuoli valehtelee enemmän kun laki sallii.
jos olen jossain puhelimessa esim niin hän yrittää kääntää kaiken itseensä.
llmestyy jälkeeni samaan pk jne..... hakee oikein että saa syytettävää...... - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Niin jos ei aja kiellettyä tietä sen pitää riittää.
mutta jos hän yrittää hallita koko kylää se on paha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että394895- 163880
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632