Kevät keikkuen tulevi

Käväisin ostoksilla, olin varautunut tuhlaamaan, mutta löysin aletangosta juuri sopivanväriset juhlahousut, joita olin lähtenyt metsästämään.

Ruskea on tulevan kesän ja syksyn muotiväri, myyjä valisti. Ruskea väri sopii asukokonaisuuteen jota lähdin täydentämään.

Ostin aikoinaan Hollannista tassukuvioisen kevyen pitkän paitapuserotunikan. Ruskean ja beigen värisekoitus, siitä tuli lempparini, jota on kiva yhdistellä eri vaatteiden kanssa. Nyt mukaani lähti myös beigepusero.

Valon lisääntyminen pistää vaatekomeron sisältöä tutkimaan. No, onhan uudelle vaatekerralle pian käyttöä. Paavalin kirkossa Helsingissä vihittiin esikoinen, nyt lapsi saa nimen samassa kirkossa.

Mitä kivaa sinulle on tiedossa?

32

495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

On siis tulossa palstaristiäiset. Mitähän se esikoinen ja miniä tykkää tällaisesta
      julkisuudesta?

• Muistatko ajat kun keskustelimme, milloin mistäkin kiinnostavasta asiasta. Tällaiset muotia sivuavat aloitukset olivat kevään lähestyessä suosittuja.

Tietty olemme vanhentuneet noista ajoista, mutta ainakin minä tykkään vielä etsiä uusia ulkonäköä kohentavia juttuja.

Esimerkiksi kun aloin käyttämään pötköpapiljotteja aloin pitämään hiuksiani valtoimenaan talvipipon alla.

Kainalosauvoilla käveleväkin voi kaunistaa itseään se piristää lähinnä itseä.

• Tämä aloitus olisi voinut mennä jatkoon plus 60-palstalla. Plus 80-palstalla
      ei enää onnistu.. Olen pahoitteluni optimistisesta asenteestani.

No, yritin kuitenkin.

Hyvää yötä.

• Anonyymi00002

Vahoille rouville suositellaan usein neutraaleja, hillittyjä, murrettuja värisävyjä, mutta ei ne aina ole paras valinta kuitenkaan. Nyt olen lukenut että kevään väri vanhoille daameille lempeä puuteriroosa, elikkä hyvin vaalea vaaleanpunainen.

Ruskea, vaaleanpunainen ja beige eivät ole sopineet sopineet enää pitkään ihoni tai tukkani väreihin.. Tosin ruskean ja valkoisen yhdistel,ä on mielestäni pukeva. Toinen väri jota vanhemmat daamit suosivat on laivastonsininen.

Minä olen alkanut suosimaan etupäässä lehmuksenpunaista, tummaa viininpunaista ja tummia jalokivien sävyjä: syvää sinistä, vihreää ja rubiininpunaista.

Kiva aihe, korppis, vaatteista voi aina keskustella.

Hyvää yötä
        Pal

• Anonyymi00003

No onhan noista vaatteista täällä moneen kertaan keskusteltu, nytkin väreistä/ ja niihin liittyvistä vaattestakin keskustelu vielä käynnissä. Sinun ” johtamana” ei oikein mikään aihe onnistu. Nuo eka lapsenlapsen ristiäiset tosiaan sopii 50 plussalle.

• Anonyymi00005

No ei kaikki päivystä tääll ja ole heti vastaamassa.Ei tuo nyt kovin positiivista ole heti huomauttaa negatiivisena siitä. Sielunsiskosikin ehti vasta illalla paikalle.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Vahoille rouville suositellaan usein neutraaleja, hillittyjä, murrettuja värisävyjä, mutta ei ne aina ole paras valinta kuitenkaan. Nyt olen lukenut että kevään väri vanhoille daameille lempeä puuteriroosa, elikkä hyvin vaalea vaaleanpunainen.

Ruskea, vaaleanpunainen ja beige eivät ole sopineet sopineet enää pitkään ihoni tai tukkani väreihin.. Tosin ruskean ja valkoisen yhdistel,ä on mielestäni pukeva. Toinen väri jota vanhemmat daamit suosivat on laivastonsininen.

Minä olen alkanut suosimaan etupäässä lehmuksenpunaista, tummaa viininpunaista ja tummia jalokivien sävyjä: syvää sinistä, vihreää ja rubiininpunaista.

