Mitä ruokaa et halua syödä ?
Hyviä kysymyksiä. Seuraava kysymys on, mikä ruoka ei maistu sinulle ollenkaan?
10
58
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Hapansilakoita en ole kokeillut, mutta en niillekään sano ehdotonta eitä.
- Anonyymi00002UUSI
Koiraa en söisi. Mieluummin kuolisin nälkään.
- Anonyymi00003UUSI
No mikset söisi ? Koiranlihaa käytetään edelleen ravintona tietyissä osissa maailmaa,
vaikka tapa on vähentymässä ja monissa maissa se on nykyään kiellettyä tai sosiaalisesti kiistanalaista. Vuoden 2026 tietojen mukaan arviolta 30 miljoonaa koiraa teurastetaan vuosittain ihmisravinnoksi maailmanlaajuisesti.
Koiranlihan kulutus keskittyy pääasiassa Aasiaan ja osiin Afrikkaa:
-Kiina: Maailman suurin kuluttaja, jossa teurastetaan arviolta 10 miljoonaa koiraa vuodessa. Kulutus on yleisintä Etelä-, Keski- ja Koillis-Kiinassa, mutta se ei ole enää valtavirtaa koko maassa.
-Vietnam: Toiseksi suurin kuluttaja (noin 5 miljoonaa koiraa vuodessa). Lihaa pidetään herkkuna, jolla uskotaan olevan onnea tuovia tai lääkinnällisiä ominaisuuksia. - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
No mikset söisi ? Koiranlihaa käytetään edelleen ravintona tietyissä osissa maailmaa,
vaikka tapa on vähentymässä ja monissa maissa se on nykyään kiellettyä tai sosiaalisesti kiistanalaista. Vuoden 2026 tietojen mukaan arviolta 30 miljoonaa koiraa teurastetaan vuosittain ihmisravinnoksi maailmanlaajuisesti.
Koiranlihan kulutus keskittyy pääasiassa Aasiaan ja osiin Afrikkaa:
-Kiina: Maailman suurin kuluttaja, jossa teurastetaan arviolta 10 miljoonaa koiraa vuodessa. Kulutus on yleisintä Etelä-, Keski- ja Koillis-Kiinassa, mutta se ei ole enää valtavirtaa koko maassa.
-Vietnam: Toiseksi suurin kuluttaja (noin 5 miljoonaa koiraa vuodessa). Lihaa pidetään herkkuna, jolla uskotaan olevan onnea tuovia tai lääkinnällisiä ominaisuuksia.Aloittajan kysymys oli että mitä ruokaa et söisi. Minä vastasin siihen että koiraa minä en söisi. Minulle on paskan hailee syökö joku muu koiria. Kyse oli siitä että minä en söisi. Vai meinaatko että saat käännettyä minun päätökseni tässä asiassa jollain tilastoilla?
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Aloittajan kysymys oli että mitä ruokaa et söisi. Minä vastasin siihen että koiraa minä en söisi. Minulle on paskan hailee syökö joku muu koiria. Kyse oli siitä että minä en söisi. Vai meinaatko että saat käännettyä minun päätökseni tässä asiassa jollain tilastoilla?
En meinaa yhtään mitään. Jos täytyisi valita koiran syömisen ja kuoleman välillä
söisin koiraa. Syö sitä kymmenet miljoonat muutkin ihmiset ja mikä ero sillä
on possuun tai lehmään ? Elukka ku elukka. - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
En meinaa yhtään mitään. Jos täytyisi valita koiran syömisen ja kuoleman välillä
söisin koiraa. Syö sitä kymmenet miljoonat muutkin ihmiset ja mikä ero sillä
on possuun tai lehmään ? Elukka ku elukka.En minä sitä arvostele. Se on sinun valintasi. Minä en söisi. Vastasin vaan alkuperäisen postaajan kommenttiin.
- Anonyymi00010UUSI
Joo. Ei koiraeläimiä, en kyllä söisi kissaakaan
- Anonyymi00004UUSI
Härkä kives
- Anonyymi00008UUSI
Pässin kivekset. Syökö niitä joku ?
- Anonyymi00009UUSI
Maksalaatikosta en erityisemmin pidä. Jos on pakko syödä, niin runsaiden puolukoiden kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-19212399Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain35512264Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2816596Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2555367Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2093886- 1803695
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin642763Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1792530Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151942Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191814