No ja taas. Tällä kertaa Lapualla romanit pitäneet ihmistä järkyttävissä oloissa vankinaan. Tämä oli jo kolmas ilmi tullut tapaus tänä vuonna. Olisikohan aiheellista käydä ratsaamassa kellarit ja komerot kun tuntuu olevan ihan tapana pitää niissä ihmisiä vastoin tahtoaan kiusattavana ja riistettävänä ?
Kotiorjat ja lypsylehmät
7
375
Vastaukset
- Anonyymi00003
Minun täytyy todeta että olen kyllä nykyisin ihan häpeissäni … nolottaa kun olin aikoinaan oikein romanien puolestapuhuja ja kun joku sanoi heistä jotain pahaa niin selittelin ja siloittelin parhain päin. Nyt on kyllä niin totaalisesti mielu muuttunut ja en enää usko hyvää, kutsuttakoon tätä vaikka silmien aukeamiseksi. Liian monta tapausta on tullut vastaan että enää luottaisin pätkääkään, todelliset kasvot on paljastuneet.
- Anonyymi00006
Ennakkoluulo vaihtunut ennakkotietoon...
- Anonyymi00007
Minulla on sama tilanne: silmät ovat auenneet. Mutta ei tarvitse hävetä sitä, että uskoo ihmisistä hyvää. Kuitenkin, ennen ei ollut näin räikeitä väärinkäytöksiä ja rikollisuuden alhaisimpia muotoja, kuten ihmiskauppaa, törkeää hyväksikäyttöä sekä naisten murhia ja vainoamista.
En tuomitse niistä syyttömiä romaneja, mutta ilmiöt ovat niin yleisiä tänä pävänä, että sympatioita ei enää heru romaniyhteisölle. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minulla on sama tilanne: silmät ovat auenneet. Mutta ei tarvitse hävetä sitä, että uskoo ihmisistä hyvää. Kuitenkin, ennen ei ollut näin räikeitä väärinkäytöksiä ja rikollisuuden alhaisimpia muotoja, kuten ihmiskauppaa, törkeää hyväksikäyttöä sekä naisten murhia ja vainoamista.
En tuomitse niistä syyttömiä romaneja, mutta ilmiöt ovat niin yleisiä tänä pävänä, että sympatioita ei enää heru romaniyhteisölle.Näin se on. Eipä mahda mitään.
- Anonyymi00010
Mitä siellä on tapahtunut?
- Anonyymi00011
Ilmeisesti ei paljon mitään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy122128Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1431667Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1221239Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82211212Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861114Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661055Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.97886Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70842- 79831
Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös46701