Hyvää yötä
        Pal

"Ruskea, vaaleanpunainen ja beige eivät ole sopineet sopineet enää pitkään ihoni tai tukkani väreihin.."

Niin, onhan viime marraskuusta ji pitkä aika .....

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

"Ruskea, vaaleanpunainen ja beige eivät ole sopineet sopineet enää pitkään ihoni tai tukkani väreihin.."

Niin, onhan viime marraskuusta ji pitkä aika .....

Tukkasi vai peruukkisi väreihin?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Hyvää yötä
        Pal

Vai on lehmukset punaisia siellä😆
        Ja ihan jalokivivärejä , eipä vaan ole kuvissasi näkynyt.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Vai on lehmukset punaisia siellä😆
        Ja ihan jalokivivärejä , eipä vaan ole kuvissasi näkynyt.

Hih, yöllä myöhään ovat kaikki kissatkin harmaita, sanalasku sanoo. Tarkoitin tietenkin viime syksyn muotiväriä vaahteranpunainen.
        Pal

• Anonyymi00004

Ei aloituksessa mitään vikaa ole. Oli parempi vaan pysyä pois palstalta, kun täällä tuntui olevan kevätmyrsky, taisi jäät lähteä.

Minä en ole aikoihin seurannut muotia. Itseasiassa en ole koskaan ollut mieltynyt vanhemmille naisille suunnattuihin trendeihin.
      Muistatte varmaan leuanalusrusetit paitapuseroissa. Kermanväriset vaatteet ja haarmaantuviin hiuksiin punainen väri kaikissa sävyissä. Ei kiitos minulle.
      Suosin mekkoja. Alle polven, midi, maxi, ohuita, ilmavia kesähelteisiin. Voi käyttää tunikatyyppisesti housujen kanssa kuten intialaiset naiset.
      On ihanaa, kun kevät etenee. Ensiviikolle povattiin jo plussapäivä, ilmat lämpenee.

• Anonyymi00007

Joo, pirteänäja iloisena aloitan päiväni!

Saa nähdä mitä kaikkea kivaa tänä päivänä!

Tämä taitaakin olla ainoa myönteinen palsta täällä, lisää tälläistä!

• Anonyymi00006

Vierailin erään pari vuotta leskenä olleen luona. Huomioin muutoksen. Ennen ulkonäöstään huolehtinut ei välittänyt enää laittaa hiuksiaan ja pukeutuminen oli mitä sattuu. Tiedän kyllä hänellä olevan useammanlaisia sairauksia. Tulee mieleen, että elämäntilanne yksinäisenä on masentavaa ja jos sairaudet pyrkivät elämää hallitsemaan, niin ei enää jaksa huolehtia ulkonäöstään. Sinänsä ymmärrettävää, eikä häntä voi siitä syyllistää, mutta surullista.

• Anonyymi00008

Nyt sitten alettiin yksin asuvia naisia ” säälitellä, ei sentään syyllistetä, etteivät jaksa ulkonäöstään huolehtia ja ovat masentuneita. On niitä homssuisia masentuneita naisia nuoremmissakin ja ukon kanssa elävissä, Moni on omaishoitaja ja ylirasittunut, ei jaksa papiljotteja ja peruukkeja päähänsä asetella ja värejä miettiä, Ei leski aina ole yksinäinen, hän voi olla hyvinkin sosiaalinen , paljon menoja ja menovaatteita, aikaa hoitaa kauneuttaan ja käydä kampaajalla hakemassa pukevan leikkauksen hiuksiin..

• Anonyymi00014
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Nyt sitten alettiin yksin asuvia naisia ” säälitellä, ei sentään syyllistetä, etteivät jaksa ulkonäöstään huolehtia ja ovat masentuneita. On niitä homssuisia masentuneita naisia nuoremmissakin ja ukon kanssa elävissä, Moni on omaishoitaja ja ylirasittunut, ei jaksa papiljotteja ja peruukkeja päähänsä asetella ja värejä miettiä, Ei leski aina ole yksinäinen, hän voi olla hyvinkin sosiaalinen , paljon menoja ja menovaatteita, aikaa hoitaa kauneuttaan ja käydä kampaajalla hakemassa pukevan leikkauksen hiuksiin..

Onpa outo kommentti. Jos haluaa tuntea empatiaa toista kohtaan ja yrittää ymmärtää häntä ja hänen tekemisiään tai tekemättä jättämisiään, syytetään säälittelemisestä! Oletko koskaan kuullut empatiasta eli myötäelämisen kyvystä? Epäilen, että kirjoittaja on itse leski ja kokee, että hänen täytyy yrittää päteä hyvin seurallisena ja iloisena ja tämä kirjoitukseni kosketti. Kyllä ihminen saa olla ihan sitä mitä on.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Onpa outo kommentti. Jos haluaa tuntea empatiaa toista kohtaan ja yrittää ymmärtää häntä ja hänen tekemisiään tai tekemättä jättämisiään, syytetään säälittelemisestä! Oletko koskaan kuullut empatiasta eli myötäelämisen kyvystä? Epäilen, että kirjoittaja on itse leski ja kokee, että hänen täytyy yrittää päteä hyvin seurallisena ja iloisena ja tämä kirjoitukseni kosketti. Kyllä ihminen saa olla ihan sitä mitä on.

Itselläsi oli outo leskiä halventava kommentti ja nyt vielä oudompi syyte empatian puutteesta.

• Anonyymi00011

Piti oikein "klikata" suuremmaksi tuo sinun kuvasi, jotta näin kiharat.
      On sulla vielä upeat hiukset.

Oletko kuullut sen, että nuoret tekee kiharat esim. aamutakin vyöllä. :)

• Hyvää huomenta; )

Kyllä nyt mieleni ilahtui kun sivuston aikaisin. Luulin löytäväni aloituksen kakkossivulta, mutta ei, aivan mahtavaa, kiitos ystävät.

Eiliset ostokset sovittelin, värit sopivat hyvin toisiinsa. Ainut ongelma oli että housut kokoa L olivat liian isot, lahkeet pitkät, mikä oli mielestäni outoa, vai olisiko muodin sanelemia. Käyn tänään vaihtamassa M-kokoon.

Hiuksesi olen perinyt äidiltäni, vahvat, ajattelin pitkään josko antaisin harmaantua, mutta kyllästyin, ja laitatin kaksi voimakasta vaaleaa raitaa jakauksen molemmin puolin. Tykkään ja kun jaksan kihartaa ne ovat avoimena kauniit.

Ruskea väri on ollut joskus nuorempana hyvinkin suosiossani, nyt pukeudun arkisesti mustaan. Käytän mustan toppajakun kanssa valkeaa pipoa.

Ostin alkutalvesta mustat toppahousut, sellaiset tikatut, ovat ihanan lämpimät. toppajakun alle laitan tilatun lyhyen toppableiserin.

Pitkät mustat juhlasaappaat kyvät monien mekkojen kanssa. He joita käytin hääpukuni kanssa. Minulla on monta hulppea helmaista kesäleninkiä. Yksi mieleiseni on myös ruskea/musta tassukuvioinen leninki.

No, tästä aamukahvin keittoon.

• Anonyymi00016
        korppis kirjoitti:

Hyvää huomenta; )

Kyllä nyt mieleni ilahtui kun sivuston aikaisin. Luulin löytäväni aloituksen kakkossivulta, mutta ei, aivan mahtavaa, kiitos ystävät.

Eiliset ostokset sovittelin, värit sopivat hyvin toisiinsa. Ainut ongelma oli että housut kokoa L olivat liian isot, lahkeet pitkät, mikä oli mielestäni outoa, vai olisiko muodin sanelemia. Käyn tänään vaihtamassa M-kokoon.

Hiuksesi olen perinyt äidiltäni, vahvat, ajattelin pitkään josko antaisin harmaantua, mutta kyllästyin, ja laitatin kaksi voimakasta vaaleaa raitaa jakauksen molemmin puolin. Tykkään ja kun jaksan kihartaa ne ovat avoimena kauniit.

Ruskea väri on ollut joskus nuorempana hyvinkin suosiossani, nyt pukeudun arkisesti mustaan. Käytän mustan toppajakun kanssa valkeaa pipoa.

Ostin alkutalvesta mustat toppahousut, sellaiset tikatut, ovat ihanan lämpimät. toppajakun alle laitan tilatun lyhyen toppableiserin.

Pitkät mustat juhlasaappaat kyvät monien mekkojen kanssa. He joita käytin hääpukuni kanssa. Minulla on monta hulppea helmaista kesäleninkiä. Yksi mieleiseni on myös ruskea/musta tassukuvioinen leninki.

No, tästä aamukahvin keittoon.

On se hienoa kun olet paloman kanssa niin toisianne matkivia. Sinulla on eläinkuviota mitä lie leopardia jopa juhlavaatteissa, palomalla näkyy olevan jopa tekoturkissa ja joku hökötys päässä samaa teddykarvaa. Molemmilla oli saappaan rohjakkeet häämekon kanssa ja molemmat meni vanhuksena vihille.

• Anonyymi00016 kirjoitti:

On se hienoa kun olet paloman kanssa niin toisianne matkivia. Sinulla on eläinkuviota mitä lie leopardia jopa juhlavaatteissa, palomalla näkyy olevan jopa tekoturkissa ja joku hökötys päässä samaa teddykarvaa. Molemmilla oli saappaan rohjakkeet häämekon kanssa ja molemmat meni vanhuksena vihille.

Huomentapäivää@

Uskoisin, että emme matki toisiamme, meillä sattuu olemaan kenkien ja vaatekuosien käytössä hiukan samanlainen maku.

Tykkäämme molemmat saappaista ne kun käyvät moneen pukeutumistyyliin. Pitkään leninkiin, lyhyeen miniin, legginsiin ja kävelypukuun ja siltä väliltä.
        Onko sinusta Palmroth'n saappaan rohjakkeita
        Itse en ole nappaskenkätyyppi.

Palomalla on talvella erilaisia hattuja, minulla pipoja.

Paloma kirjoittaa, minä maalaan.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Emme me varmaankaan toisiamme jäljittele, seuraamme vain muotivirtauksia, minä ainakin hiukan keveästi, ja poimien sesongin mallistoista ja väreistä oman mieleni mukaan. Eläinkuoseja olen pitkään karttanut, mutta tuo tekoturkki oli mieleiseni ja tilasin netistä. (Aitoa turkkia en riistäisi minkään villieläimen iholta omaan käyttööni)

Pitkät, ohuet nahkasaappaat ovat taas olleet lähes tavallisin jalkinevalinta leninkien ja hameiden kanssa jokaisen muotitietoisen tai aikaansa seuraavan naisen vaatekaapissa.. "Rohjakkeiksi" ei näitä laadukkaita, siroja nappa-tai mokkasaappaita voi todellakaan nimitellä.

Taitaa olla se vanhuksena vihille meno joka eniten hiertää jonkun kengässä. Omassa tapauksessani se oli lähinnä käytännön syistä, koska halusimme varmistaa mahdollinen yhdessä elämisemme vielä sitten kun joudumme muuttamaan hoivakotiin.

• Anonyymi00018
        korppis kirjoitti:

Huomentapäivää@

Uskoisin, että emme matki toisiamme, meillä sattuu olemaan kenkien ja vaatekuosien käytössä hiukan samanlainen maku.

Tykkäämme molemmat saappaista ne kun käyvät moneen pukeutumistyyliin. Pitkään leninkiin, lyhyeen miniin, legginsiin ja kävelypukuun ja siltä väliltä.
        Onko sinusta Palmroth'n saappaan rohjakkeita
        Itse en ole nappaskenkätyyppi.

Palomalla on talvella erilaisia hattuja, minulla pipoja.

Paloma kirjoittaa, minä maalaan.

ja Palomalla on kesällä shortsit ja karvalippis.

• Anonyymi00018 kirjoitti:

ja Palomalla on kesällä shortsit ja karvalippis.

Niinkö, minulla on lyhyt kelsiturkki mökillä, jotta voin nauttia kahvia ulkona viileinä kesäaamuina. Sen värisävyyn sopii Kambodžasta ostamani lierihattu.

• Anonyymi00019
        korppis kirjoitti:

Niinkö, minulla on lyhyt kelsiturkki mökillä, jotta voin nauttia kahvia ulkona viileinä kesäaamuina. Sen värisävyyn sopii Kambodžasta ostamani lierihattu.

Tuo on aivan luonnollista. (on kai sulla pyllyn suojana jotain) :)

Itse olin makuupussiin kietoutuneena kylmänä kesäaamuna aamukahvilla.

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Lammaskelsiturkki on minunkin luottovaatteeni ollut syysöiden tähtien tähystykseen ja viileiden kesäiltojen ja -aamujen auringonlaskun -ja nousun ihailuihin veneellä. Se on niin pitkä, että ulottuu pepun alle istuessa ja siihen voi kunnolla kääriytyä, on mieheni vanha , hänelle 3/4 pituinen. Kahvittelu- ja grillausistuntoihin ulkosalla olen neulonut itselleni ja monelle muullekin tärkeälle naisihmiselle ns. pyllyttimen. Se on neulehame, voi olla miniä tai polvipituinenkin. Sen voi neuloa helposti pyöröpuikolla lähes suoraa pötköä paksuhkon villalangan lopuista vaikka raidalliseksi, mutta kirjoneuleisena se on lämpimin , kun monta lankaa kulkee nurjalla puolella rinnakkain. Kannattaa tehdä reilulla mitoituksella, että sopii vaikka farkkujen päälle. Jos on neulomisesta kiinnostuneita, netistä löytyy ohjeita, virkkaamallakin tulee ihan hyvä. Teimme näitä myyjäisiinkin, menekki oli hyvä, piti vaan ensin mainostaa, mihin tarkoitukseen.
        Löytyy meiltä lampaantaljojakin istuinten ja kalliolla istujien alustaksi. Voisihan niistä koota jonkinlaisen luolanaisen asun, lämmittäisi liikkuessakin. Korona-aikaan ostin monta taljaa lisää, kun tarjoiluja hoidettiin ulkosalla. Ponchojakin on tullut neulotuksi ja virkatuksi vieraidenkin varalle, puikot kilisevät iloisesti käsissäni .

Itselläni oli "hamesaappaita" varsinkin minihameikäisenä, jopa joustavat ylipolvensaappaat. Työssä ollessa käytin lähes yksinomaan hameasuja , silloin oli lämpimyyden takiakin hyvä käyttää pitkävartisia syys- ja talvisaappaita. Yhdet hienommat polvipituiset "teatterisaappaat" minulla on, ei aina viitsi vaihtaa pikkukenkiä . Vaikka onhan tuo ravintola- , teatteri- ja konserttipukeutuminen arkistunut, itse haluan kyllä pukeutumisella hiukan niitä juhlistaa. Nuo sirot hienot saappaat ovat osa harkitun tyylikästä kokonaisuutta, voivat antaa asulle vähän särmääkin. Vanhempikin leidi voi ilmentää vaatteissa ja kampauksissa luonnettaan ja tyylitajuaan.

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Olen tyynyfani, yksi varasto taitaa olla erilaisille sisä- ja ulkotyynyille varattu. Keinoturkistaljoja on useita, sisällä pirtissä ja ulkoterassilla.

Pidän huolen, että peffani ei kylmety ;) Talvella autossa on penkkilämmitin päällä.

• Väreistä minäkin toisessa ketjussa juttelin, niin luonnossa kuin tekstiileissäkin. Luonnon kaikki värit ovat täydellisiä ja tarkoituksenmukaisia omassa paikassaan, niiden vaihtelua on suurenmoista seurata, esimerkiksi vaahteranlehteä hennonvihreästä silmusta täyteläiseen kesänvihreään ja syksyisiin ruskaväreihin.

Mielestäni väri- ja vaatemaku ovat yksilöllisiä, eivät ikään sidottuja. Mikä tuntuu omasta mielestä esteettiseltä ja mukavalta, se myös sopii kantajalleen. Tyylini on ollut aina varsin "naisellinen", enemmän hame- kuin housupukutyyppi. Vanhoja mekkoja on paljon käytössä, välillä lämmikkeeksi jakku tai neule, alle tarvittaessa legginssit tai sukkahousut. Tietysti ulkoiluvaatteissa käytännöllisyys sanelee.

Moni välttää vaatteissaan kirkkaita, räikeitä värejä, esimerkiksi ruohonvihreä tai voimakkaanvioletti pukee vain harvoja. Vaatekaapissani on paljon punaisia , luonnon innoittamia värejä : hennon roosaa, malvaa, syklaamia, puolukkaa, luumua. Kesäisin käytän vaaleita pastellivärejä, valkealla pohjalla voi olla hyvinkin kirkkaita ja vaihtelevia värejä , hulmuhelmoissa kukat ja muut kuviot elävät. Perushameet ja -housut ovat enimmäkseen mustaa ja farkunsinistä , niitä on helppo yhdistellä, ja myös farkkuhame on hyvin käyttökelpoinen vaate. Meri-ihmisenä raikas laivastonsininen eli mariini sellaisenaan tai valkeilla tehosteilla on suosiossani aina, todellinen klassikko.

Tuo korppiksen mainitsema eläinkuosi onkin hauska, samalla hillitty ja kankaasta riippuen juhlavakin, ja onhan tuo kiharapilvi upea ! Hiuksiani sävytytän lähelle omaa väriäni, eli brunettena haluan toistaiseksi pysyä. Pitkistä hiuksista olen luopunut, leikkautan ne luonnollisesti liikkuviksi , en ihan lyhyiksi, föönillä muotoilen.

Meillä ei taida olla isompia juhlia kuin vasta kevään ylioppilasjuhlat, toiseksi nuorin lapsenlapsi valmistunee. Minulla on niin paljon ollut jo näitä lastenlasten juhlia, joten entisillä vaatehankinnoilla näistäkin selviän.

• Iltapäivää@

Kävin vaihtamassa housut pienempään M-kokoon. Samalla ihastelin vauvamuotia. Ihania hamosia pienille prinsessoille.

Aamulla lähettivät viestiä kaukametsän opistolta, että opettajamme on sairastunut. Piipahdin hakemassa melkein valmiin työni, viimeistelen sen kotona.

Samalla reissulla Käväisin Normaalissa, ostin kosmetiikkaa. En käytä mitään kalliita naamavoiteita, Niveaa ostin se on hyvä päivä-ja yövoide. Lisäksi ostin puuterin levitystyynyjä.

Päivä meikkiini kuuluu kulmakarvojen lievä korostus sekä aurinkopuuteria poskiin. Joskus sipaisen huulipunaakin.

Tänään syödään peruna/porkkanasosetta ja paistettua grillimakkaraa.

Aloitusten tekemisen into on ollut kiitettävää, tosin minulle riittää otsikon luku. Jos on kiinnostava aihe katson eka viestit, yleensä kiinnostus loppuu siihen; )

• Myöhäisillan tervehdys@

Tekoäly (AI, Artificial Intelligence) Opettelin kuvan käsittelyä videoksi.

Pistin tuon profiilikuvani liikkumaan. Tein siitä storyn faceen ja instaan. Kiva opetella tämän ajan teknikoita.

Oletko kokeillut, aika vänkää.

Hyvää yötä; )

• AI- viestiini en ole saanut kiinnostusta, nyt kun imurointi on tehty ajattelin ottaa vanhan perhepotremtin isän 40- päiviltä kun olin 2 - vuotias ja muuntaa se AI- käyttäen liikkuvaksi.

• korppis kirjoitti:

AI- viestiini en ole saanut kiinnostusta, nyt kun imurointi on tehty ajattelin ottaa vanhan perhepotremtin isän 40- päiviltä kun olin 2 - vuotias ja muuntaa se AI- käyttäen liikkuvaksi.

Perjantai päivää@

Olen viettänyt kivan aamupäivän AI-kassa.
        Keskustelumme ovat olleet hauskoja. Perhepotrettimme taipui useampaan versioon, joista hyväksyin pari tallennettavaksi.

Hauskat ja halvat huvit, jotka ei loukkaa ulkopuolisia on parasta hengenravintoa.

• Kirjoitin jossain reilunkaupanruusuista, se lie jotain inspiroinut uuden aloituksen tekoon.

No, kirjoitan tähän ketjuun niin en sekaannu toisten reviireille ; )

Minun ostamat reilunkaupanruusut ovat kestäneet yli kaksikin viikkoa johtunee esikäsittelystä. Aina kun asettelen kukkasia maljakkoon saan Déjà vun, Marian edesmennyt ystäväni Hollannista opetti minua kukkien hoitoa ja asettelua maljakkoon. Rauhotan kukat en koskettele niitä jos tarvis lisään hieman vettä.

Olen tänään saanut muutakin hengen ravintoa kuin kauniita kukkasia. Viimeistelin maalaustani mytologian naisia. Olen varmaan kertonutkin, että värikkäät isot työt ovat tänä keväänä telineessä.

Iltapäivällä kävin ostoksilla, täydensin pöytänaposteltavia illan TV.n Hengaillaan ohjelman kyytipojaksi.Yritän arvailla minne ovat matkalla.

Minulla on kaksi maalausta jotka voisivat olla nimeltään minne ollaan matkalla. Maalipisteistä lastalla vedettyjä kuvioita joista mielikuvitus loi ihmishahmoja matkalla jonnekin.

Tekoälyllä kuvien muokkaus on myös antanut hengenrikastetta.

En ole katsonut olympialaisia, tähän voinkin lopettaa EVVK. ; )

.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4547
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      106
      3781
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      143
      3485
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1980
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      70
      1925
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      125
      1064
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      134
      976
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe